וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופים, טיולים ואפילו דובים: 3 פארקים לאומיים שאסור להחמיץ בקנדה

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 10:05

המסלולים המיוחדים, האגמים המרהיבים, האטרקציות המטורפות: רק בשנה שעברה ביקרו ב-46 הפארקים הלאומיים במדינה כמעט 30 מיליון איש, ויש לכך לא מעט סיבות. אבל איך יודעים באיזה פארק לבחור? עשינו לכם סדר

נופים עוצרי נשימה, טבע פראי, טראקים מפורסמים ואגמים קסומים הם רק חלק מהסיבות שהפכו את הפארקים הלאומיים של קנדה למבוקשים במיוחד - בקרב מקומיים ותיירים כאחד. רק בשנה שעברה ביקרו ב-46 הפארקים הלאומיים של קנדה כמעט 30 מיליון איש, ונראה שבכל שנה המספר רק גדל. אז אם גם אתם מתכננים חופשה במדינה השנייה בגודלה בעולם, אל תפספסו ביקור באחד מהפארקים הלאומיים המדהימים שיש לה להציע. קבלו המלצה לשלושה פארקים לאומיים מרשימים במיוחד שלא כדאי לפספס בביקור הבא שלכם בקנדה.

הפארק הלאומי ג'ספר קנדה. ShutterStock
יש גם דובים. ג'ספר/ShutterStock

ג'ספר (Jasper National Park)

הפארק הלאומי ג'ספר הוא הפארק הלאומי הגדול ביותר בהרי הרוקי הקנדיים, ושטחו 10,878 קילומטרים רבועיים. הוא שוכן בסמוך לגבול עם קולומביה הבריטית, צפונית לפארק הלאומי באנף ומערבית לעיר אדמונטון, במרכז-מערב פרובינציית אלברטה.

הפארק, שנוסד עוד ב-1907, נחשב לאחד הפארקים המפורסמים בעולם, לא פחות, וכולל נוף עוצר נשימה לפסגות מושלגות, שטחים אינסופיים, יערות, נהרות, אגמים ועמקים ועוד. מלבד טיולים רגליים עצמאיים, בג'ספר מסלולי אופניים רבים, אינספור אטרקציות ונקודות חן כולל עמק חמשת האגמים ואפילו רכבל שמטפס להר בגובה של למעלה מ-2,000 מטרים.

טיול מאורגן לקנדה - מידע באתר פגסוס

הפארק הלאומי באנף קנדה. ShutterStock
הפארק הלאומי הראשון של קנדה. באנף/ShutterStock

באנף (Banff National Park)

הפארק הלאומי הראשון של קנדה הוקם עוד בשנת 1885 לא רחוק מהעיר קלגרי, והוא משתרע על שטח ענק של 6,641 קילומטרים ריבועיים. בפארק, ששוכן על רכס הרי הרוקי ונחשב לפארק המתויר ביותר במדינה, כמה מהאגמים הכי מפורסמים בקנדה (לרבות לואיס ומוריין) וניתן למצוא בו גם טבע פראי ומגוון רחב של חיות בר, כולל ביזונים פראיים.

אם הגעתם עד לכאן, אל תחמיצו את בית התה של אגם אגנס - מסלול עוצר נשימה שאורך בין שעה לשעתיים, וכולל נוף פנורמי מרהיב ואגם יוצא דופן שלצדו שוכן בית התה המפורסם. בנוסף, בפארק הלאומי באנף שלל אטרקציות - למבוגרים ולילדים כאחד, כמו שייט בקאנו, רכיבה על סוסים או טיול אופניים אתגרי.

פארק לאומי יוהו קנדה. ShutterStock
הפארק הקטן ביותר מבין השמורות הלאומיות של הרי הרוקי. יוהו/ShutterStock

יוהו (Yoho National Park Of Canada)

לא רחוק מהפארק הלאומי באנף שוכן לו אחיו הקטן יוהו - פארק קטן וירוק שנמצא בקולומביה הבריטית, שנחשב לפארק הקטן ביותר מבין השמורות הלאומיות של הרי הרוקי. בדומה לפארקים לאומיים אחרים בקנדה, גם ביוהו מגוון רחב של בעלי חיים, נוף ירוק והרים מושלגים, אך בניגוד לפארקים אחרים, רוב המבקרים בו מקומיים ולא תיירים.

מלבד בעלי חיים ונופים מרהיבים, בפארק יוהו שלל אגמים, מסלולי טיול, מפלים מרשימים (כולל המפל השלישי בגובהו בכל קנדה) ואפילו גשר טבעי שחובה להצטלם ממנו.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע

בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully