וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Happy Hour בכל שעות היממה: הקוקטיילים של הדיוטי במחירים מיוחדים

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

11.7.2022 / 12:30

וודקה בטעמים, ג'ין וטוניק עם טוויסט וגם ערק עם תוספות: הקוקטיילים שיעשו לכם את הקיץ כבר כאן, ויש גם מבצעים שווים

ערק בטעמים. יח"צ,
ערק בטעמים/יח"צ

אין כמו הרגע הזה, שבו נפגשים עם חברים, האווירה מתחממת, הכל מרגיש נכון ושמח ופתאום מישהו שולף בקבוק אלכוהול איכותי ושואל אם בא לנו איזה קוקטייל. הדבר היחיד בדרך כלל שעומד ביננו לבין הקוקטיילים הוא העובדה שאם לא הגענו לבר או למסעדה - נצטרך להכין אותם בעצמנו, וזו גם הסיבה שבגללה רובנו נעדיף לוותר ולקחת כוס יין או בקבוק בירה.

לשמחתינו בחברות האלכוהול הבינו את מה שכולנו צריכים ובמהלך של "איך לא חשבו על זה קודם" השיקו מבחר רחב של קוקטיילים מוכנים שמגיעים בפחיות או בבקבוקים, וכל מה שצריך לעשות הוא למזוג לכוס עם קרח או ללגום ישירות מהפחית.

והמקום למצוא מגוון רחב של קוקטיילים מוכנים הוא ללא ספק דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון - שמציגים מבחר של אפשרויות מפתות שנרצה לקחת איתנו לחו"ל או להשאיר בארץ וליהנות מהם כשנחזור. כולם משתתפים בהטבות המשתלמות של ג'יימס ריצ'רדסון, שכוללות בין היתר 3 משקאות ב-120$ ופריט שני והלאה ב-30%. גם את המשקאות, ממש כמו את יתר המוצרים בדיטוי פרי, אפשר להזמין עוד מהבית ובדרך זו להימנע מהתור ולאסוף אותם רגע לפני העליה למטוס.

ערק בטעמים. יח"צ,
ערק בטעמים/יח"צ
וודקה בלוגה. יח"צ,
וודקה בלוגה/יח"צ

הנה רק חלק מהקוקטיילים שהולכים לעשות לנו את הקיץ:

ג'ין וטוניק: כולנו מכירים את השילוב המושלם - ולא, הוא לא חייב לכלול מועבט (למרות שזה יכול להוסיף). הפעם אנחנו יכולים ליהנות מג'ין וטוניק מרענן בפחית שכל מה שצריך לעשות כדי ליהנות הוא לפתוח אותה וללגום. והבונוס? פחית הג'ין טוניק Mil Gin Rosa Spritz Can מגיעה בשני טוויסטים מרעננים במיוחד: שפריץ רוזה בטעם אשכולית אדומה עם פטל או שפריץ תפוזים, פירות הדר ותבלינים מרעננים.

ערק עם תוספות: ערק הוא אחד מאותם משקאות שמתאימים לכל תקופה - בקיץ הוא מרענן לצד הבריכה, בצ'ייסרים עם חברים או בכוס עם קרח, ובחורף הוא נותן תחושה נעימה ומחממת. סדרת הקוקטיילים של KAWAR כוללת 3 קוקטיילים שמשלבים בין המשקה האהוב לבין פירות קיציים ומרעננים כמו לימון, פסיפלורה ואננס - רק למזוג וליהנות.

ג'ק וקולה: מדובר בשילוב מוכר ואהוב, ג'ק דניאלס טנסי ויסקי עם קולה שנותנת טוויסט מרענן, והוא מגיע בפחית, כדי שלא נצטרך לשלב בעצמנו בין השניים. מושלם ללגימה בים בשקיעה עם חברים, רק להוציא מהצידנית וליהנות.

וודקה בטעמים: וודקה היא הבסיס לקוקטייל שמח ומרענן, וכבר התרגלנו לקבל אותה גם בתוספת טעמים, מה שמאפשר לנו לשתות אותה גם בי להוסיף מיקסרים. ההמלצה שלנו היא הוודקה בטעמים של BELUGA, דוגמת ה - Hunting Berry שמגיעה בניחוח של פירות יער כמו חמוציות, גדילן וגרגרי יער עם ניחוחות של קינמון ותפוז או ה- Hunting Herbal Vodka שמביאה איתה ניחוח של אניס, אלון עשיר, אגוזים ודובדבנים עם נגיעות של זנגביל קלנדולה.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully