וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך "בורחים" מהקורונה בלי לצאת מהארץ? 8 מקומות שחובה להכיר

וואלה! תיירות בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 12:35

ישראלים רבים מגלים את נפלאות המולדת בתקופה האחרונה. ברחבי הארץ אפשר למצוא שלל טיולים, אטרקציות ומקומות שיגרמו לכם להרגיש כאילו עברתם לעולם אחר. אספנו עבורכם את מיטב ההצעות - תקראו, ומיד תרצו לצאת לדרכים

"ארצנו הקטנטונת, ארצנו היפה", כתב יורם טהרלב, ובצדק. ארץ ישראל אולי לא מוכרת בזכות המרחבים הבלתי נגמרים שלה, אבל יש לה כל כך הרבה להציע, מדן ועד אילת ודווקא אנחנו, אלו שחיים כאן במשך שנים, נוטים לעיתים קרובות לפספס את כל הטוב הזה שנמצא ממש מתחת לאף שלנו.

המגמה הזו השתנתה מעט ב(כמעט) שנתיים האחרונות, בעקבות הקורונה. השמיים נסגרו ונפתחו ונסגרו ונפתחו שוב ובתוספת כל הבדיקות שצריך לעבור כדי לטוס היום לחו"ל והבידודים וההגבלות שהיו לחוזרים, ישראלים רבים העדיפו לנצל את ההזדמנות וגילו עוד ועוד פינות קסומות ברחבי הארץ. יתרה מכך, הם הבינו שאפשר "לברוח מהקורונה", בלי לצאת בכלל מגבולות המדינה ושיש מגוון אטרקציות, בילויים ואפשרויות שונות שיגרמו לכם להרגיש חו"ל - בארץ.

אז אם גם אתם מחפשים את השקט, הנוף, הכיף והייחודיות הזו שישראל יכולה להציע, אספנו עבורכם כמה רעיונות מהנים במיוחד שישאירו את צרות הקורונה מאחור ויגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בחופשה. וכיוון שלרובנו אין ידע בלתי נגמר אפילו כשזה נוגע לארץ ישראל, ואנחנו מעדיפים שמישהו יוביל אותנו מיעד ליעד, הפתרון הטוב ביותר הוא להצטרף לטיול מאורגן, שייתן לכם אווירה של חו"ל, עם מדריך שמכיר כל פינה בארץ, כל סיפור מעניין וכל אטרקציה שפשוט אסור לפספס. מוכנים ליהנות מישראל כמו שאף פעם לא ידעתם שאפשר? הנה ההצעות שלנו.

3 ימי סיורים מאורגנים עם פגסוס - "חוצה ישראל" - מהבקעה לארץ הגליל

3 ימי טיול מאורגן עם פגסוס - דרום הארץ, מדבר יהודה, מצדה והר הנגב

טיול ג'יפים. ShutterStock
טיול ג'יפים ברמת הגולן/ShutterStock

טיול ג'יפים ברמת הגולן:

בואו נתחיל מהקלאסי ביותר - רמת הגולן, כשמה כן היא, מציעה הרים וגבעות מהם נשקף נוף עוצר נשימה. מרבדים ושדות בשלל צבעים שונים, כפרים קטנים ופסטורליים וכמובן, היסטוריה שלא נגמרת ומור"קים מרתקים. הדרך הטובה ביותר להכיר את הרמה היא פשוט לטייל בה, בכבישים שהרכב הרגיל שלנו לא יכול להגיע אליהם. כך מגיעים למקומות המיוחדים ביותר, עם התצפיות שיגמרו לכם את המקום במצלמה של הסמארטפון.

טיול רגלי בתל דן ובבניאס:

במרחק קצרצר של שבע דקות נסיעה נמצאים שניים מהטיולים הרגליים היפים והמוצלחים ביותר בצפון, ובישראל כולה. בשמורת תל דן תעברו בין מעיינות "גן עדן", תכירו מקרוב את העיר הקדומה תל דן שנבנתה על גדות הנחל לפני כ-5,000 שנים ותוכלו לראות בין היתר אתר פולחן עתיק, טחנת קמח שנותרה בשלמותה ואת "עץ פו הדב" המקסים - כל אחד מהם נושא עמו סיפור שהמדריך יוכל להרחיב עליו, כל זאת בזמן שאתם משכשכים את רגליכם במים הצוננים. בבניאס מחכה לכם ירידה יפהפייה במדרגות לכיוון נחל חרמון וכשתגיעו אליו, תוכלו ללכת על הגשר התלוי, אחד הפרויקטים המרהיבים של השנים האחרונות. לקראת סיום המסלול תגיעו כמובן למפל המפורסם, בעל עוצמת הזרימה החזקה ביותר בישראל.

פיקניק על גדת נחל הנעמן:

נחל הנעמן שוכן במקביל לדרך שבין חיפה לעכו, שם הוא נשפך אל הים. אולם למרות שהוא נמצא סמוך לשתי ערים גדולות, ברגע שתיכנסו אל מסלול ההליכה המשוקם שלו ותמצאו לכם את נקודת הפיקניק (כי בכל זאת, מתישהו צריך לעשות הפסקת אוכל בין כל הטיולים), תרגישו שאתם במציאות אחרת, בעולם אחר. הנחל וסביבתו שוקמו על ידי קק"ל והפכו לפינה שקטה ומקסימה. בין הספסלים המוצלים למתקנים לילדים, בטוח תוכלו למצוא את המקום המושלם לברוח אליו.

גמל גמלים. ShutterStock
מתי הייתה הפעם האחרונה שעליתם על ספינת המדבר והתרחקתם מהעולם?/ShutterStock

ביקור במקום בו הוטבל ישו:

האם הייתם פעם בקאסר אל-יהוד? כנראה שלא. אינספור נוצרים מגיעים למקום, הנחשב לשלישי בחשיבותו בדת שלהם אחרי כנסיית המולד וכנסיית הקבר הקדוש, אולם כיום, כאשר פחות תיירים נמצאים בישראל בשל הקורונה, זה בדיוק הרגע לגלות מקום חדש, בעל משמעות עצומה. קאסר אל יהוד ידועה בעולם הנוצרי כמקום בו הטביל יוחנן המטביל את ישו ומאמיניו (ולכן הנוצרים מגיעים לשם, על מנת לעבור את טקס הטבילה), אולם עוד קודם לכן, היה זה המקום בו חצו בני ישראל על פי המסורת את נהר הירדן, בבואם לארץ כנען. אתר קאסר אל יהוד שוכן בערך באמצע הדרך בין גשר אלנבי, המשמש כמעבר הגבול לירדן לבין צפון ים המלח.

טיול גמלים בחאן השיירות:

נכון, טיול גמלים נשמע כמו הסטיגמה מספר 1 על ישראל, אבל מתי באמת הייתה הפעם האחרונה שעליתם על ספינת המדבר והתרחקתם מהעולם? אז אחרי (או לפני) שעברתם בקבר בן גוריון הסמוך, זה בדיוק הרגע לצאת לטיול גמלים משעשע ויפה, בו תוכלו ללמוד מהמדריך על המדבר, תצורות החיים המיוחדות בו ועל דרך הבשמים הקדומה, בה הובילו בעזרת הגמלים בשמים ותבלינים מהמזרח לאירופה וחזרה.

ילדים ילד קיאק קיאקים שייט. ShutterStock
טיולי קיאקים שלווים עם שחר בכנרת/ShutterStock

קיאקים בכנרת בזריחה:

רוצים להפעיל את הגוף אבל ראפטינג סוער הוא לא בדיוק בשבילכם? בכנרת מחכים לכם טיולי קיאקים שלווים עם שחר, לפני שהמתרחצים ואופנועי הים כובשים את המים. החיות יוצאות בהמוניהן, הפרחים והצמחים מתעוררים, המים נעימים במיוחד והכל בשעה שהשמש עולה וחושפת עוד ועוד מהיופי הזה. סוג של "אמזונס" ישראלי בגרסה הצנועה שלו, וחוויה יוצאת דופן שכדאי לנסות.

תצפית מרהיבה במצפה שלם:

המצפה, השוכן על כביש 90, לא הרחק מעין גדי, מציע נקודת תצפית מדהימה ממצפור נמרוד (הנקרא על שמו של בן המקום, סמל נמרוד כהן ז"ל, שנפל בלבנון וזכה לצל"ש). מהתצפית תוכלו לראות את ים המלח במלוא הדרו ואת הנחלים הנשפכים אליו. אם אתם מעוניינים בעוד קצת, הרי שבכניסה לקיבוץ מחכה לכם מרכז המבקרים של "אהבה", שלגמרי יגרום לכם להרגיש שאתם בניו יורק או לונדון ובמרחק נסיעה קצר נמצאת מערת קומראן, בה התגלו המגילות הגנוזות ב-1946. ביקור במקום יקפיץ אתכם מיד אל ארץ ישראל העתיקה והסיפורים המרתקים שליוו את האזור.

קמפינג בהר יהורם:

הצענו לכם "לברוח מהקורונה" בלי לצאת מהארץ, ומה מרגיש יותר כמו בריחה מאשר לילה בקמפינג מיוחד? בהר יהורם, כרבע שעה נסיעה מאילת, ישנו חניון לילה בו אפשר לפרוס את האוהל שלכם, לצפות בכוכבים, לצאת לטיולים ולקבל את הבוקר מעל העיר הדרומית והכל במתחם מסודר ונוח.

קמפינג עץ שיטה. ShutterStock
לצפות בכוכבים ולצאת לטיולים/ShutterStock

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

פגסוס טיולים מאורגנים - https://pegasusisrael.co.il

וואלה! תיירות בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully