וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שלח תמונה שלו מקבל מין אוראלי לכל נוסעי המטוס "בשביל הכיף"

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 8:49

נוסע סאות'ווסט אירליינס מדטרויט לדנוור שיתף תמונה שלו עם כל נוסעי המטוס בה הוא מקבל מין אוראלי. העימות בינו לבין אחת הדיילות תועד במצלמה ושותף ברשת. הוא נעצר עם נחיתתו בשדה התעופה

גבר שלח תמונה של איבר המין שלו לכל נוסעי המטוס/@daddystrange333

גבר שלח תמונה של איבר המין שלו לכל נוסעי טיסת Southwest Airline מדטרויט לדנוור בשבת שעברה. בעימות שלו עם הדיילת הודה שעשה זאת לשם ההנאה והוא נעצר מיד לאחר הנחיתה.

בסרטון ששותף בטיקטוק (ומאז נמחק) נראה האיש, שזוהה רק בשם לארי, מתוודה כי שיתף את הנוסעים סביבו בתמונה שלו מקבל מין אוראלי. בסרטון המשך סיפרה מי שתיעדה את הרגע - אחת הנוסעות שישבה לצידו - שלארי המשיך להביט בתמונה ששלח על אף שננזף קשות. היא גם סיפרה שהוא לווה מהמטוס ע"י הדיילים ושהיא התבקשה לשוחח עם ה-FBI בנושא.

בסרטון מוצג גבר בגיל העמידה עם שיער לבן דליל ומשקפיים עם מסגרת כהה, יושב במושב שבמעבר כשאייפד מונח על השולחן שלו ודיילת ניגשת לדבר איתו. "האיש הזה משתף תמונות לא הולמות, אני לא חושבת שאנחנו צריכים להסתכל על זה", האישה שמצלמת אמרה לדיילת והצביעה על הגבר. הדיילת שאלה את הבחור האם הוא עשה זאת והאם שמו לארי - והוא בתגובה אישר.

"למה עשית את זה?" היא שאלה. "רק נהנה קצת", הוא הגיב. "זו הטרדה מינית, בעיקרה, דוחה. זו תקיפה", אמרה אז האישה שצילמה. "התנצלותי," אמר לארי בתגובה. "אז, זו הולכת להיות בעיה" אמרה הדיילת לפני שהסרטון נחתך.

גבר שלח תמונה של איבר המין שלו לכל נוסעי המטוס. @daddystrange333, צילום מסך
גבר שלח תמונה של איבר המין שלו לכל נוסעי המטוס/צילום מסך, @daddystrange333

האישה שצילמה את התקרית הסבירה שהיא קיבלה בקשה להורדת קובץ מהאייפד של לארי וכאשר היא אישרה זאת - הופיעה התמונה המפורשת שלו. היא אמרה שהיא שמה לב מיד שלגבר שבמעבר היה אייפד פתוח, וכי הוא בחר מכשירים זמינים לשלוח אליהם איירדרופ.

האישה שאלה את הגבר האם הוא שלח את התמונה, והוא השיב שכן, הודה שעשה זאת בכוונה ושהוא שלח אותה גם לאנשים אחרים. אז היא קראה לדיילת וצילמה את הנעשה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

האישה ציינה כי ישבו כמה ילדים בסביבת לארי, כולל אחד במושב מאחוריו שלהערכתה היה כבן 7. לאחר העימות שנראה בסרטון שלה, האישה אמרה שלארי המשיך לצפות בתמונה באייפד שלו. היא אמרה שכשדיברה עם ה-FBI , הם עדכנו אותה שהם מתכוונים לעצור אותו לסוף השבוע.

"אנחנו יכולים לאשר שהתקרית המצערת הזו התרחשה בטיסה שיצאה לאחרונה מדטרויט לדנוור", אמר נציג של חברת Southwest Airlines ל-The Post. "הדיילים שלנו התייחסו מיד למצב והצוות ביקש מקציני אכיפת החוק המקומיים להמתין להם בשדה התעופה עם הגעתם, מה שהם אכן עשו ולאחר מכן עצרו את האדם האחראי. סאות'ווסט איירליינס שומרת על אפס סובלנות להתנהגות המגונה והבלתי מקובלת הזו, ואנו שולחים את התנצלותנו הכנה ללקוחותנו האחרים על המטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully