וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה החליטה: אין מזון ומשקאות בזמן הטיסה, כדי שלא יסירו מסיכות

אייר ניו זילנד פותחת את 2022 עם שינוי מדיניות מפתיע בטיסות המקומיות: "רוצים שהנוסעים יישארו עם המסיכות עליהם לאורך כל הטיסה"

חברות התעופה מחפשות כל דרך לאכוף את עטיית המסיכות במהלך הטיסה, והגדילה לעשות חברת אייר ניו זילנד שהודיעה כי תפסיק להגיש אוכל ושתייה לנוסעים כדי שלא יהיה להם תירוץ להוריד את המסיכות.

ההחלטה הזו תיכנס לתוקפה מיד עם כניסתה של 2022 ותופעל בכל הטיסות הפנימיות בתוך ניו זילנד. לשמחתם של הנוסעים, מדובר בעיקר בטיסות מקומיות קצרות, כשהארוכה ביותר בין אוקלנד לאיבנקרגיל אורכת פחות משעתיים.

בחברה הסבירו שמדובר בצעדי מנע כדי לשלול אפשרות שהנוסעים יסירו את המסיכות בזמן הטיסה: "מסיכות הן אחד המפתחות להגבלת ההתפשטות, אז השינויים הללו יאפשרו לנוסעים להישאר עם המסיכות עליהם לאורך כל הטיסה כשהם בטוחים ומוגנים ככל האפשר בשהות שלהם איתנו". חטיף קל יוגש רק עם רדת הנוסעים מהמטוס.

כוסות אכילות בטיסה של אייר ניו זילנד. Air New Zealand, אתר רשמי
גם הכוסות האכילות לא יוגשו/אתר רשמי, Air New Zealand

ניו זילנד צלחה בצורה טובה את מרבית תקופת הקורונה ולאחר ההתמודדות עם זן הדלתא אישרה ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן לפתוח מחדש את הגבולות הבינלאומיים של המדינה. אבל הצעדים הללו הושעו בעקבות התפרצות זן האומיקרון, כאשר בניו זילנד החליטו לנקות שוב במדיניות של אפס הדבקה.

עד כה הצליחו הניו זילנדים למנוע כניסת אומיקרון דרך הגבולות, עד שדי. ג'יי בריטי הפר את תנאי הבידוד שלו ויצא למועדון לילה כשהוא חיובי לזן החדש. למרות זאת, עד כה לא נמצאו אנשים שנדבקו ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully