וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה, חדרי אקזקיוטיב ובקרוב גם ספא: מלון דן ת"א המיתולוגי מתחדש

בשיתוף מלונות דן

1.3.2022 / 7:43

אחרי השקעה ארוכה ומחשבה מרובה, באחד המלונות הכי אייקונים בארץ השיקו את מסעדת קפה 99, המציעה ארוחות בוקר מיוחדות, בר בולונז'רי ופטיסרי משובח ואפילו שתייה חופשית. חדרי האקזקיוטיב עברו שיפוץ מסיבי לקראת הקיץ ויש גם עדכון בנוגע לקומה הכי מפורסמת. הפרטים בפנים

מלון דן תל אביב. יח"צ,
מלון דן תל אביב/יח"צ

מלון דן תל אביב המיתולוגי - אחד המלונות הכי אייקונים בישראל שהגדיר מחדש את קו החוף של תל אביב - מתחדש.

אחרי תכנונים ארוכים, עבודה מסביב לשעון ומחקר מקיף ומעמיק - בתחילת החודש השיקו במלון מסעדה חדשה ומודרנית - קפה 99, המציעה ארוחות בוקר מיוחדות וטעימות של השף עובד אלפיה. המסעדה מציעה מטבח אקלקטי עם נגיעות ישראליות, תוך שימת דגש על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים ממשקים מקומיים.

קפה 99 - מלון דן תל אביב. יח"צ,
קפה 99 - מלון דן תל אביב/יח"צ
קפה 99 - מלון דן תל אביב. יח"צ,
קפה 99 - מלון דן תל אביב/יח"צ

ארוחת הבוקר המפנקת כוללת מבחר לחמים ומאפים, גבינות בוטיק, חציל על האש וטחינה עם סחוג ירוק, צזיקי ועוד לצד מנות ראשונות וסלטים המוגשים למרכז השולחן כמו סלט קיסר, סלמון בכבישה מקומית, סלט שוק ו"ערוק" (לביבות ירק עיראקיות). כל סועד בוחר לעצמו מנה עיקרית מהתפריט המגוון (בין המנות: ביצה עלומה עם ארטישוק ירושלמי, בנדיקט עם סלמון ורוטב הולנדז, מסבחה עדשים, קרוק גרוייר, ברד פודינג ועוד).

"בשלב הראשון אנחנו מגישים ארוחות בוקר, לקהל הרחב ולאורחי המלון", אמר מנכ"ל מלון דן תל אביב אילן בן חקון. "בהמשך נגיש גם ארוחות צהריים וערב. ארוחת הבוקר שלנו מיוחדת במינה; אנחנו מגישים ארבע מנות ראשונות בפתיחה כשכל סועד בוחר לעצמו מנה עיקרית מהתפריט שלנו. בנוסף, את הארוחה מלווה בר בולונז'רי ופטיסרי ממנו יכולים ליהנות הסועדים ללא הגבלה, כמו גם משתייה קרה וחמה ללא הגבלה, כולל מיצים טבעיים וקוקטיילים".

בניגוד למסעדות אחרות שממוקמות בבתי מלון, בקפה 99 הסרוויס הוא בשירות של הגשה, בדומה לבתי מלון יוקרתיים בחו"ל. המאפים והלחמים נעשים במקום וכך גם הקינוחים, כולל עוגות הגבינה המפורסמות של מלון דן. "מאז ומתמיד אחת החוזקות הכי גדולות של דן תל אביב היא השף שלנו עובד אלפיה", אומר אילן. "הוא הגיע עם ניסיון עשיר אחרי שעבד במסעדות מובילות בתל אביב. מדובר על בית מלון, אך האוכל שמוגש כאן הוא ברמה של מסעדה".

מסעדת קפה 99 פתוחה בימים א-ו' בין השעות 8:00-11:00. להזמנת מקום>>

קפה 99 - מלון דן תל אביב. יח"צ,
קפה 99 - מלון דן תל אביב/יח"צ
קפה 99 - מלון דן תל אביב. יח"צ,
קפה 99 - מלון דן תל אביב/יח"צ

חדרי אקזקיוטיב חדישים ושיפוץ הקומה הכי מפורסמת במלון

בנוסף למסעדה החדשה, לאחרונה השיקו במלון את חדרי האקזקיוטיב המחודשים, שעברו שיפוץ מהיסוד. החדרים נמצאים במיקום הכי טוב שיכול להיות - ממש מול רצועת החוף הקסומה של תל אביב ונשקף מהם נוף עוצר נשימה. "חדרי האקזקיוטיב שלנו פונים אל שפת הים של תל אביב ומשופצים ברמה הגבוהה ביותר", מוסיף מנכ"ל המלון. "נעשה פה שיפוץ מהיסוד ולא ברמה של החלפת שטיח או צביעת הקירות - אלא ממש שיפוץ יסודי; שיפצנו את התשתיות ואת המערכות. הכול פה חדשני, כולל טלוויזיות חכמות, מכונות נספרסו ועוד. ממש הטופ של הטופ. מדובר לדעתי בחדרים היפים ביותר בתל אביב, בטח כשהם נמצאים ממש מול הים וכוללים ריהוט מוקפד ויוקרתי. אנחנו מציעים אותם לחודשים הקרובים במבצע מיוחד של 20 אחוז הנחה".

בנוסף לחדרי האקזקיוטיב החדישים, בדן תל אביב עורכים שיפוץ מקיף גם בקומה הכי מפורסמת של בית המלון - הקומה החמישית, בה נמצאות הסוויטה הנשיאותית והמלכותית, בהן ישנו כמה מהאנשים החשובים בעולם, כמו נשיאים, נציגים בכירים ממדינות שונות, כוכבי על דוגמת מדונה ועוד.

לפרטים נוספים על חדרי האקזקיוטיב החדשים והזמנה>>

מלון דן תל אביב - חדר אקזקיוטיב. יח"צ,
מלון דן תל אביב - חדר אקזקיוטיב/יח"צ
מלון דן תל אביב - חדר אקזקיוטיב. יח"צ,
מלון דן תל אביב - חדר אקזקיוטיב/יח"צ

בקרוב: מתחם ספא חדש

בעוד כשלושה חודשים יושק בדן תל אביב מתחם ספא חדש, שיכלול כ-5 חדרי טיפולים ופינות רגיעה. "במשך כמה שנים טובות המלון שלנו היה שייך לרשימה היוקרתית של leading hotels of the world ועכשיו חזרנו", מציין בן חקון. "זה אומר שאנחנו מחויבים לספק שירות ברמה הכי גבוהה ולעמוד בכל הקריטריונים".

גם לכם מתחשק לצאת לחופשה מהנה על חוף הים של תל אביב, ליהנות מאוכל טעים במיוחד ומהמתקנים המפנקים של מלון דן בתל אביב? לחצו כאן לפרטים נוספים ולהזמנות>>

בשיתוף מלונות דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully