וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברי זכוכית וחלקי בובות: שרידי הקניון הענק שנסגר לפני יותר מעשור

30.6.2022 / 23:40

מעל 40 מיליון יורו הושקעו בבנייתו של ה"קמפבל טאון" שבסידני. אלא שכעבור שנה הוא נסגר ואחרי יותר מעשור, המבנה עדיין לא נהרס. כוכב רשת מקומית תיעד איך הוא נראה היום. צפו

סיור בקניון נטוש/XistFilm

ב-2009 בסידני שבאוסטרליה התפארו במרכז קניות יפהפה וענק שעלות הקמתו הייתה מעל 65 מיליון דולר. אלא שכעבור שנה בלבד המרכז הזה נסגר. חנויות המותגים ב"קמפבל טאון" נותרו ריקות והיום, יותר מעשור אחרי בנייתו, המתחם נותר על כנו, או יותר נכון ההריסות והשאריות שלו.

XISTFILM, שהוא כוכב רשת מקומי באוסטרליה החליט לתעד את האזור הזה בטיקטוק וביוטיוב וביקר באתר הנטוש. הסרטון שלו מראה חלקים מהמבנה בחשיכה מוחלטת והוא ניסה להעביר את האווירה המוזרה שיש שם. הבחור שתיעד את המקום השתמש בפנס כדי להאיר פנימה וחשף כיצד הקירות מלאים בגרפיטי ובקבוקי זכוכית שבורים מכסים את הרצפה, כמו גם חלקים של בובות.

צפו בתיעוד הביקור

בזמן שהוא תיעד את המקום הזה, היוטיובר הראה כיצד אביזרים של "אפל", שרידים מחנות שהייתה במקום, זרוקים על הרצפה. "ממש לא מוזר או מפחיד כאן, אם להיות כן", הוא סיפר בסרטון, "הכול פה די חדש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

למה הקניון ננטש?

מדוע הקניון ננטש?/@xistfilm

למרות שהוא ריק כל כך הרבה זמן, הבניין הזה לא חודש. אלא שעל פי הדיווחים בשנה שעברה הבניין הזה אמור להיהרס ועל חורבותיו ייבנו כ-800 בתי מגורים. בינתיים, המקום הזה עומד על כנו והוא הפך להיות אטרקציה של כוכבי רשת שממשיכים לתעד אותו.

היוטיובר הסביר שהקניון ננטש מכיוון שהוא היה כישלון כלכלי מההתחלה. "הוא היה ריק כמו עיר רפאים כשהיה פתוח וחלק מהחנויות שם אפילו לא הושכרו מעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • קניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully