וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה, אלכוהול ומתוקים: חופשה בחו"ל מתחילה כבר בדיוטי פרי

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

22.5.2022 / 12:30

כל מי שטס לחו"ל בעבר יודע: חופשה אמיתית מתחילה כבר בדיוטי פרי, הכולל מגוון עצום ואינסופי של מוצרים כחול לבן בתחום הקוסמטיקה, הבישום, האלכוהול והמתוקים. וגם: איך מזמינים מראש ומה עוד חשוב לדעת?

כולם יודעים שכל נסיעה לחו"ל מתחילה הרבה לפני הירידה מהמטוס בארץ זרה. עבור רובנו דווקא הדיוטי פרי מסמל את תחילת החופשה - אותו מקום שמביא לנו מבחר אינסופי של אפשרויות בתחום הקוסמטיקה, הבישום, האלכוהול והמתוקים. והחלק הטוב ביותר: ניתן למצוא בדיוטי פרי מגוון מפתיע במיוחד של מוצרים מתוצרת כחול לבן, כולם מרוכזים בצורה נוחה במקום אחד.

ואם כבר לבחור - לנו יש כמה מוצרים מתוצרת כחול לבן שאסור לפספס.

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי טיפוח. יח"צ,
מבחר עצום של מוצרי טיפוח/יח"צ

קוסמטיקה וטיפוח

FRÉ: מדובר במותג טיפוח מוביל שמיועד לנשים פעילות ואתלטיות, עם מוצרים עמידים לחום וזיעה. המוצרים נוצרו עם טכנולוגיה שמשתמשת בפטנט ישראלי שמאפשר לעור להזיע ללא נזקים או שיבוש תהליכים טבעיים המתרחשים בשכבות העור. כך למשל קרם הלחות ובסיס האיפור מצויידים ב- SPF 30, עמידים במים ובזיעה, לא סותמים נקבוביות ומאפשרים להתאמן לא דאגות. והבונוס - עבור כל ערכה שנמכרת FRÉ שותלת עץ ארגן במרוקו על מנת לשמור על כדור הארץ ולחזק את הנשים המרוקאיות שמפיקות את השמן.

אקליפטה: המותג, שמתגאה בשימוש בחומרים טבעיים ומינרלים, מפתיע בין היתר עם רכיבים ייחודיים דוגמת חלב נאקות. אבל מעבר לרכיבים המפתיעים החברה משתמשת בפטנט עולמי שמאפשר למוצרי החברה לחדור לשכבות העור ולסייע בטיפול בבעיות עור בכל אזורי הגוף, כך שהמוצרים מטפלים בעור מבפנים - למראה טוב כלפי חוץ. הנוסחה דוחקת את החיידקים אל מחוץ לעור, מחטאת, מונעת זיהומים, שומרת על גמישות ומאיצה את קצב התחדשות התאים.

אהבה: זהו ללא ספק אחד המותגים המוכרים, האהובים והמוערכים בעולם כולו. מוצרי אהבה נמכרים בכל רחבי העולם והם נחשקים במיוחד בזכות הפורמולות הטבעוניות ובעיקר בזכות מחלקת המחקר והפיתוח שרשמה כבר פטנטים ומתמקדת בפיתוח מוצרים שמתמקדים בלחות והזנה, לעור שנראה ובעיקר מרגיש בריא, חלק ורענן יותר.

417-: מותג נוסף שעושה חיל בעולם ומשתמש במשאבים של ים המלח כדי לייצר מוצרים נחשקים במיוחד הוא 417-, שניתן למצוא גם באירופה, קוריאה, סינגפור, וייטנאם ועוד. מדובר ממוצרי טיפוח שמבוססים על רכיבים טבעיים ומינרלים מים המלח עם מוצרים בהתאמה לסוג ולצרכי העור של כל אחת ואחד. בנוסף, המותג מציע קו מוצרים שמותאם לגברים, עם קרם גילוח מינרלי ושמפו מטפח לגוף ולשיער.

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי אלכוהול. יח"צ,
מגוון רחב של מותגי אלכוהול, כולל ג'ין עכו/יח"צ

אלכוהול

ג'ין עכו - יוליוס: ג'ין הוא אחד המשקאות הלוהטים של הקיץ - בצ'ייסר, בתוספת טוניק או בקוקטייל קיצי ומרענן. יוליוס היא מזקקת פרימיום בוטיקית בגליל העליון בבעלותו של מבקר היין וכתב האוכל יובל "ג'וב" הרגיל, ו"עכו" הוא הג'ין הראשון והיחיד בעולם שכל מרכיביו הם ארץ ישראליים והוא מיוצר מ-12 רכיבים בוטניים - כולם גדלים בגליל. יש לו גוף מלא ועשיר, מרירות נעימה, מורכבות טעמים גדולה בעיקר של פירות הדר לצד פרחים.

מילק & האני ליקר רוטס: מזקקת מילק & האני ממוקמת בתל אביב והייתה יוזמה ראשונה מסוגה ליצור בארץ סינגל מאלט מקומי, ולרגל יום העצמאות השיקה ליקר עשבים ארץ ישראליים, שכל כולו מחווה ל-70 שנות ישראליות. האחראיים על הטעמים הם לא אחרים מאשר השף ארז קומורובסקי, המשורר רוני סומק, האלופה האולימפית קרן לייבוביץ', מחייה שוק מחנה יהודה אלי מזרחי, האגרונום ד"ר אלישיב דרורי, השפית אביבית פריאל ואיש הוויסקי תומר גורן, כולם התבקשו לבחור תבלין המסמל עבורם את ארץ ישראל והתבלינים הנבחרים יצרו את "ROOTS", ליקר במהדורה מוגבלת.

5 סטונס רוזה מגנום: אין משקה שמסמל קיץ יותר מיין רוזה, ואין דבר שיקי יותר מרוזה בבקבוק מגנום. 5 סטונס הוא יין רוזה עשוי מ-90% ענבי מרלו ו-10% ענבי קברנה סוביניון אשר נבצרו בחודש אוגוסט בבציר ידני. יש לו ארומה פרחונית שמשתלבת היטב עם טעמי פרי רכים וחמיצות נעימה ומרעננת. הוא מגיע מיקב הבוטיק פייב סטונס שממוקם בעמק האלה, בלב האפלסיון, שמתמחה ביינות חדים ונקיים, כמו שניתן לראות מהעיצוב המינימליסטי.

בונוס נוסף מטעם ג'יימס ריצ'רדסון הוא האפשרות לרכוש את כל מה שרוצים באתר האינטרנט עוד לפני ההגעה לשדה (עד ארבע שעות לפני הטיסה) - דרך המחשב או הטלפון, להימנע מהתור, לחסוך זמן ולדאוג שכל מה שרצינו ימתין לנו עם ההגעה לדיוטי פרי.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully