וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפינסקי תל אביב נפתח. האם הוא המלון היקר ביותר ברשת?

דני שדה

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 20:12

מלון דיויד קמפינסקי תל אביב יפתח בשבוע הבא ויציע פינוק למי שהממון בידו. בדקנו כמה תעלה חופשה מול מלונות קמפינסקי אחרים בעולם. ונחשו איפה הכי יקר?

מלון דויד קמפינסקי תל אביב/צילום: אתר רשת קמפינסקי

בימים אלה מושק בתל אביב מלון דיויד קמפינסקי, המלון החדש ביותר בעיר וגם המלון החדש של הרשת. הוא נמצא ברחוב הירקון, צופה לים התיכון, יש בו חדרים מפנקים, שלוש בריכות, שאחת שייכת רק לסוויטה הסופר יוקרתית. יש בו ברים ומסעדות, והוא מציע גם מחירים שבלשון המעטה, לא מביישים את התואר של תל אביב כאחת הערים היקרות בעולם לתיירים.

החלטנו לבדוק את המחירים של המלון מול מלונות אחרים של הרשת. ולא, בניגוד לכל הבדיקות, לא בדקנו מחירים לחג הפסח. כי ברור שבפסח מלונות יקרים (בגלל הכשרות ובגלל הביקוש). סתם לקחנו שלושה לילות בסופשבוע בסוף חודש מאי והשווינו את המחיר של המלון החדש בתל אביב לאלה של מלונות הרשת ביעדים שונים בעולם.

מלון דויד קמפינסקי תל אביב. צילום מתוך אתר המלון,
יפתח בשבוע הבא - אתם תפתחו את הכיס. מלון דויד קמפינסקי תל אביב/צילום מתוך אתר המלון

קמפינסקי עקבה מול תל אביב - הבדל של אלף דולר

נתחיל במלון בתל אביב. המחיר לזוג, לשלושה לילות, למשלמים מראש (כלומר גובים מכם כסף 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה, ולכן תקבלו 10% הנחה). הוא 1,890 דולר. המחיר כולל ארוחת בוקר ואינו כולל מע"מ, שכן, מתיירים לא גובים מס ערך מוסף עבור שהות בבתי מלון. אם תרצו לדעת מה המחיר עבורכם - תוסיפו 17%. כמה זה? 2,211 דולר.

הלכנו אצל השכנים. קמפינסקי בעקבה וקמפינסקי בים המלח (ירדן). המחיר בים המלח לאותם תאריכי בדיקה היה 1,006 דולר, כולל מיסים וארוחת בוקר. במלון בעקבה ביקשו לתאריכי הבדיקה 1,148 דולר. גם כאן המחיר כולל מסים וארוחת בוקר.

התרחקנו עוד קצת והגענו לדובאי, שבה יש שני מלונות של רשת קמפינסקי. בדקנו את המחיר במלון Kempinski Mall of Emirates. המחיר כולל מסים וארוחת בוקר: 1,279 דולר.

עוד בוואלה!

מלון דויד קמפינסקי תל אביב ייפתח רשמית בפברואר 2022

לכתבה המלאה
מלון קמפינסקי בעקבה, ירדן. Shutterstock, ShutterStock
מלון קמפינסקי בעקבה. אלף דולר פחות מאשר חופשה בתל אביב/ShutterStock, Shutterstock

קמפינסקי בודפשט - הכי זול

וינה. מלון קמפינסקי בבירה האוסטרית נחשב לאחד היפים, לטעמי, בעיר ונמצא במיקום מעולה, יש בו ניחוח של אצולה ולכן הוא גובה 1,400 דולר לשלושה לילות. המחיר כולל מסים אבל לא כולל ארוחת בוקר. יש גם מחירים עם ארוחת בוקר, אבל לא לחדרים שנלקחים בתשלום מראש.

בודפשט. המחיר לתאריכים שבדקנו, עם תשלום מידי, היה 807 דולר לשלושה לילות. המחיר כולל מסים, אבל לא כולל ארוחת בוקר.

סין. יש בה לא מעט מלונות של הרשת. בדקנו את המחיר במלון Sunrise Kempinski Hotel Beijing. לתאריכי הבדיקה המחיר לזוג, לשלושה לילות, כולל ארוחת בוקר וכולל מסים הוא 1,063 דולר. והמחיר כולל גם Afternoon Tea לזוג בטרקלין מדי יום.

מלון קמפינסקי בדובאי. יח"צ,
מלון קמפינסקי בדובאי. גם הוא זול יותר מהסניף הישראלי/יח"צ

אפילו המלון שמייקל ג'קסון התארח בו זול יותר

עוד מלון שבדקנו הוא מלון קמפינסקי אדלון בברלין. המלון האייקוני הזה הוקם בשנת1907 והיה המלון היוקרתי ביותר בעיר במשך שנים רבות. ההיסטוריה של המלון, שנמצא סמוך לשער ברנדנבורג, עברה תהפוכות במשך השנים.

בתום מלחמת העולם השניה הוא נשרף בחלקו. לאחר מכן עם הקמת החומה בין ברלין המזרחית והמערבית הוא נהרס ולאחר איחוד שתי הגרמניות נרכש השטח שבו היה המלון המקורי והוקם המלון החדש שנפתח בשנת 1997. למי שזוכר, זהו המלון שבו בשנת 2002 הניף מייקל ג'קסון את בנו התינוק, כשפניו מכוסים בבד, מעבר למעקה החלון בקומה הרביעית כדי להציגו לקהל שעמד ברחבה שמול המלון.

טוב. אז בדקנו גם את המלון הזה והמחיר שקיבלנו לתאריכי הבדיקה היה: 1,248 דולר, כולל מסים וללא ארוחת בוקר. המחיר הוא לתשלום מראש ולכן יש הנחה של 10 אחוזים. אם תתעקשו להזמין גם ארוחת בוקר, המחיר הוא לתשלום גמיש עם אפשרות ביטול עד השעה שלוש אחר הצוהריים ביום ההגעה והוא עומד על 1,653 דולרים. זאת לעומת 2,211 דולרים - המחיר שאנחנו, הישראלים, נצטרך לשלם במלון בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully