וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריכה טובות? המוצרים המיוחדים של הדיוטי במרחק נגיעה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

28.6.2022 / 12:30

ממולטון בראון, דרך פולה ועד אייזנברג: המותגים המובילים בעולם מחכים לכן עכשיו בדיוטי פרי, אז למה אתן מחכות?

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
תמיד משמח להתחדש עם מוצרים ממותגים מיוחדים ומשמחים/יח"צ

פעם היינו צריכות לבקש טובה מחברה שנוסעת לחו"ל או מבני משפחה שמגיעים לישראל שיביאו לנו את המוצרים מיוחדים של הדיוטי. לא משנה כמה אנחנו נהנות לקנות ברשתות הפארם או בחנות מתחת לבית, יש מותגים שגורמים לנו להתלהב דווקא בגלל שאנחנו לא יכולות לרכוש אותם בכל רגע שנרצה.

לשמחתינו, אנחנו לא צריכות לבקש יותר טובות. הקיץ הגיע ואיתו הנסיעה לחו"ל - ולמרות שאנחנו אוהבות להסתובב ולעשות קניות במדינות אחרות, יש משהו מיוחד בחוויית הקניה הייחודית רגע לפני העליה למטוס. ואם כבר לקנות רגע אחרי הצ'ק אין - אנחנו תמיד נשמח להתחדש עם מוצרים ממותגים מיוחדים ומשמחים, או לוותר על התור וההמתנה ולהזמין אותם עוד מהבית, כדי שיחכו לנו לאיסוף בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
פולה/יח"צ

מולטון בראון: מותג הפרימיום הבריטי כבר בן יותר מ-50, נחשב לסמל סטטוס ובעיקר מזוהה עם אקסקלוסיביות ואיכות - ובצדק, לא סתם מדובר בכלי הרחצה שתמצאו בבתי מלון 5* וגם בבית המלוכה האנגלי. בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ניתן למצוא מבחר של סבוני גוף וידיים, קרם גוף ואפילו בשמים בניחוחות היחודיים והאלגנטיים של המותג.

בנפיט: המותג הצבעוני שמתהדר באריזות באווירת פופ ארט אהוב על האיט-גירלז הגדולות בעולם ומחזיק במוצרי קוסמטיקה איכותיים שמגיעים באריזות שאי אפשר להתעלם מהן. כאן תוכלו למצוא מוצרי גבות מעולים, ברונזרים ושימרים וכמובן מסקרות - והבונוס? מבחר ענק של מוצרי מיני שלא רק נראים נפלא, אלא מאפשרים לנות להתנסות בלי להתחייב, ולהתאהב במוצרים המוקטנים לפני שקונים אותם בגודל מלא.

פולה: מותג מוצרי הקוסמטיקה המשולבת מבית פולה בליק מגיע מעולם הרפואה הטבעית ונוצר במטרה לתת מענה טבעי ושלם למגוון בעיות בתחום הבריאותי, התזונתי והאסתטי. כאן תמצאו מוצרי טיפוח לפנים ולגוף כמו גם תוספי תזונה שנוצרו מצמחי מרפא שונים ומחומרים טבעיים בלבד.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
בנפיט/יח"צ

הלנה רובינשטיין: מותג הפרימיום הנחשק היה אהוב על אינספור ישראליות עד שיום אחד הוא פשוט נעלם ממדפי הפארם. לשמחתנו, הוא חזר ובענק למדפים של הדיוטי פרי, וכן - המוצרים עדיין גורמים לנו לתחושת נוסטלגיה והתלהבות. החל מהמסקרות המצוינות (ובעיקר המסקרה המנומרת שכיכבה בכל תיק איפור במשך שנים ארוכות) ועד לקרמים והסרומים המשובחים, זה לגמרי מותג שכיף לחזור אליו.

אייזנברג: מותג הטיפוח היוקרתי לנשים ולגברים הוא אחד מאותם מותגים שאותם אוהבים "אלו שמבינים". מדובר במותג יוקרה צרפתי שמשלב בין טבע למדע, עם פטנטים בתחום הטיפוח והאנטי אייג'ינג. ניתן למצוא סדרה ייעודית לנשים, לגברים ולצעירים כמו גם סדרת בשמים עם ניחוחות מפתיעים וחדשניים שאי אפשר למצוא באף מקום אחר.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully