וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל התעופה הלסינקי בפינלנד משנה את שמו ל... שם שלכם

כחלק מקמפיין פרסום שנועד להיות ויראלי, תוכלו להיכנס לאתר ייעודי ולהקליד את שמכם - שיופיע על גבי שילוט אלקטרוני בנמל התעופה הבינלאומי של פינלנד. כעת, לא נותר אלא לבצע את הסלפי הנחשק

כאשר חושבים על כך, כדי שיקראו משהו על שמכם, צריך לעשות די הרבה. בדרך כלל אתם צריך לתרום ממון רב או להיות אישיות דגולה. כך יש סיכוי טוב שיקראו על שמכם אולם במבנה ציבורי, גן ציבורי או אפילו מבנה שלם כמו מוזיאון. אבל נמל תעופה? זה כבר בליגה אחרת.

נמלי תעופה רבים בעולם פונים אל הדרך הקלה והפשוטה, ופשוט קרויים על שם העיר שבה הם מצויים. כך למשל לוס אנג'לס, אבו דאבי, סידני ואחרים. יש כמובן גם נמלי תעופה שקרויים על שם אישים מפורסמים, בהם שארל דה גול בצרפת, קלינטון בארצות הברית, אינדירה גנדי בהודו וכמובן, בן גוריון שלנו.

אבל בואו נודה על האמת, אף נמל תעופה בעולם לא קרוי על שם אנשים רגילים, כמונו וכמוכם. ובכן, המצב הזה עומד להשתנות - וזה יקרה בנמל התעופה הלסינקי בפינלנד (ששמו הרשמי HEL).

עוד לפני שינוי השם, כדאי לדעת שמנהליו של נמל התעופה הפכו אותו למקום די מדליק. כך למשל, לפני מספר שנים, נתלה בו בתחילת החורף שלט ענקי שהכריז: "אף בן אדם שפוי לא מגיע להלסיניקי בנובמבר. חוץ ממך, קשוח. ברוך הבא".

שלט זה, אגב, עדיין נמצא בנמל התעופה הפיני, והמבקרים במדינה הצפונית משפתים אותו בהתלהבות ברשתות החברתיות.

נמל תעופה הלסינקי, פינלנד. Shoja Lak, GettyImages
קמפיין לציון פתיחת הטרמינל החדש. נמל התעופה הלסינקי/GettyImages, Shoja Lak

הראשון בעולם שקרוי על שם הנוסעים

וכעת, לעניין השם. אתר התיירות Your Mileage May Vary מפרסם כי כחלק מקמפיין שיווקי, עד לסוף חודש דצמבר ישנה נמל התעופה את שמו. הוא לא ייקרא על שם העיר שבה הוא נמצא, וגם לא על שם אדם מפורסם או תורם חשוב, אלא עבור האנשים שאותם הוא משרת. במילים פשוטות, אנשים כמונו. וכך, מעל השלט הקבוע Helsinki Airport, תוכלו לקבל את ההזדמנות להוסיף את שמכם, שיופיע בגדול על גבי שלט אלקטרוני.

הרעיון הוא כאמור חלק מקמפיין ששמו Make Helsinki Airport your own ("הפוך את נמל התעופה הלסינקי לשלך"). הקמפיין נועד לציין את פתיחתו של טרמינל 2, שעבר לאחרונה שיפוץ מקיף. "אנו מאמינים שנמלי תעופה צריכים להיות תמיד עבור הנוסעים", אומרת קטיה סיברג מרשות שדות התעופה בפינלנד. "מה היינו ללא הלקוחות שלנו? אנו גאים להיות נמל התעופה הראשון בעולם שקורא לעצמו על שמך ועל שם כולנו".

seperator

נמל התעופה על שמכם: כך תעשו זאת

אם גם אתם מעוניינים שנמל התעופה ייקרא על שמכם (ולו רק לדקות ספורות), היכנסו לאתר ופשוט הזינו את שמכם בתיבה האפורה. ניתן להזין עד 20 תווים, וזה בהחלט מספיק. ברגע שתעשו זאת, תקבלו הודעה באשר למספר השמות שנמצאים בתור לפניכם, וכמה זמן עליכם להמתין להופעתו. הדבר מיועד עבור מי שהגיעו לנמל התעופה, ורוצים לעשות סלפי מנצח מול השלט עם שמם.

כאן מגיע קאץ' קטן: אם אתם לא נמצאים בנמל התעופה באופן פיזי, לא תוכלו לראות איך הכול נראה. מה שכן, אם יש לכם חברים בעיר הצפונית או כאלו שטסים אליה, תוכלו לבקש מהם לצלם עבורכם את השלט "שלכם".

ועוד כמה פרטים חשובים: הקמפיין יהיה זמין עד לסוף חודש דצמבר, אז כדאי למהר. בנוסף, המערכת פועלת בשעות 18:00-8:00, שעון פינלנד (זהה לשעון ישראל בחורף).

  • עוד באותו נושא:
  • הלסינקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully