וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף מבנה באורך 7 ק"מ שקוע בים מול פרו: "אולי זו העיר האבודה אטלנטיס"

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 0:20

חובב העב"מים והמומחה לתיאוריות קונספירציה סקוט סי וורינג העלה צילום מסך של מה שהוא טוען שהוא עב"מ באורך שבעה קילומטרים שתועד בגוגל מפות לא ריחוק מקווי נסקה המסתוריים. הוא אפילו הרחיק לכת ואמר שהמבנה המעוגל עשוי להיות העיר האבודה אטלנטיס - שהיא בכלל חללית

ציורים חדשים ומסתוריים נחשפו באחת מתופעות הטבע המדהימות בעולם - קווי נסקה בפרו/רויטרס

חובב העב"מים ותיאוריות הקונספריציה סקוט סי וורינג פנה לבלוג שלו, "תצפיות יומיות של עב"מים", כדי לחלוק את התגלית האחרונה שלו עם חובבים אחרים. הוא טוען שהצליח לאתר דרך "גוגל מפות" מבנה באורך שבעה קילומטרים שקוע מתחת לאוקיינוס מול חופי פרו - ואף הרחיק לכת והוסיף שהמבנה המעוגל עשוי להיות העיר האבודה אטלנטיס.

צילומי המסך שנלקחו מ"גוגל מפות" מציגים משהו מעוגל בצורה מושלמת השקוע באוקיינוס השקט לא רחוק ממדבר נסקה, שבפרו. המדבר הזה הוא למעשה ביתם של קווי נסקה המפורסמים, גאוגליפים שצויירו בחול בידי אדם בין השנים 500 לפנה"ס עד שנת 500 לספירה, ומשכו את תשומת לבם של חוקרי קונספירציה רבים, כגון וורינג. ציורי החול בדרך כלל מתארים דמויות או חיות ויכולים להשתרע על פני מאות מטרים. הציורים המסתוריים נמצאו בשנות ה-20 של המאה הקודמת בחבל פמפאס דה חומאנה שבפרו. בין השרטוטים המדויקיים להפליא ניתן למצוא קורי עכביש, לטאות, ציפורים ודמויות אנושיות. ניתן לצפות בציורים הללו רק מהאוויר ובמשך השנים הועלו סברות שונות ומשונות בנוגע לשאלה מהם אותם ציורי ענק.

האם זה עב"מ באורך 7 מטרים שהתגלה במעמקי הים?. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
האם זו העיר האבודה אטלנטיס?/צילום מסך, ufosightingsdaily.com

וורינג מתעקש שתגליתו וקווי נסקה חייבים להיות "קשורים" זה לזה ואולי גם לעיר האבודה המיתולוגית אטלנטיס. וורינג כתב: "כעת יש עצם בלתי מזוהה באורך 7.35 ק"מ יושב לו בקרקעית האוקיינוס. הוא ליד מיקום מסתורי מאוד... נסקה, פרו, המפורסמת בציורי הענק בעפר שאורכם מאות מטרים. אומרים שהקווים האלה של נסקה הם ציורים המברכים את האל. בעבר טכנולוגיה חייזרית כזו שעפה בשמיים הייתה יכולה בקלות להיחשב לאלים. ברור שהשניים קשורים זה לזה".

הוא הוסיף: "כפי שאני זוכר, הצורה העגולה הזו היא גם בגודל ובצורה הנכונים להיות העיר האבודה אטלנטיס, שאני מזמן האמנתי שהיא בכלל חללית של חייזרים שצפה על האוקיינוס ואז שקעה מאוחר יותר".

האם זה עב"מ באורך 7 מטרים שהתגלה במעמקי הים?. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
"חללית חייזרים שצפה על האוקיינוס ואז שקעה מאוחר יותר"/צילום מסך, ufosightingsdaily.com
האם זה עב"מ באורך 7 מטרים שהתגלה במעמקי הים?. ufosightingsdaily.com, צילום מסך
האובייקט מגיע לאורך של 7.35 קילומטרים/צילום מסך, ufosightingsdaily.com

העיר האבודה אטלנטיס היא תעלומה בת אלפי שנים כשאף אחד באמת לא יודע לאן היא נעלמה או אם הייתה בכלל קיימת. אלנטיס היא אי אגדי המוזכר בכתבי הפילוסוף היווני אפלטון.- שסיפר על תרבות מפותחת שהתקיימה כ-9,000 שנה לפני זמנו (כלומר כ-11,600 שנה לפני זמננו), והייתה מתקדמת בהשוואה לכל תרבות אחרת בתקופתה - שנעלמה יום אחד מעל פני האדמה. .קיומו של האי הוא נושא לוויכוח בקרב היסטוריונים וארכיאולוגים. חלקם מאמינים שהוא דמיוני וחלקם טוענים שאטלנטיס מבוססת על מקום היסטורי אמיתי שנבלע בעקבות עליית גובה פני הים, או צונאמי.

בניתוח צילומי העב"מ לכאורה, וורינג טען ש"מבנה כיפה" נראה בבירור גבוה יותר משאר הצורה, ותיאר אותו כ"עיצוב הדיסק הקלאסי שכולנו שמענו עליו". הוא הוסיף: "הדיסק הזה בקרקעית האוקיינוס הוא הוכחה של 100% לקיומים של חייזרים עתיקים והטכנולוגיה פשוט יושבת שם על קרקעית האוקיינוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully