וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד עצרה את כניסת התיירים ללא חובת בידוד לפחות עד 4 בינואר

בשל החשש מהתפשטות זן האומיקרון, הממשלה הודיעה על שינוי מדיניות ותחייב את הנכנסים בבידוד. מי שכבר הגיע לתאילנד או קיבל אישור עוד קודם לכן, יידרש לשתי בדיקות PCR

החשש מהתפשטות הקורונה משפיע על מדינות רבות ברחבי העולם והיום (שלישי) החליטה תאילנד לעצור את כניסת התיירים לתחומה ללא צורך בבידוד. התוכנית הזו פעלה קצת פחות מחודשיים, וכעת מופסקת לאור החשש מהפצת האומיקרון על ידי תיירים המגיעים למדינה.

פאנל הקורונה בהובלת ראש הממשלה השעה את המדיניות לפחות עד 4 בינואר, על רקע התגברות המקרים המיובאים של זן האומיקרון. על פי הודעת הממשלה, כניסת תיירים ללא צורך בבידוד תיבחן מחדש בעוד שבועיים.

לפני כחודשיים ויתרה תאילנד על הדרישה לבידוד ביותר מ-60 תחומי שיפוט שלה, כשהתנאי היה שכל התיירים מחוסנים ועברו בדיקות שליליות לנגיף לפני הטיסה ומיד עם הנחיתה. כעת היא שוב משנה מדיניות.

כעת, כ-200 אלף מבקרים שאושרו עוד קודם לכן להיכנס ללא צורך בבידוד, ומתוכם 110 אלף כבר נמצאים בתאילנד, כעת לבצע שתי בדיקות PCR בזמן שהותם בתאילנד - עם הנחיתה וביום השביעי במדינה.

"אנחנו ערוכים למצב ונגיב בהקדם כך שלא יהיה צורך לדאוג מסגירת עסקים", אמר שר הבריאות אנוטין. "אנחנו חייבים להפוך את תאילנד לבטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully