וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים טובים באים באריזות קטנות: מוצרי המיני שאסור לך לפספס

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

27.6.2022 / 12:30

בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מבחר עצום של מוצרי מיני במחירים משתלמים במיוחד, כולל קליניק, L'Occitane ועוד

נכון - לפעמים BIGGER IS BETTER, אבל בהרבה מקרים הקטן יעבוד טוב ויעיל יותר, וכן, הוא תמיד יהיה חמוד יותר. כך זה עבד גם עם מוצרי האיפור והטיפוח שלנו - זו לא רק האפשרות להתנסות עם מוצרים חדשים ולא "להיתקע" עם תכשירי איפור וטיפוח פגי תוקף או כאלו שפשוט נמאסו עלינו, אלא העובדה שקל יותר להחליט לרכוש אותם וליהנות מהם.

מוצרי המיני בדיוטי פרי. יח"צ,
מוצרי המיני בדיוטי פרי/יח"צ
מוצרי המיני בדיוטי פרי. יח"צ,
מוצרי המיני בדיוטי פרי/יח"צ

בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מאפשרים לנו ליהנות ולהתנסות עם מבחר עצום של מוצרי מיני, וכמובן - ממש כמו בכל קניה בדיוטי פרי, הכל משתלם במיוחד. בכל קנייה של חמישה מוצרים המשתתפים בהטבה, משלמים רק על ארבעה ומקבלים את הזול מבינהם ללא עלות. וכן - גם אותם ניתן להזמין אונליין עוד לפני שיוצאים מהבית ולאסוף בקלות במהירות מבלי לעמוד בתור.

והחלק הטוב ביותר - את כל המוצרים ניתן להעלות למטוס, בהלוך וגם בחזור. כך שאנחנו יכולות להגיע לשדה התעופה ללא תיק איפור ולהתחדש באוסף מוצרים חדש לחלוטין, ליצור לעצמנו שגרת טיפוח שונה ויעילה ואפילו לחדש את האיפור במטוס.

מוצרי המיני בדיוטי פרי. יח"צ,
מוצרי המיני בדיוטי פרי/יח"צ
מוצרי המיני בדיוטי פרי. יח"צ,
מוצרי המיני בדיוטי פרי/יח"צ

אלו הם רק חלק מהמוצרים שאנחנו חומדות לעצמנו רגע לפני העליה למטוס:

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion: לא צריך להסביר הרבה על קליניק, וקרם הלחות Dramatically Different הוא אחד ממוצרי הדגל הותיקים, האהובים והיעילים ביותר שלו. בין אם את רוצה להרוות את העור בלחות במטוס, בו האוויר יבש במיוחד, או להשתמש בו באופן יומיומי, מדובר בקרם לחות לעור בינוי עד יבש עם מרקם קליל ומרענן שכל אחת צריכה בתיק האיפור שלה.

Kiehls Face Care Lip Balm: המטוס הוא המקום שתמיד נצא ממנו עם עור ושפתיים מיובשים. בנוסף, משום מה זה בכלל לא משנה איפה ננחת, בחו"ל השפתיים תמיד יבות יותר. שפתון ההגנה של Kiehls מגן מפני יובש ומרפא שפתיים סדוקות או חתוכות, והוא מגיע בניחוח חמוציות פירותי. לא משנה אם היעד שלכם טרופי או קפוא, החיוך בטוח לא ייסדק.

L'Occitane Shea Butter Hand Cream: אם את לא מאותן נשים שמסתובבות עם קרם ידיים בתיק באופן קבוע - זה לגמרי הזמן להתחיל. ואם כבר קרם ידיים, אז שיהיה של L'Occitane. מדובר בקרם ידיים המועשר ב - 20% חמאת שיאה. הוא רך ונעים במיוחד, נספג במהירות ומסייע בהגנה ובהזנת העור ללא תחושת דביקות. המרקם העשיר משאיר את הידיים רכות ועם ניחוח עדין במיוחד. וכמובן, הוא מגיע בגודל אידיאלי לכל תיק.

-417 Time Control Mineral Facial Mist Spf 50: מותג -417 האהוב משיק מוצר שהוא מאסט לא רק בתיק האיפור, אלא בתיק שאיתו את יוצאת מהבית יום יום. מדובר בתרסיס מגן משמש עם מקדם הגנה SPF 50. הוא לא רק מגן על עורך ושומר עליו מפני קרני השמש המזיקות והזדקנות מוקדמת, הנוסחה הטבעונית נלחמת במזהמי סביבה, חום וכימיקלים שהעור נחשף אליהם על בסיס יום-יומי. פשוט רססי מעט ממנו בכל כמה שעות לתחושת רעננות וחידוש ההגנה על עור הפנים.

Benefit Professional Pearl Primer: פריימר הוא ללא ספק המוצר שלא ידעת שאת צרכה עד שניסית אותו - מדובר במוצר שאותו מניחים אחרי שגרת הטיפוח וקרם הלחות, והמטרה שלו היא להכין את העור לאיפור, ליצור קנבס מושלם וחלק על מנת לאפשר לאיפור להימרח טוב יותר ולהישאר רענן יותר לשעות ארוכות. הפריימר של Benefit נותן לפנים זוהר רך וממזער באופן מיידי את מראה הנקבוביות, יש לו מרקם נטול שומן, הוא קליל ומשיי והוא מטשטש את מראה הנקבוביות ונותן לעור מראה בהיר וזוהר.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully