וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: דולפין תקף את המאמנת באמצע ההופעה

25.4.2022 / 23:30

הקהל במופע במיאמי נותר בהלם כשדולפין מבוגר החליט לתקוף את המאמנת שלו שנראית כשהיא מנסה לצאת מהמים אך נמשכת לתוכם שוב ושוב על ידי בעל החיים. ארגון PETA: "על פארק ההתעללות להפסיק את ניצול הדולפינים"

5 דברים שאולי לא ידעתם על דולפינים/מערכת "אסור לפספס"

משפחות שלמות נותרו בהלם כשצפו בדולפין שתוקף את המאמנת שלו בזמן מופע ולאחר מכן היא נעלמה במים. בסירטון שתיעד את הרגעים המפחידים נראה הרגע בו הדולפין סאנדנס בן ה-23 תוקף את האישה ששוחה לידו ב"סיקווריום". הדולפין בן ה-23 נראה זונח את המופע המתואם לפני שהוא תוקף את המאמנת ששחתה לצידו.

הצלמת שאנון קרפנטר העלתה את הסירטון לטיקטוק ובו נראים שני מאמנים נוספים בורחים במהירות מהבריכה בכדי להימלט מהדולפין התוקפני. הקהל עצמו נראה המום כשהדולפין מנסה שוב ושוב לנגח את המאמנת שלו לפני שהוא דוחף את הגב שלה כשהיא מנסה להגיע לקצה הבריכה. היא לבסוף מצליחה לצאת מהבריכה כשהיא נראית בכאבים, כך דווח ב-USAtoday, כשמאמנת אחרת שנמצאת סמוך לידה כורעת לעברה ובודקת את מצבה.

צפו בסירטון

@scphoto_ky A dolphin trainer was just attacked by Flipper. Police just arrived. :( #dolphinattack #miami #seaquarium ♬ original sound - SCPhoto_KY

קרפנטר שוחחה עם רשת טלוויזיה מקומית וסיפרה כי הילדים שצפו במופע: "הריעו וחשבו שזה היה מגניב. אפשר היה לראות שהמבוגרים הבינו שמשהו לא בסדר. היה אפשר להבין שהיא בכאבים".

עוד בוואלה!

גבר הועמד לדין אחרי ששחה בעירום באקווריום עם כרישים - ולא מתחרט על זה

לכתבה המלאה

על פי הדיווח המאמנת נלקחה באמבולנס זמן קצר לאחר מכן לבית חולים מקומי ומצבה הרפואי לא הותר לפרסום.

הסיקווריום, שקיים מאז 1955 והיה עם הקמתו הגדול בעולם, הגיב לתקרית יומיים לאחר מכן ומסר כי הדולפין והמאמנת: "נתקלו זה בזו במים בזמן שביצעו תרגיל פשוט כחלק מהמופע. הייתה אינטרקציה לא נוחה לשניהם והדולפין הגיב בהפסקת הרוטינה והכה את המאמנת. כצעד של ביטחון, עודכנו הרשויות במיאמי במקרה. אנחנו מחשיבים את החיות שברשותנו כחלק מהמשפחה שלנו, כמו גם את הצוות שלנו והאורחים. לא נרשמה שום פציעה רצינית, אך נעקוב אחר האירועים כדי לטפל בכולם בצורה הטובה ביותר".

"על פארק ההתעללות להפסיק את ניצול הדולפינים"

הארגון למען רווחת בעלי החיים PETA פרסם הצהרה המגנה את מופע הדולפינים בכללותו תוך התייחסות ישירות לתקיפה האחרונה. "חלף זמנו של הסיקווריום במיאמי, שבו הדולפינים שסובלים במשך זמן רב זקוקים נואשות להגנה והעובדים נמצאים בסיכון", נכתב בהודעת הארגון. "PETA קורא לפארק ההתעללות הזה להפסיק את ניצול הדולפינים שלו על ידי העברתם למקלטים במהירות האפשרית, כדי שלעולם לא ישמשו אותם יותר במופעים מטופשים וכדי שאף אחד אחר לא ייפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully