וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוכד נחשים הוזעק לחצר של בית ומצא שם נחש עם שני ראשים

24.7.2022 / 23:40

ניק אוואנס הוזעק לחצר של בית בדרום אפריקה ומצא שם נחש חום וקטן עם שני ראשים: "נחשים כאלו לא שורדים הרבה זמן, הם בקושי זזים ובטבע הם מהווים טרף קל מאוד". צפו בתמונות המדהימות

נחש עם שני ראשים/J.D. KLEOPFER/WILDLIFE CENTER OF VIRGINIA

סרפנט וראנגלר וניק אוואנס עוסקים בנחשים כבר שנים, אבל הם מעולם לא ראו דבר כל כך ביזארי כמו הנחש שהם נתקלו בו לא מזמן בדורבן שבדרום אפריקה בחצר ביתו של גבר. השניים הגיעו למקום ונדהמו לגלות נחש ביצי מצוי בצבע חום עם שני ראשים, כן כן מה שקראתם. הנחש הזה, כפי שאתם רואים בעצמכם, מרתיע מאוד אבל מסתבר שמדובר בזן שהוא לגמרי לא מזיק, רק מאוד מפחיד.

על פי ניק אוואנס לוכד הנחשים שהגיע למקום, לגבר שמצא את הנחש בחצר ביתו אין ממש סיבה לדאגה. "אני בטוח שהוא היה מופתע לפחות כמוני", הוא אמר, "הוא לא רצה שאף אחד יפגע בנחש, ושם אותו בבקבוק. הוא ביקש ממני לאסוף אותו ולקחת אותו משם. אני חושב שזה היה מאוד נחמד מצידו".

נחש דו ראשי

אוואנס אומנם מנוסה מאוד עם נחשים, אבל גם הוא העיד שזו פעם ראשונה בקריירה שלו שהוא רואה נחש כזה עם שני ראשים, ולאחר בדיקה מצא שהוא באורך של 30 סנטימטרים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"זה די מעניין לראות איך הוא זז. לפעמים שני הראשים זזים בכיוון מנוגד, לפעמים גם ראש אחד נשען על הראש השני. זו נראית הדרך הכי אפקטיבית מבחינתו לנוע", הוא אמר והמשיך, "עד כמה שאני יודע, תוחלת החיים של הנחשים האלו לא ארוכה. הנחש הזה לא יחזיק מעמד הרבה זמן בטבע. הוא בקושי יכול לזוז וכשהוא זז, הוא עושה זאת באיטיות רבה. הוא טרף קל מאוד. הם הוא בקע לפני כמה חודשים או שבועות ושרד עד עכשיו, זה ממש יפתיע אותי".

העיוות הדו ראשי אינו לגמרי נדיר - זהו מצב הנקרא בייספליק (Bicephalic), ועל פי הערכות משפיע על 1 מכל 10,000 לידות נחש. כמו במקרה של תאומים סיאמים, זה קורה כאשר ביצית מופרית לא מתפצלת לגמרי. בעוד שמדובר במקרה שכיח יותר בנחשים מאשר בשאר בעלי החיים, הוא עלול להופיע אצל כל בעל חוליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully