וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

91 מעלות ו-122 קמ"ש: ככה תראה נסיעה ברכבת ההרים האקסטרימית החדשה

18.2.2022 / 0:03

ה-Iron Gwazi היא חידוש לרכבת עץ מפורסמת והיא "היא תיקח את חוויית הנסיעה לרמה אחרת". צפו בסרטונים המדהימים מניסוי הכלים של מה שתהייה רכבת ההרים ההיברידית ההגבוהה ביותר בצפון אמריקה, המהירה ביותר בעולם ובעלת המדרון התלול בעולם

רכבת ההרים Iron Gwazi עומדת להפתח/SeaWorld Entertainment

אוהבים חוויות אקסטרים במתקני שעשועים? האייטם הזה בשבילכם - בטמפה ביי שבפלורידה עומד להיפתח פארק שעשועים שכולל גם רכבת הרים יוצאת דופן שנועדה רק לאמיצים. הפארק, שהודיע שיפתח את האטרקציה ב-11 במרץ, פרסם סרטון שמציג איך תראה הנסיעה ברכבת ההרים שצונחת למטה בזווית של 91 מעלות, עולה עד לגובה של 62 מטרים, מאיצה עד למהירות של לא פחות מ-122 קמ"ש ומספקת לנוסעים עליה חוויה מסחררת, כולל שלוש התהפכויות. על פי אנשי הפארק היא תהייה הרכבת ההיברדית (שילוב של עץ ומתכת) הגבוהה ביותר בצפון אמריקה, המהירה ביותר בעולם ובעלת המדרון התלול ביותר בעולם.

ככה היא תראה

בסרטון שהפיץ הפארק, אפשר לראות את האנשים ברי המזל שזכו לעלות לניסעת מבחן על הרכבת הזו שנקראת "איירון גוואזי" ואת התגובות שלהם בזמן הנסיעה במסלול, שאורכו הכללי מגיע למעל לקילומטר. הרכבת הזו היא למעשה חידוש לרכבת העץ המפורסמת שהייתה באפרק ונסגרה ב-2015. מדובר ברכבת הרים מחודשת שנראית כמו תנין ועשויה מעץ ופלדה ומנסה לשחזר את הרכבת המקורית הנוסטלגית.

יש מי שכבר זכה לנסוע בה

בהודעה שהוציא הפארק נכתב: "לרכבת ההרים החדשה יש את האלמנטים של רכבת העץ המפורסמת, עם אלמנטים חדשים שלוקחים את הנסיעה לרמה אחרת. זה מתאים לכל המשפחה וכמה נוסעים יכולים לשבת ביחד".

למרבה ההפתעה, לנסיעה ברכבת החדשה יש מגבלת גובה מינימלית של 1.20 מ', מה שיאפשר גם לילדים קטנים יחסית לעלות עליה. בניו יורק פוסט, שכתב מטעמם כבר נסע בה בנסיעת מבחן, הוסיפו אזהרה להורים: אם אתם רוצים לעלות עם הילדים כדאי מאוד שהם (וגם אתם לצורך העניין) יהיו אמיצים מאוד.

בתשובה לשאלה איך הייתה הנסיעה ענה הכתב במילה אחת (שנאמרה בצרחה): ייייי-אההההה! ואמר שזו בין רכבות ההרים הטובות ביותר - אם לא הטובה ביותר - בפלורידה, שנחשבת לבירת פארקי השעשועים של העולם והוסיף שהיא גם לא דומה לשום רכבת אחרת במדינה. אז אם אתם מתכננים ביקור בחוף המזרחי של ארה"ב בעתיד הקרוב, כדאי שתקחו את זה בחשבון.

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת הרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully