וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שצריך להגיע עד לשדה כדי ליהנות מהמבצעים החמים בדיוטי?

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

6.4.2022 / 7:30

מזמינים בבית - אוספים בנתב"ג: המבצעים הלוהטים של ג'יימס ריצ'רדסון לפסח כבר כאן, כולל בישום וטיפוח, שוקולדים ומתוקים וכמובן אלכוהול איכותי. איך מזמינים מראש וכיצד אוספים את הפריטים? הכול בפנים

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. ShutterStock
בג'יימס ריצ'רדסון ממליצים לבצע את ההזמנה בבית, עוד לפני שיוצאים לשדה ולחסוך לא מעט זמן/ShutterStock

החגים כבר כאן, השעון התחלף לשעון קיץ, הלילות מגיעים מאוחר יותר ואפילו מזג האוויר מביא איתו את השילוב המושלם בין חום לקרירות נעימה. אפשר להכריז בצורה רשמית - האביב פה.

ואיתו, כמובן, מתקרבות בצעדי ענק תוכניות הטיסה שלנו. בין אם מדובר ביעד קאריבי מרוחק, חופשה קצרה באירופה או נסיעה לארה"ב, כולנו כבר מתחילים לחשוב מה אנחנו הולכים לארוז ואיפה אנחנו הולכים לטייל, והימים הופכים לציפייה נעימה ליום שבו נעלה על המטוס.

אבל ממש רגע לפני, יש חוויה אחת שמרגשת כל מי שעומד לעלות על המטוס - הביקור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

יש את אלו שמגיעים עם רשימה (בין אם בראש או ב-NOTES בטלפון), אבל היום הדרך הנוחה, המהירה ולחלוטין היעילה ביותר לעשות את הקניות היא דווקא מהבית באמצעות אתר האינטרנט, דרך הטלפון, המחשב או הטאבלט, עוד לפני שמגיעים לשדה.

בג'יימס ריצ'רדסון ממליצים לבצע את ההזמנה בבית, עוד לפני שיוצאים לשדה ולחסוך לא מעט זמן. כך נהנים מההטבות ומהמבחר מבלי לעמוד בתור - המוצרים פשוט ימתינו לכם שתאספו אותם (ולא אתם למוצרים).

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
כרגיל המבצעים לא מאכזבים/יח"צ

רגע לפני שאתם נכנסים לרכב או למונית בדרך לשדה, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בהטבות:

בישום - הדיוטי פרי הוא ללא ספק ה-מקום לקנות בשמים, לא רק בזכות המחירים הזולים, אלא גם בזכות העובדה שיש בו בשמים שלא ניתן למצוא באף חנות אחרת. אחד מהם הוא הבושם החדש לסדרת born in rome של ולנטינו - Coral.

בנוסף, תיהנו מ-2 בשמים ב-120 דולר ו-2 ב-100 דולר (ביניהם: Yves Saint Laurent Kouros Edt Spray 100 Ml, Giorgio Armani Emporio Edp Spray 100 Ml, Giorgio Armani My Way Edp 50ml, Hugo Boss Scent Absolute For Her Edp 50ml ועוד).

טיפוח - פריט שני ב-50% הנחה על מגוון מוצרים של המותגים: קליניק, אסתי לאודר, לנקום, אליזבת ארדן ועוד, ופריטי מיני קוסמטיקה (בישום, טיפוח, איפור) 4+1 חינם.

איפור - פריט שני ב-50% הנחה על מגוון מוצרים של המותגים: essie, loreal, yves saint lourent, Revlon ועוד. ואם את מחפשת תוספת מדויקת לשגרת הטיפוח שלך נסי את הדאבל סרום לעיניים מבית קלרינס.

אלכוהול - הדיוטי הוא לא רק המקום להצטייד בקבוק אלכוהול איכותי לחו"ל, אלא ה-מקום לשדרג בצורה משמעותית את הבר הביתי - עם מותגים מפתיעים שללא ספק יהפכו לנושא שיחה בכל ארוחה, עם מבחר עצום של אלכוהול מעניין וחדש:

היינות של קיילי מינוג
KAVALAN - מהדורה חדשה של הוויסקי האסייתי
AMAHGAN - וויסקי יפני
סדרת סיקרט גארדן - ג'ין
סדרת ג'נרס ג'ין

וכמובן, ההטבות שאנחנו כל כך אוהבים: 3 בקבוקים ב-120 דולר על מגוון מוצרים וביניהם: Roberto Cavalli Vodka 40% Mirror Edition 1L, JACK DANIEL'S American Whisky 45% 1L, Glen Grant Cask Haven 46% 1L Giftbox, Generous Gin Organic 44% 700ml ועוד.

הטבה נוספת היא 3 ב-99 דולר על מגוון מוצרים ביניהם: Johnnie Walker A Song Of Fire 40.8% 1l, Glen Grant Single Malt Scotch Whisky 10y 40% 1L Gp, Island Signature Rum Yellow Snake Jamaica 40% 700ml ועוד.

seperator

שוקולד - ג'יימס ריצ'רדסון הוא ללא ספק המקום שגורם לנו לחלום על מתוק, וכרגיל המבצעים לא מאכזבים עם 4+1 על מגוון שוקולדים של המותגים: מלטיזרס, ריסיז M&M ועוד.

במקום ניתן למצוא גם את שוקולד ולרונה - מותג שוקולד יוקרתי שבראשה שף צרפתי שמייצר שוקולד איכותי במיוחד בעיר הקטנה טן-ל'ארמיטאז' - אזור גידול יין צרפתי. השוקולד נחשב לאיכותי במיוחד ויכול לשמש גם לאפייה.

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully