וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה ימים, עשרות אירועים: מה צפוי בפסטיבל האביב הצפוני?

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 18:28

סיור איטלקי בסמטאות עכו עם ביקור במרתף היין של מלון האפנדי, מפגש ביקב שטרן בין ג'וני שטרן לגנאדי מאישו קפה, סיור במצפה מתת עם ארוחה בביתו של השף אורי צור, סדנה להכנת כנאפה, סעודות מיוחדות: כל אלו ועוד צפויות בפסטיבל אביב זמן גליל מערבי שייפתח ב-20 במאי

פסטיבל אביב זמן גליל מערבי. אנטולי מיכאלו,
9 ימים. פסטיבל אביב זמן גליל מערבי/אנטולי מיכאלו

עמותת התיירות "זמן גליל מערבי" מקיימת זו השנה התשיעית את פסטיבל אביב זמן גליל מערבי ומציעה תשעה ימים עם עשרות ארוחות, סדנאות, סיורים ואירועים ברחבי הגליל המערבי. הפסטיבל יתקיים בין 20 ל-28 במאי.

האירועים ייפתחו עם שוק איכרים ויריד תוצרת גלילית, שחוזר אחרי הפסקה של שנתיים ויתקיים בקיבוץ אילון ביום שישי, 20 במאי. ביריד יהיה ניתן לטעום ולרכוש יינות מיקבי הבוטיק, גבינות איכותיות, אמנות מקומית, מטעמים מכל הסוגים, וגם הפעלות לכל המשפחה, דוכני מאפה, מוזיקה חיה, ואווירה והכל תוצרת גלילית.

למחרת היריד יתחילו חגיגות פסטיבל האביב, שיכללו למעלה מ-40 אירועים, כולל מספר שיתופי פעולה מסקרנים בין תיירנים גליליים: השף אורי צור יגיע אל מחלבת שירת רועים של הגבנית מיכל מור, שם השניים יצרו ארוחת טעימות עונתית; מורת הדרך איילת בר מאיר תלווה סיור של גילוי צמחי מאכל ומרפא, ובסיומו פיקניק לרגלי מעיין נובע ביער חרובים עם ארוחה דרוזית של בשלניות גליל eat; במסעדת השף אדלינה בקיבוץ כברי יחכה תפריט ים תיכוני מיוחד של השף רושדי דקוואר; מורת הדרך והארכיאולוגית ד"ר שלי אן פלג תיקח לטיול ערב מרתק על טהרת "איטליה בעכו", שיסתיים בטעימות יינות במרתף היין במלון האפנדי בהדרכת סומלייה המלון.

בנוסף יירשם שיתוף פעולה בין יקב כישור למסעדת לה פמפה, כאשר לראשונה זו תהיה המסעדה שתגיע להתארח ביקב, בארוחת של כריכי בשר מעושן, לצד יינות יקב כישור. ביקב שטרן תתקיים ארוחה איטלקית מיוחדת משולבת עם הרצאה של גנאדי קוזקוביץ' מאישו קפה, על היסטוריית הקפה, מאפייניו וכמובן - הטעמים. עוד בפעילויות: מפגש עם מורה הדרך אמנון גופר, שיספר על הפולקלור העשיר של אזור הגליל והאנשים שחיים בו; מורת הדרך כרמית ארבל תלווה סיור ליישוב מתת, משולב עם ארוחה צמחונית של השף אורי צור.

פסטיבל אביב זמן גליל מערבי. אנטולי מיכאלו,
פסטיבל אביב זמן גליל מערבי/אנטולי מיכאלו

עוד יתקיימו במהלך ימי הפסטיבל אירוח בדואי עם סדנאות מלאכות עתיקות וארוחה במדאפה גלילית, סדנה יצירה מול חוף הים אכזיב במוזארט, מפגש עם חרש הברזל וליד חורי, טעימה מחיי הדבורים בעסל אל נור, סדנת פרחים ופרפרים משוקולד באודט בוטיק השוקולד, שעת סיפור תיאטרלית עם תיאטרון זיקית, סדנה להכנת כנאפה בממתקי קשאש, מסיבת יין במשק אופיר, סיור ליקוט בלגעת בשדה, סיור בעקבות העדה דרוזית עם איה נטורל, טיול ליקוט וסדנת צמחי מאכל ומרפא בכליל עם אופק רון כרמל, סיור מיסטיקה וסיפורים גליליים בהדרכת גבי זוהר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully