וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה שצבעה את מטוסיה בפסים (ויש לכך סיבה מדליקה)

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 7:39

חברת התעופה הגרמנית קונדור חשפה את ה"מדים" החדשים של מטוסיה: פסים צבעוניים, שאמורים לרמוז מה ממתין לנו בחופשות. "זה כל כך מגוחך - אני אוהב את זה", ציין אחד מכתבי התעופה

חברת התעופה הגרמנית קונדור (Condor) חשפה את ה"מדים" החדשים של מטוסיה, והם בהחלט תופסים את העין. בחברה, המתמחה בעיקר בטיסות המיועדות לחופשות, מסבירים כי דוגמאות הפסים שמעטרות כעת את מטוסיה הנראים כמו ממתקי ענק, נועדו לעורר דימויים המזכירים בין השאר שמשיות, מגבות רחצה וכיסאות חוף.

בקרוב: פסים צבעוניים על המדים

ההשקה הראשונית של צבעי המטוסים החדשים כוללת צבעים המייצגים היבט שונה של חופשות: צהוב (שמש), אדום (תשוקה), כחול (ים), ירוק (איים) ובז' (חופים). ראלף טקנטרופ, מנכ"ל חברת קונדור, אומר כי חברת התעופה שואפת לצבוע מחדש עד 80% מהצי הנוכחי שלה, עד לשנת 2024. "בשנתיים וחצי האחרונות, קונדור עברה מהפך: מחברה-בת של קבוצת תיירות לחברת תעופה עצמאית שמביטה בגאווה אל עבר עברה והמסורת שלה, ובו בזמן יוצאת אל דרך עתידית".

עוד הוסיף טקנטרופ כי "אנו רוצים לבטא זאת באופן חד-משמעי, באמצעות הזהות הארגונית שלנו: קונדור משמעה חופשה, ואי אפשר יהיה לטעות בכך".

אתר Stuff מדווח כי לחברת קונדור יש כיום צי של 51 מטוסים, עם הזמנות עתידיות ל-16 מטוסי איירבוס A330-900 ושני מטוסי איירבוס A330-200 חדשים. אך הצבעוניות החדשה לא מוגבלת רק למטוסים: בקרוב, המראה החדש ישמש בכל חוויית הטיול של קונדור - מאתרי הזמנת הטיסה, דרך כרטיסי העלייה למטוס ועד למדים של אנשי הצוות.

מטוסים מפוספסים של חברת התעופה קונדור. Condor, אתר רשמי
הצבע הירוק מסמל אי/אתר רשמי, Condor
מטוסים מפוספסים של חברת התעופה קונדור. Condor, אתר רשמי
הצבע הצהוב מסמל שמש זורחת/אתר רשמי, Condor

זו בהחלט לא מתיחה

באתר האינטרנט של החברה נכתב בין השאר: "כחברת פנאי בינלאומית, אנו ידועים לא רק בטיסות שלנו אלא גם בחיבור עם אנשים ובבניית גשרים בין תרבויות ואזורים בעולם. אתם, כאורחים שלנו על סיפון המטוס, מגוונים בדיוק כמו היעדים שלנו, כמו שאנחנו עם עצמנו ועם העובדים שלנו. למגוון הזה ישנם היבטים וצבעים רבים, וזו הסיבה לעיצוב החדש". בהמשך ההודעה על ההשקה החדשה צוין כי: "צבעים מצויים לא רק ברחבי הגלובוס בחופשות. הם אף מייצגים את העובדה שלא ניתן להגדיר את העולם שלנו באמצעות צבע אחד בלבד. לכן צי המטוסים שלנו מצפה לעיצוב חדש, עשוי פסים-פסים וצבעוני במיוחד".

מטוסים מפוספסים של חברת התעופה קונדור. Condor, אתר רשמי
הצבע הכחול מסמל ים/אתר רשמי, Condor
מטוסים מפוספסים של חברת התעופה קונדור. Condor, אתר רשמי
הצבע האדום מסמל תשוקה/אתר רשמי, Condor
מטוסים מפוספסים של חברת התעופה קונדור. Condor, אתר רשמי
הצבע בז' מסמל חוף/אתר רשמי, Condor

כצפוי, המראה החדש של מטוסי החברה גרר עמו תגובות שונות זו מזו. כך למשל, בן שלאפינג, אחד מכתבי אתר התעופה One Mile At A Time ציין כי "זה כל כך מגוחך - עד שאני אוהב את זה". גושלים רבים ברשתות החברתיות היו פחות נחמדים. "זו בחירה מוזרה, יוצאת דופן ולגמרי לא הגיונית", כתב פרשן אחר בחשבון הטוויטר שלו. "למען האמת, זוהי אחת הדוגמאות הגרועות ביותר ל'מדי' מטוסים שראיתי מעודי", הגיב אחר. והיו לא מעט מגיבים שתהו האם זוהי מתיחה מאוחרת של אחד באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully