וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה, אלכוהול, שוקולד: אביב של מבצעים בג'יימס ריצ'רדסון

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

23.3.2022 / 12:30

מחירים נמוכים ומבחר עצום: טסים לחו"ל? בדיוטי פרי מגוון רחב של מוצרים שאסור לכם לפספס, בהנחות גדולות במיוחד. עוד לא נכנסתם?

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. ShutterStock
המקום שאנחנו הכי אוהבים לעשות בו שופינג הוא ללא ספק ג'יימס ריצ'רדסון/ShutterStock

חודשי האביב הם ללא ספק החודשים המרגשים של השנה. זה לא רק מזג האוויר שמתחיל להתחמם או החגים שמתחילים לטפטף אלינו, אלא התחושה שמשהו חדש מגיע, שהכול פתוח, וגם שהטיסה הזו שאנחנו חולמים עליה ליעד קרוב או רחוק - עומדת להגיע.

והמקום שאנחנו הכי אוהבים לעשות בו שופינג הוא ללא ספק ג'יימס ריצ'רדסון - רגע אחרי שארזנו את המזוודות והוצאנו את הדרכון, עם התחושה שהחופשה כבר התחילה, המחירים הנמוכים ומבחר המוצרים העצום. ההתרגשות מתחילה עוד בבית (או מהטלפון - בדרך לשדה), כשאנחנו מזמינים את כל מה שאנחנו רוצים, נהנים מהחוויה ומהמבחר וגם נמנעים מהתור.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. ShutterStock
הופכים את חוויית הקניה לפשוטה, יעילה ובעיקר כיפית יותר רגע לפני שעולים לטיסה/ShutterStock

הפעם החלטנו לעשות קצת סדר בהטבות, כדי להפוך את חוויית הקניה לפשוטה, יעילה ובעיקר כיפית יותר. אז רגע לפני שעולים לטיסה, הנה כל המוצרים שאסור לפספס - בהנחות גדולות במיוחד:

קוסמטיקה:

- הדיוטי פרי הוא ללא ספק ה-מקום להתחדש בבושם חדש והפעם אנחנו יכולים לקבל שני בשמים במחיר של 100$ או 120$. הבשמים שתקבלו ב-100$ כוללים בין היתר את Yves Saint Laurent Kouros Edt Spray 100 Ml, Giorgio Armani Emporio Edp Spray 100 Ml, Giorgio Armani My Way Edp 50ml, Hugo Boss Scent Absolute For Her Edp 50ml ועוד

- במחלקת הטיפוח תקבלו פריט שני ב-50% הנחה על מגוון מוצרים של המותגים: קליניק, אסתי לאודר, לנקום, אליזבת ארדן ועוד.

- ואם אתם מחפשים דווקא מוצרי איפור, אז תוכלו לקבל פריט שני ב-50% הנחה על המוצרים של essie, loreal, yves saint lourent, Revlon ועוד.

- וכמובן איך אפשר לוותר על פריטי המיני שאנחנו כל כך אוהבים? הפעם המבצע על פריטי מיני קוסמטיקה (בישום, טיפוח, איפור) שווה במיוחד - 4+1 חינם

אלכוהול:

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון הוא המקום שבו מצטיידים באלכוהול, בין אם כזה שלוקחים אתכם ליעד או שנשאר בישראל.

שלושה בקבוקים ב-120 דולר: Roberto Cavalli Vodka 40% Mirror Edition 1L, JACK DANIEL'S American Whisky 45% 1L, Glen Grant Cask Haven 46% 1L Giftbox, Generous Gin Organic 44% 700ml ועוד...

שלושה בקבוקים ב-99 דולר: Johnnie Walker A Song Of Fire 40.8% 1l, Glen Grant Single Malt Scotch Whisky 10y 40% 1L Gp, Island Signature Rum Yellow Snake Jamaica 40% 700ml ועוד.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג. דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון,
מבצע של 4+1 על מגוון שוקולדים/דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

שוקולד:

וכמובן שאף טיסה לא מושלמת ללא הצטיידות בקצת מתוקים. והפעם תוכלו ליהנות ממבצע של 4+1 על מגוון שוקולדים של המותגים: מלטיזרס, ולרונה, ריסיז, M&M ועוד.

ועוד טיפ מקצועי: אל תשכחו לעשות כרטיס חבר מועדון. הוא לא רק מביא איתו הטבות ייחודיות שמהן נהנים רק החברים, אלא משפר משמעותית את חוויית הקנייה שלכם!

היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו את המוצרים לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully