וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: צילם מפולת שלגים - וכמעט איבד את חייו

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 10:24

קבוצה בת עשרה בני אדם הצליחה לתפוס מחסה בעיצומה של מפולת שלגים אדירה ומסוכנת בהרי קירגיזסטן. סרטון יוצא דופן של האירוע צולם על ידי אחד מהתיירים, שהבחין בגל ענק של שלג מתקרב לעברם

תיעוד שכזה לא רואים על יום: קבוצת תיירים שטיילה ביום שישי בהרי טיאן שאן שבקירגיזסטן, שרדה מפולת שלגים ענקית שחלפה ממש עליהם. אחד המטיילים, הבריטי הארי שימין, הצליח לצלם את הרגע שבו השלג ניתק מפסגת הר מרוחק, לפני שכיסה את המדרון וכמעט כיה לגמרי את הקבוצה.

לאחר שהגיעו לנקודה הגבוהה ביותר של הטרק, שימין התרחק מהקבוצה כדי לצלם את הנוף כשלפתע שמע את "קול הקרח העמוק מתפצח מאחוריו", על פי הכיתוב של הסרטון, שפרסם באינסטגרם. "חיכיתי עד לשנייה האחרונה כדי לזוז - וכן אני יודע שזה היה בטוח יותר לתפוס מחסה מיד", הוא כתב בפוסט.

"אני מאוד מודע לכך שלקחתי סיכון גדול. הרגשתי בשליטה, אבל בלי קשר, כשהשלג התחיל לכסות את הכל והתחיל להחשיך והיה קשה לנשום, חששתי מאוד וחשבתי שאני עומד למות".

"כשהקבוצה התאחדה לאחר מכן כמעט כולם בכו מאושר שהם בחיים", אמר שימין, קצין בן 27 מהצבא הבריטי, ל-CNN ביום שני.

הקבוצה שטיילה באחד משבעת רכסי ההרים הארוכים בעולם כללה תשעה תיירים בריטים ואמריקנית אחת, בתוספת שלושה מדריכים ושני פרשים על סוסים. שימין סיפר ל-CNN שהמטיילת האמריקנית נפצעה בברך שלה בצורה קשה ומדריכי הטיול פינו אותה על גבי סוס למתקן רפואי קרוב שנמצא ליד מכרה זהב, לפני שהיא נשלחה להמשך טיפול בארצות הברית.

"ראיתי מפולות שלגים הרבה יותר קטנות בעבר, וסרטונים של מפולות שלגים גדולות, אבל בכנות המחשבה הראשונה שלי הייתה - 'בואו נראה אם ​​אני יכול להשיג תיעוד טוב של זה'", אמר שימין לאחר מכן, "השלג התקרב אליי הרבה יותר מהר ממה שציפיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully