וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם זר נכנס לחדר בזמן שקיימנו יחסי מין - וקיבלנו מהמלון פחית ספרייט כפיצוי"

2.4.2022 / 23:42

הזוג קונור ואלי שהו בנופש בבית מלון באנגליה כשלפתע - בזמן שקיימו יחסי מין - אדם זר נכנס לחדרם ובהה בהם. בית המלון פיצה אותם בפחית ספרייט "כי לא היה קולה"

קמפיין לעידוד סקס בחופשות/Spies

אין ייותר מביך ומקריפ מזה: זוג בחופשה סיפר שבזמן שהיו בחדר המלון שלהם וקיימו יחסי מין, אדם זר נכנס לחדרם ובהה בהם. כשהתלוננו קיבלו מהמלון כפיצוי שתי פחיות ספרייט. לרווייה?

קונור מטוקס, בן ה-21 ואלי גרינהאל, בת ה-18, נותרו המומים על מיטתם כשאיש זר נכנס לפתע לחדר המלון שלהם וצפה בהם מקיימים יחסי מין. קונור העובד כמחסנאי סיפר על התקרית המביכה לסאן הבריטי: "צעקתי 'מה אתה עושה? צא מהחדר שלנו'. הוא לא אמר כלום והלך". אלי הוסיפה: "לא ממש היינו במצב רוח להמשיך לעשות את זה אחרי מה שקרה. הבחור היה באמצע שנות ה-20 לחייו ונראה די מבוהל. לא ראיתי אותו שוב מאז".

השניים מיהרו להתלונן בפני פקיד הקבלה במלון פנטהוטל שבעיר הולדתו של קונור, איפסוויץ' - והוא בתגובה הסביר להם שהאיש שהה בחדר 156 אך קיבל בטעות את הכרטיס לחדר 154.

הפדיחה לא הסתיימה שם. עקב התקרית המביכה, בית המלון הציע לבני הזוג משקה אלכוהולי חינם, אולם מאחר ששניהם נטלו תרופות - הם הזמינו קולה ופאנטה. לא רק שהשניים לא יכלו ליהנות מהמשקה האלכוהולי המובטח להם - שהוא בפני עצמו פיצוי לא הולם למה שעברו - לשניים נמסר שאין במקררים של המלון קולה ופאנטה - ולכן הם קיבלו שתי פחות ספרייט במקום. כלומר גם את המשקאות שהתפשרו עליהם הם לא קיבלו.

קונור סיפר ששילם 121 ליש"ט (כ-500 שקלים) ללילה ולא היה מרוצה מהפיצוי שקיבל. באתר המלון נכתב שחדריו הם "מרחב קדוש רק עבורכם", מה שפחות עומד בסטנדרטים שקונור ואלי גילו על בשרם.

השבוע סיפר קונור כי לאחר שהגיש תלונה, הוצע לו החזר מלא מהמלון, מעשה נכון - אם כי הפדיחה כבר נעשתה. בית המלון לא נענה לבקשת ה"סאן" לתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully