וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מסלולי טיול שווים שבסופם מחכה לכם ארוחה ברשת KFC

בשיתוף KFC

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 14:18

אם גם אתם מתכוונים לטייל (ולאכול) בפסח, כדאי שתיכנסו לכתבה הזו: קבלו 5 מסלולים שווים וירוקים שיפתחו לכם את התיאבון

חופשת פסח היא אחת החופשות המשפחתיות הארוכות שיש לישראלים במהלך השנה, זו כנראה הסיבה שרבים בוחרים לצאת ולטייל כמה שיותר בחיק הטבע. וחיק הטבע כפי שכולנו יודעים מרעיב מאוד.

כדי לחסוך לכם טרחה של מציאת מסלול טיול ומציאת מסעדה שמתאימה לכל המשפחה בסופו, ברשת KFC שנכנסה לארץ ב-2020 ומוכרת מנות מוכרות שמבוססות על עוף (במדינה שנחשבת לזו עם צריכת העוף לנפש הגבוהה בעולם) מצאו לכם 5 מסלולים שווים וירוקים שיפתחו לכם את התיאבון. בנוסף במהלך אפריל הרשת מציעה באקט משפחתי חגיגי עם 2 קינוחים מתנה.

: נחל נעמן. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
נחל נעמן/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

חוצות המפרץ

בפאתי קרית ביאליק, לא רחוק מחוצות המפרץ, נמצא נחל נעמן. זהו מסלול קליל ומעגלי שמתאים למשפחות, ואורכו כ-2.5 ק"מ בלבד, מישוריים, גדושי בריזה ונעימים להפליא. אפשר לעשות אותו ברגל או אפילו באופניים.

תוכלו למצוא פה בעיקר נוף פסטורלי, וגם שבילי טיול נוחים (אחד בכל גדה), שנחנכו לפני מספר שנים, לצד חורשת אקליפטוסים וגם גשרים יפים שיאפשרו לכם לדלג מגדה לגדה. תגלו פה גם שלטי הסבר מעניינים על עולם החי והצומח המקומי, ואם יהיה לכם מזל, אולי אפילו תוכלו להבחין בצבים המגיחים מהמים. סניף KFC נמצא לא רחוק משם, ברחוב הקיטור 10, חוצות המפרץ.

נחל נעמן בוויז

מטיילים ברמת הנדיב בשמחת תורה, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
רמת הנדיב/שלומי גבאי

זיכרון יעקב

דרומית לזיכרון יעקב משתרעים הגנים המעוצבים של רמת הנדיב - פארק טבע שנועד להנצחת הברון רוטשילד הקבור עם רעייתו בחלקת קבר בלב בגנים. הגנים ופארק טבע המשתרעים על-פני 4,500 דונם מהווים מעין "אי" פורח, מעוצב ומוקפד בתוך מרחבי הטבע הפראי, הכולל מידע בוטני במספר פינות הגן, הוא אחד מקסמיה של רמת הנדיב.

לא רחוק משם נמצא סניף KFC, בקניון מול זכרון בכביש 4, ואם אתם כבר כאן, אל תחמיצו את עין צור הסמוך, מעיין הנובע מניקבה עמוקה הזורם כל השנה. אפשר להגיע אל המעין בשביל מעגלי מסומן מגן הנדיב ברמת הנדיב, או בדרך קצרה יותר, ממגרש החנייה של בית הספר אורט בנימינה משם יוצא שביל מסומן בסימון שביל ישראל ומגיע למעיין לאחר כ-500 מטר. ההליכה מתאימה לכל המשפחה.

רמת הנדיב בווייז

גן לאומי יחיעם. רשות הטבע והגנים
מבצר יחיעם/רשות הטבע והגנים

ירכא

רבים מכירים את ירכא בגלל האווטלט הענק שיש בה, ואכן מדובר בפנינה צרכנית, אבל לפני שאתם מגיעים לקניות ולאכול, מומלץ לעבור בגן לאומי מבצר יחיעם, במרחק של כמה דקות נסיעה. הגן הלאומי שנמצא בקיבוץ יחיעם כולל מבנים מהתקופה הצלבנית, כאשר ככל הנראה כאשר המקום היה חלק מהנחלה של "מבצר המלך" במעיליא.

מהמצודה אפשר לגלוש דרומה לנחל יחיעם, במסלול שנמשך כשעתיים ומתאים למיטיבי לכת. יש להצטייד במים ובנעלי הליכה נוחות. הנחל יצר קניון עמוק ותלול בסלע גיר קשה. הערוץ והמדרונות שמצדדיו מכוסים חורש מפותח. לאחר כ- 1.5 ק"מ הערוץ נפתח. השביל עוזב את הנחל וממשיך בדרך עפר מקבילה לו עד ליישוב כליל. חוצים את היישוב, המאופיין בבתים מרוחקים אלה מאלה, עד לכביש הגישה לכליל, שם אמור לחכות הרכב המאסף. לנקודת האיסוף מגיעים בנסיעה מצומת כברי דרומה כ- 3 ק"מ וכאן פונים מזרחה לכליל (כביש מס' 8721). יש להתעדכן באתר האינטרנט של המקום לגבי שעות פתיחה והרשמה. סיימתם את המסלול ואתם רעבים? סניף KFC נמצא בביג פאשן אאוטלט בירכא.

מבצר יחיעם בווייז

טיול רומנטי חולות אשדוד הדיונה הגדולה. ShutterStock
הדיונה הגדולה/ShutterStock

אשדוד

רגע לפני שהיא נעלמת מתחת לבניינים גבוהים, ובתקווה שלא, כדאי לכם להגיע לבקר בדיונה הגדולה באשדוד. מדובר על דיונה הנמצאת ב"פארק החולות" הנמצא בקצה הדרום-מזרחי של העיר אשדוד, שגובהה 35 מטר ואורכה יותר מ-250 מטר. תוכלו להתגלגל עם הילדים על החול או אפילו לגלוש על בורד. בדיונה גם חיים בעלי חיים שונים כמו ארנבים, שועלים, ציפורים וכמובן לטאות.

הדיונה הגדולה נמצאת בתוך פארק השקמים לא הרחק ממרכז ביג פאשן באשדוד, שם נמצא סניף KFC. פארק השיקמים ממוקם דרום-מזרחית לדיונה ונמשך אל תוך שמורת הטבע ומכיל בתוכו עשרות עצי שקמה ענקיים, שגילם מעל 100 שנה.

הדיונה הגדולה בווייז

באקט KFC. יח"צ,
באקט KFC/יח"צ

באר שבע

רבים לא יודעים, אבל גם באיזור הדרום יש גן חיות פעיל. גן החיות נגב ZOO הוא גן החיות הגדול בנגב ומשתרע על שטח של כ 50 דונם. בגן מוצגים כ-130 מינים שונים של עופות, יונקים וזוחלים מהארץ והעולם, חלקם נפוצים ומוכרים, חלקם נדירים אשר נכחדו מהטבע וחיים אך ורק בגני חיות וחלקם בסכנת הכחדה.

מרבית בעלי החיים שוכני הגן נולדו בשבי ורגילים לנוכחות בני אדם בקרבתם, וחלק מבעלי החיים הינן חיות בר אשר הובאו לגן מהטבע לצורך קבלת טיפול רפואי לאחר שנמצאו פצועים בשטח. כל הכנסות הגן מיועדות לטיפול בבעלי החיים ולפיתוחו ועלות כרטיס למבוגר או ילד היא 40 ₪. לא רחוק משם, נמצא סניף KFC בקניון סינמה סיטי.

גן החיות בווייז

רשת KFC פתוחה כל השבוע. לבירור שעות פתיחה לחצו כאן

בשיתוף KFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully