וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מקומות עוצרי נשימה להחלקה על הקרח מסביב לעולם

בשיתוף Poalim Wonder

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 14:31

הנוף האייקוני ברוקפלר, הרומנטיקה של מגדל האייפל, הקלאסיקה הארכיטקטונית בייל והמשטח המסקרן בצפון קוריאה. קבלו את 5 משטחי ההחלקה הכי מיוחדים בעולם, ויש גם הטבה שווה שמחכה לכם בסוף הכתבה

במדינות רבות בעולם משטחי החלקה על הקרח הם חלק בלתי נפרד מהנוף - בין אם מדובר על משטחים מקורים או משטחים באוויר הפתוח. הם משמשים את המקומיים כמובן, אך מהווים גם אטרקציה תיירותית. אז אם גם אתם חולמים להחליק יום אחד במשטח יוצא דופן, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. קבלו את חמשת המשטחים הכי יפים ומיוחדים מסביב לעולם.

מרכז רוקפלר, ניו יורק, ארה"ב

משטח הקרח המפורסם ביותר בארצות הברית ואולי בעולם כולו ממוקם במרכז העסקים המפורסם של העיר, ומשמש כאחת האטרקציות המובילות בניו יורק, בטח בחודשי החורף ובעיקר בחג המולד. המשטח ברוקפלר לא נחשב לגדול במיוחד, אך הנוף עוצר הנשימה שנשקף ממנו, אל עץ חג המולד האייקוני של העיר, הופך אותו לאחד המשטחים המיוחדים בכל העולם.

החלקה על הקרח במגדל אייפל פריז. ShutterStock
החלקה על הקרח במגדל אייפל פריז/ShutterStock

מגדל אייפל, פריז, צרפת

בגובה של יותר מ-50 מטרים, על קומת התצפית הראשונה של מגדל האייפל המפורסם, ניצב לו אחד ממשטחי ההחלקה היפים והרומנטיים בעולם - מתחת לאחד הסמלים הכי אייקונים של צרפת. הנוף שנשקף ממשטח ההחלקה בפריז יוצא דופן, וכולל מבנים היסטוריים ייחודיים (לרבות כיפת הזהב הידועה), אינספור זוגות מאוהבים וכמובן אורות בכל הצבעים והגוונים.

תעלת רידו, אוטווה, קנדה

את משטח ההחלקה הטבעי הארוך ביותר בעולם תמצאו בעיר הבירה הקנדית. אורכו של המשטח הייחודי, שהוכרז על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, הוא כמעט שמונה ק"מ והוא משמש הן מקומיים שמחליקים למקומות העבודה שלהם והן תיירים שמגיעים במיוחד לתעלה כדי להתרשם מגודלה. בכל חודשי החורף, לכל אורך התעלה, תוכלו למצוא דוכני מזון, בתי קפה ואפילו גלריה מרשימה הממוקמת בשטח פתוח.

משטח הקרח אינגלס, אוניברסיטת ייל, ארה"ב. ShutterStock
משטח הקרח אינגלס, אוניברסיטת ייל, ארה"ב/ShutterStock

משטח אינגלס, אוניברסיטת ייל, ארה"ב

לא ברור אם מדובר במשטח החלקה או קלאסיקה ארכיטקטונית. המשטח שנמצא באחת האוניברסיטאות הכי ידועות בכל העולם נבנה בעלות של 1.5 מיליון דולר בשנות ה-50 של המאה הקודמת במבנה יוצא דופן, שזכה לכינוי "הלוויתן". הוא משמש בעיקר את קבוצות ההוקי קרח של ייל ולא פתוח לקהל הרחב.

משטח החלקה על הקרח בצפון קוריאה. ShutterStock
משטח ההחלקה הגדול ביותר במדינה/ShutterStock

משטח הקרח בצפון קוריאה

המשטח הענק שנבנה ב-1982 נחשב לגדול ביותר במדינה, וכולל 6,000 מקומות ישיבה. הוא משמש בעיקר קבוצות הוקי מקומיות, אך אירח בעבר גם תחרויות החלקה אומנותית. בכל שנה בחודש פברואר, מתקיים במקום פסטיבל בינלאומי להחלקה על הקרח ובעבר התקיימו בו גם תחרויות ספורט אחרות, כמו טניס, כדורסל ועוד.

חמישי שמח. וואלה! טכנולוגיה
חמישי שמח/וואלה! טכנולוגיה

עשינו לכם חשק להחליק על הקרח? רגע לפני שאתם מזמינים כרטיס טיסה לצרפת, קנדה, ארה"ב או ליאז', בוודאי תשמחו לשמוע שבחמישי הקרוב, ורק בחמישי הקרוב, ניתן להזמין כרטיס להיכל הקרח בחולון או באר שבע ב-10 ₪ בלבד!

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לרכוש את ההטבה זה להיכנס לאפליקציה של וואלה! ביום חמישי הקרוב, בשעה 12:00 בדיוק, שם תוכלו לרכוש שובר תמורת 10 ₪. לכל הפרטים לחצו כאן>>
שימו לב: המלאי מוגבל וכל הקודם זוכה!

אם אתם לקוחות בנק הפועלים ולא יכולים לחכות ליום חמישי? יש לנו הפתעה מיוחדת רק בשבילכם.
היכנסו לאפליקציית Poalim Wonder ותוכלו ליהנות ממגוון הטבות שוות כבר עכשיו. מצטרפים חדשים מקבלים 25 נקודות במתנה למימוש במגוון הטבות באפליקציה. להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

לגולשי אפליקציית וואלה, בכפוף לתקנון. Poalim Wonder - ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף Poalim Wonder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully