וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישפיע גם עלינו? איזיג'ט מבטלת מאות טיסות הקיץ

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 16:51

ימים ספורים לאחר ההודעות על ביטולי טיסות ברחבי אירופה, מגיע תורה של חברת הלואוקוסט איזיג'ט. בחברה מבטיחים כי כל הלקוחות יקבלו הודעה מוקדמת, ותהיה להם הזדמנות לבצע הזמנה מחדש לטיסות חלופיות

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

הכאוס בנמלי התעופה רק הולך ומחמיר: יומיים לאחר שפרסמנו כאן את הידיעה על ביטולי טיסות רבות ברחבי אירופה, הגיעה תורה של חברת התעופה איזיג'ט. חברת הלואוקוסט, שגם כך ניצבה בלב שיבושי הטיסות בחודשים האחרונים, הודיעה כעת כי תבטל בקיץ הקרוב יותר טיסות מכפי שהיה צפוי מלכתחילה. כידוע, החברה הבריטית מפעילה לא מעט קווים לישראל, וטרם ידוע איך ההודעה תשפיע עלינו.

אתר Time Out הבינלאומי מציין כי מהחברה נמסר שהיא מנסה לנקוט בפעולות מקדימות במטרה "להגביר את הגמישות". או במילים פשוטות: היא מעוניינת לתת ללקוחותיה הודעה מוקדמת ככל האפשר על טיסות שבוטלו. הכרזה זו מגיעה על רקע החדשות האחרונות, לפיהן הן נמל התעופה לונדון גטוויק והן נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם יגבילו את מספר הטסים בקיץ הקרוב.

כעת מתעוררת השאלה כמה טיסות אכן יבוטלו. נכון לעכשיו, המספר המדויק עדיין לא נמסר. עם זאת, על פי הדיווח, במקור התכוונה איזיג'ט לבצע 97 אחוזים מטיסותיה המתוכננות, וכעת המספר ירד לכ-90 אחוזים. מחברת התעופה נמסר כי כל הלקוחות יקבלו הודעה מוקדמת, ותהיה להם הזדמנות לבצע הזמנה מחדש לטיסות חלופיות בתוך 24 שעות מההזמנה המקורית שלהם.

איזי ג'ט איזיג'ט. יח"צ אור אלוני, מערכת וואלה! NEWS
מספר הטיסות שיבוטלו עדיין לא נמסר. איזי ג'ט/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ אור אלוני

חודשים של כאוס

ההכרזה של איזיג'ט מגיעה לאחר חודשים של מהומה וכאוס בנמלי תעופה ברחבי אירופה (ובמיוחד בבריטניה), שגרמו לנוסעים להתמודד עם אלפי טיסות מבוטלות ותורים ארוכים בנמלי התעופה. הבעיות הללו נגרמו בעיקר בשל מחסור בצוותים, מאחר שהן חברות תעופה והן נמלי תעופה פיטרו אנשי צוות רבים במהלך מגפת הקורונה, ולא הצליחו לגייס בזמן עובדים חדשים, באופן שיאפשר להם לעמוד בקצב הביקוש של הנוסעים.

עם זאת, אם מתסכלים על חצי הכוס המלאה, הרי שלפחות הטיסות הללו מבוטלות מראש ולא ברגע האחרון - מה שאומר שפחות נוסעים ימצאו את עצמם תקועים בנמלי התעופה או נאלצים למצוא דרכים חלופיות להגיע ליעדם. בכל מקרה, אם הזמנתם טיסה לקיץ הקרוב בחברת איזיג'ט, יותר ממומלץ לבדוק את העדכונים הקשורים בהזמנה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully