וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאל וקיבוץ עין גב מקימים ריזורט יוקרתי על הכנרת

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 8:46

אחרי שהודיעה שהיא נכנסת לתחום מלונות היוקרה במדבר, מודיעה רשת מלונות פתאל, ביחד עם קיבוץ עין גב, על הקמת ריזורט על הכנרת בהשקעה של 150 מיליון שקלים. הריזורט יכלול 120 חדרים וצפוי להיפתח בשנת 2025

מלון גלי כנרת המחודש/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ניר חן

אחרי שהודיעה שהיא נכנסת לתחום מלונות היוקרה המדבריים, כפי שפורסם בוואלה! לפני שבועיים, מודיעה היום (שני) רשת מלונות פתאל על הקמת ריזורט יוקרתי ביחד עם קיבוץ עין גב שבמזרח הכנרת.

הריזורט יוקם בסטנדרט של חמישה כוכבים דה לקס, על שטח של כ-26 דונם, הממוקם על שפת הכנרת, בקצהו הצפוני של הקיבוץ, סמוך לנמל עין גב. לפי רשת המלונות, מדובר בריזורט ייחודי בעל קונספט אקסלוסיבי וסטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה ביותר, המיועד הן לישראלים והן לתיירים המחפשים נופש במלונות יוקרה איכותיים.

הדמיה של ריזורט חדש יוקם בכנרת על ידי פתאל וקיבוץ עין גב. משרד פייגין אדריכלים,
המלון בחוף עין גב שיפתח ב-2025/משרד פייגין אדריכלים
הדמיה של ריזורט חדש יוקם בכנרת על ידי פתאל וקיבוץ עין גב. משרד פייגין אדריכלים,
הריזורט החדש יכלול 120 חדרים מפוארים ומעוצבים/משרד פייגין אדריכלים

חיבור לטבע ולהיסטוריה של אזור הכנרת

הריזורט שצפוי להיפתח במהלך שנת 2025 ויכלול 120 חדרים מפוארים ומעוצבים, ברמת אבזור ושירות ברמה גבוהה, מחציתם עם בריכות פרטיות. עוד בתכנון, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA יוקרתי עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה, לאונג', לובי, חדרי ישיבות ואולמות כנסים מרווחים.

על תכנון הפרויקט הופקד משרד פייגין אדריכלים והוא יעוצב בסגנון מודרני, תוך שילוב של חומרי בנייה מקומיים טבעיים, כגון: אבן בזלת, עץ וטיח, חיבור לטבע, ארכיאולוגיה והיסטוריה של אזור הכנרת.

תיירות קיבוץ עין גב, בבעלות קיבוץ עין גב, מחזיקה כידוע גם ב'כפר נופש עין גב' השוכן על שפת הכנרת, ובו 174 יחידות נופש. בנמל עין גב שתי מסעדות - 'מסעדת הדגים' הוותיקה, ו'מפגש הדייגים', הממוקמות על קו המים. רשת פתאל מונה כיום כ-42,000 חדרים ב-223 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) ב-19 מדינות.

הדמיה של ריזורט חדש יוקם בכנרת על ידי פתאל וקיבוץ עין גב. משרד פייגין אדריכלים,
עוד במלון: SPA יוקרתי עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה/משרד פייגין אדריכלים
הדמיה של ריזורט חדש יוקם בכנרת על ידי פתאל וקיבוץ עין גב. משרד פייגין אדריכלים,
כך ייראה המלון החדש על הכנרת/משרד פייגין אדריכלים

"חלום שמתגשם"

חיים סתתיהו מנכ"ל תיירות עין גב: "ענף התיירות מתפתח מאוד בשנים האחרונות באזור הכנרת והישראלים גילו את הכנרת הנפלאה מחדש. עבורי, כחבר קיבוץ עין גב וכמנכ"ל ענף התיירות, הקמת המלון, הוא בהחלט חלום שמתגשם, לאחר שנים של חשיבה ותכנון. ההחלטה על השותפות עם רשת פתאל, מביאה אותנו לתכנון והקמת מלון יוקרתי, ברמה בינלאומית לחוף הכנרת, ולאחר שניצלנו את תקופת הקורונה להקמת 59 וילות משפחתיות מעוצבות ומרווחות, בכפר הנופש על הכנרת, יהווה המלון נדבך נוסף והכפלת כח, במתן אפשרות נופש נוספת ברמה גבוהה".
אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "רשת פתאל שמחה לבשר על הרחבת פעילותה בארץ בתחום מלונות היוקרה, עם המלון בקיבוץ עין גב, שיציע לאורחים נופש יוקרתי באחד המקומות היפים בארץ, על שפת הכנרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully