וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפסקה של שנתיים: אל על משיקה את מגזין אטמוספירה המחודש

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 12:16

מגזין אטמוספרה, המופץ מידי חודש לנוסעי אל על, עוסק בתחומי לייף סטייל, עסקים, בילוי, רכב, ניהול, מזון וטיולים, אטרקציות וטרנדים מהעולם. עכשיו, לאחר הפסקה של שנתיים בגלל הקורונה, הוא מושק בגרסה מחודשת

לראשונה מאז שהפקת המגזין נעצרה בתחילת משבר הקורונה, משיקה אל על בטיסותיה את המהדורה המחודשת של מגזין אטמוספירה אשר שודרג בתכניו ובעיצובו והופק באמצעות חברת הפרסום החדשה של קבוצת התקשורת RGE וקבוצת LDI.

מגזין אטמוספרה, המופץ מידי חודש למאות אלפי נוסעי אל על, הוא המגזין המוביל בקרב הטסים מישראל לעולם ומהעולם לישראל. המגזין המופק בעברית ובאנגלית עוסק במגוון תחומים: לייף סטייל, עסקים, בילוי, רכב, ניהול, מזון וטיולים, אטרקציות וטרנדים מהעולם.

לאחר הפסקה של למעלה משנתיים בהפקת המגזין בשל משבר הקורונה והפסקת ההתקשרות עם המו"ל הקודם, מושק המגזין מחדש החל מחודש יולי הקרוב באמצעות חברת הפרסום החדשה של קבוצת RGE ביחד עם קבוצת LDI. המגזין המחודש יופץ מדי חודש בכל מטוסי אל על בכיס המושב, בכל מחלקות השירות - עסקים, פרמיום, ותיירים, בכל הטיסות מישראל ואליה. כך זוכה המגזין לחשיפה של כ-400 אלף נוסעים מידי חודש, קהל המתאפיין ברמה סוציו אקונומית מעל לממוצע וצמא לצרוך תוכן מעניין במהלך שעות הטיסה הרבות. כ- 60% מהנוסעים הם ישראלים וכ-40% תיירים. במגזין אטמוספרה המחודש 160 עמודי תוכן הכוללים; כתבות תוכן, טורי דעה, ותכנים של משפיעים מכל הקשתות. זאת לצד מידע אינפורמטיבי על המטוס, ואת כל התוכן הבידורי בטיסות אל על.

מטוס אל על. דני שדה, אתר רשמי
משיקה מגזין מחודש. אל על/אתר רשמי, דני שדה

חברת הפרסום של RGE, בניהולו של סמנכ"ל הסחר והשיווק של הקבוצה יניב אופיר, ממסחרת בבלעדיות עבור גופי התוכן את זמן הפרסום שלהם בעולמות החוץ מסכים - דיגיטל, אירועי חוץ ועוד. ההתמחות של קבוצת RGE בפרסום במדיה, והידע הרב שברשותה בכל הנוגע לערוצים ממוקדי פרסום ולקהל ממוקד ועשיר, מאפשרת מתן מענה מקיף לגופים חדשים. לצד חברת אל על (במסגרת ניהול מגזין אטמוספירה) בין הגופים שכבר נחתם עמם הסכם, ניתן למנות את ענני תקשורת שבמסגרת החיבור אמונה חברת הפרסום של RGE על מסחור כלל ערוציה, בהם בערוצי האוכל, ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות וערוץ הטיולים. כמו גם אתר שוונג - פלטפורמת הספורט האקטיבי הגדולה בישראל, המפעילה אתר תוכן העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה, ושותפה ומפיקה אירועי ספורט מהגדולים והידועים בישראל. נוסף על אלה נמנות חברות פידבק מדיה בע"מ ("FRESH") וספוט ניהול וייצוג אומנים בע"מ ("SPOT") שגם איתם עובדת חברת הפרסום החדשה של קבוצת RGE.

LDI היא סוכנות המותגים הגדולה בישראל, המייצגת כמה מהחברות המובילות בעולם המותגים הגלובלי. LDI מנהלת את כל תהליך המסחור, החל ממציאת המותגים בשוק הגלובלי, דרך ניהול המותג בארץ ובחו"ל, עיצוב, השראות, פיתוח תכנים משלימים, פירסום ועוד. החברה פעילה בארץ ובחו"ל באמצעות שותפים והסכמים עם חברות כמו: WB, HBO, CN, MATTEL, SANRIO, MGM Moonbug, LIVE NATION ועוד וכן מוכרת ישירות לרשתות שיווק גדולות באירופה והמזרח הרחוק. ל-LDI עשרות זכיינים מקומיים ובינלאומיים של מוצרי צריכה בקטגוריות השונות: הלבשה והנעלה, חזרה לבי"ס, פופ, ריהוט, אינטרנט ועוד וחולשת גם על השוק המסחרי עם חברות המזון, הפארמה, רשתות השיווק, רשתות אופנה ועוד. בנוסף LDI שותפה בחברתEFN ביחד עם חברת אדלי יונייטד לייבוא שיווק והפצה בלעדית של חברת הצעצועים הגדולה בעולם - MATTEL וכן חברות נוספות.

יניב אופיר, סמנכ"ל הסחר והשיווק קבוצת RGE: "אנו מודים לאל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, שבחרה בנו להוביל את הפרסום של מגזין אטמוספירה. המגזין המחודש ייתן מענה לקהל הטסים בכל הנושאים שמעניינים אותם. אנו מאמינים שהמפרסמים ימצאו במגזין ובקהל צרכניו את המקום המדויק לקידום המסרים אליהם הם מכוונים".

אורן כהן בוטנסקי, סמנכ"ל שירות לקוחות בכיר אל על: "עם פתיחת עונת התיירות של הקיץ, אנו מאושרים להגיש מחדש לקהל לקוחותינו את מגזין אטמוספרה במהדורה חדשה ומהודרת יותר השופעת תוכן מרתק. מגזין אטמוספרה המחודש מתווסף לשלל חידושי התוכן שאנו מציעים בטיסות אל על, בכלל זה הרחבה משמעותית של היצע התוכן במערכות הבידור של מטוסי הדרימליינר ובאפליקציית הדרים-סטרים במכשירים הנישאים האישיים של הנוסעים. בנוסף אנו ממשיכים להרחיב את היצע המטוסים בהם מוצעות לנוסעים חבילות גלישה באינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully