וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף זה אפשרי: ספא יוקרתי ומפנק אצלכם בחדר האמבטיה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

10.1.2022 / 9:30

כל מוצרי הקוסמטיקה מעולם טיפוח הגוף והפנים במקום אחד: אם עדיין לא שמעתן על מתחם JR SPA החדש והמרגש בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון - כדאי שתקראו את הכתבה הזו

JR SPA ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. יח"צ,
מתחם JR SPA החדש והמרגש - עכשיו בדיוטי פרי/יח"צ

השנתיים האחרונות לימדו אותנו שאין כמעט דבר שאנחנו לא יכולים לעשות בבית - בדרך כלל גם בצורה טובה יותר מאשר בחוץ. היו כאלו ששדרגו את עמדות העבודה שלהם, אחרים למדו לבשל והפסיקו להזמין אוכל או לצאת למסעדות - ועכשיו, עם הגעתה של 2022 מה שרובנו רוצים זה בעיקר לחזור הביתה לפינוק, למקום שגורם לנו להרגיש טוב.

ואחד המקומות שזוכים להתעלמות, ומצד שני יכולים לשדרג לנו את הבית הוא ללא ספק חדר האמבטיה שלנו, שיכול להפוך מעוד חדר שאנחנו נמצאים בו כשצריך, לספא יוקרתי ומפנק שנרצה לבלות בו.

רגע לפני העלייה למטוס, נמצא בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מתחם JR SPA החדש והמרגש - מתחם קונספט ייחודי וחדשני שנועד לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לשדרג אפילו יותר את חווית הרחצה בבית, ובעצם להביא את הספא הביתה.

JR SPA הוא מתחם שמדמה ספא ביתי מפנק ובו ניתן למצוא מגוון של מותגי טיפוח יוקרתיים שממש מאפשרים לנו "להביא את הספא הביתה".

מולטון בראון. יח"צ,
בג'יימס ריצ'רדסון הפכו את חוויית הקנייה לפשוטה ומרגשת אפילו יותר. מוצרי מולטון בראון/יח"צ

ג'יימס ריצ'רדסון מצאו את הדרך להפוך את חוויית הקנייה לפשוטה ומרגשת אפילו יותר - ואיחדו במתחם אחד את כל מוצרי הקוסמטיקה מעולם טיפוח הגוף והפנים, עם מבחר של מותגים שכולנו אוהבים, כשכל המוצרים שמאפשרים לנו להפוך את חדר האמבטיה לספא יוקרתי ומפנק נמצאים במקום אחד.

בין מגוון המותגים הרחב שניתן למצוא במתחם נמצאים מולטון בראון הבריטיים, הספק הרשמי של ארמון באקינגהם ושל מלונות 5 כוכבים ברחבי העולם, עם מוצרי טיפוח מתוחכמים במגוון ניחוחות אלגנטיים, ואת מותג היוקרה ריטואלס שמייצר מוצרי קוסמטיקה נחשקים ומפנקים לגוף.

בנוסף ניתן יהיה לרכוש במתחם JR SPA את מוצרי קלרינס הקלאסיים לגוף ולפנים, שהפכו כבר מזמן לשם נרדף ליוקרה וכן את המוצרים האהובים והמוכרים של ויקטוריה'ס סיקרט - אותם המוצרים שכל אחת מאיתנו הביאה לעצמה מחו"ל בשלב זה או אחר בחייה.

ריטואלס. יח"צ,
ועכשיו זה משתלם אפילו יותר – כשבכל קניה מקבלי את המוצר השני ב-50% הנחה. ריטואלס/יח"צ

מגוון המוצרים מחולק לפי קטגוריות, כדי שנוכל לבחור בקלות באיזה חלק אנחנו רוצים להתמקד. כך קטגוריית BODY כוללת קרמים לגוף ומיסט מרענן שכל אחת צריכה וחמאת גוף מפנקת.

קטגוריית HANDS לוקחת את טיפוח הידיים שלב אחד קדימה עם מבחר של קרמים מפנקים, קטגוריית PEELING מאגדת בתוכה סקראבים לגוף ולפנים וקטגוריית BATH מאפשרת לנו להפוך את הזמן באמבטיה לחוויה יוצאת דופן, עם ג'ל רחצה נעים, מלחי אמבט, סבוני ידיים וכמובן מוצרי שיער - כולם עם אותו ניחוח נעים ומתוחכם שאפשר למצוא רק במתחמי הספא היוקרתיים בעולם.

כל מה שצריך לעשות רגע לפני העלייה למטוס, ממש באותו שלב שבו אנחנו כבר מרגישים שהתחלנו את הטיול אבל עדיין נמצאים בארץ, זה לעצור במתחם הטיפוח המפנק ולהתחדש במוצרים שיהפכו את חדר האמבטיה שלנו לספא יוקרתי, ועכשיו זה משתלם אפילו יותר - כשבכל קניה מקבלי את המוצר השני ב-50% הנחה.

החלטתם מה בא לכם? היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו לפני הטיסה>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully