וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרקציית התיירות המוזרה: רכב שחונה באותו מקום כבר 47 שנה

רכב עתיק מסוג לנצ'ה, שלא זז אפילו מטר מאז 1974, הפך למקור גאווה בעיירה קונליאנו באיטליה ולמוקד עלייה לרגל לתיירים. למה שימש מאז את הבעלים בן ה-94 ומדוע כעת שוקלים להזיזו?

מכונית ישנה שעומדת באותו מקום בלי תזוזה ודאי תיחשב לערימת חלודה מיותרת ותפונה בשלב מסוים, אבל לא כך המצב בקונליאנו, עיירה בצפון איטליה המרוחקת 50 דקות מוונציה. שם, רכב מסוג לנצ'ה פולביה ברלינה מודל 1970, חונה כבר 47 שנה באותה נקודה והפך לאטרקציית תיירות ביזארית במיוחד.

על פי כתבה ב"גאזטינו" באיטליה, הרכב הכחול המיושן שסימני הזמן נתנו בו את אותותיהם (צמיגים מפונצ'רים, חלודה וגם טחב) החל לעורר עניין בשנים האחרונות לאחר שהתגלה שהוא פשוט עומד במקום מאז 1974 ולא זז אפילו מטר. עיריית קונליאנו איכשהו התעלמה מהמפגע במשך עשרות שנים וכך החנייה הזו הפכה לבית קבע.

בעל הרכב הוא אנג'לו פרגולנט, אדם בן 94 שמכר עיתונים בדוכן סמוך. הוא נהג לשמור את העיתונים בתוך המכונית, לפני שפתח את העמדה בכל יום עבודה, ופרט לכך לא השתמש בה מאז 1974. מדוע לא הזיז אותה? איש לא יודע.

אף אחד גם לא יודע מדוע הרכב לא נגרר על ידי אנשי העירייה, כפי שקורה בדרך כלל עם רכבים ישנים שמוזנחים לאורך זמן בשטח ציבורי. מפני שזה לא קרה, הרכב הפך לסוג של גאווה מקומית עבור תושבי קונליאנו וגם מקור עלייה לרגל עבור תיירים.

כעת, מקומות החנייה הללו שנמצאים בין המדרכה לכביש, אינם מותרים יותר לפי חוקי הכביש המהיר. בעקבות כך הציעו בעיירה להעביר אותו לבית הספר ליין שנמצא בסמוך ובכך להפוך את הלנצ'ה למיצג הראשי של מוזיאון באוויר הפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully