וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף דולר ללילה: הזוג הנוצץ שטייל בכל העולם נפרד ומציע את האחוזה להשכרה

17.4.2022 / 0:01

ג'ק מוריס ולורן בולן, שהתפרנסו מהעלאת צילומים מהטיולים שלהם לרשתות החברתיות, החליטו להיפרד אך נתנו לעוקביהם הזדמנות ליהנות מהאחוזה שלהם בבאלי שעל בנייתה הם שילמו 1.2 מיליון דולר - ואתם חייבים לראות אותה

ג'ק מוריס ולורן בולן מטיילים בעולם/Doyoutravel

ג'ק מוריס ולורן בולן חיו את החיים המושלמים שכל אחד היה חולם עליהם. הם נפגשו בחודש מרץ 2016 ומאז הם רק טיילו ברחבי העולם ועשו כסף ממכירת התמונות האקזוטיות שהם העלו בחשבון האינסטגרם שלהם. הם השקיעו 1.2 מיליון דולר בבניית בית חלומותיהם בבאלי, אך רצה הגורל והם נפרדו מוקדם יותר השנה. כעת הם מציעים את הבית החלומי שלהם להשכרה, כדי שהמעריצים שלהם יוכלו ליהנות ממנו גם.

ג'ק מוריס בן ה-31 וחברתו האוסטרלית לורן בולן בת ה-29 היו ביחד חמש שנים עד הפרידה (שכנראה תפגע להם כעת בעסק החלומי). הם הספיקו לבנות אחוזה מדהימה בצ'אנגו מהכסף שהם עשו מהפוסטים שלהם. האחוזה המדהימה, שבנייתה הושלמה ב-2019, הועלתה לאתר Airbnb בשבוע שעבר. יש בה טרקלין מושקע ונוצץ, בריכת שחייה מהממת, מטבח מאובזר ומעוצב וגם תיאטרון ביתי.

היחסים עלו על שרטון. ג'ק ולורן בימים טובים

בסרטון האחרון שהיא העלתה, לורן עשתה לעוקביה סיור באחוזה שהיא דורשת עבורה אלף דולר ללילה להשכרה. היא הצביעה על התוספות החדשות, מה ששדרג עוד יותר את הבית. אחד המקומות הכי שווים באחוזה הזו היא אמבטיית הספא עם המקלחת החיצונית וסאונה עם אינפרא אדום.

כך נראה הבית הנוצץ

ועכשיו אתם יכולים לגור בו

בפוסט שהיא העלתה בעקבות הפרידה שלה מג'ק, לורן כתבה: "קשה לי למצוא מילים שיתארו את ההרגשה שלי. מעולם לא חשבתי שאכתוב פוסט כזה, אבל החיים קרו וג'ק ואני החלטנו להיפרד בחודש שעבר. זו בטוח ההחלטה הכי קשה שקיבלתי".

את הממון שלהם הם עשו כאמור בזכות מכירת תמונות או מתן חסויות של חברות על תצלומים נבחרים אותם פרסמו בבלוג שלהם וברשתות החברתיות. השניים לא ירדו מתעריף של 3,000 דולר לתמונה, והשיא שאליו הגיעו עמד על 9,000 דולר לתמונה. "באחת הפעמים התבקשנו לצלם עבור חברת טלפונים. טסנו ליעד ושהינו בו 3 ימים, שבהם עבדנו רק יומיים. שלחנו להם 5 תמונות וקיבלנו על כך 35 אלף דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully