וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בנט לא לבד: שיאי תיירות באיים המלדיביים

יעד החופשה של אשת ראש הממשלה וילדיה חווה פריחה תיירותית, כולל שיא יומי בשבת האחרונה וממוצע חודשי הגבוה מתקופת טרום הקורונה בדצמבר 2019

קלאב מד פינולו וילאס באיים המלדיביים/צילום: Club Med

בתחילת החודש יצאה גילת בנט, אשת ראש הממשלה, יחד עם ילדיה לחופשה משפחתית באיים המלדיביים. מועד החופשה עורר כעס בציבור וגל ביקורות כלפי ראש הממשלה, שבאותה העת המליץ לאזרחים לא לטוס לחו"ל לאור החשש מגל קורונה חמישי בעקבות הווריאנטים החדשים. אבל מסתבר שמשפחת בנט לא לבד: התיירות במלדיביים בפריחה.

האיים המלדיביים חופשה. ShutterStock
יעד מבוקש, ובינתיים גם לא אדום. האיים המלדיביים/ShutterStock

בזמן שענף התיירות במדינות רבות בעולם ממשיך לספוג מכות בגלל משבר הקורונה, בקבוצת האיים שנמצאת בים הערבי שבאוקיינוס ההודי דווקא חווים עדנה. בשבת האחרונה נרשם שיא יומי חדש של 6,955 תיירים שהגיעו לאיים וסך הכול מדובר על 92,060 תיירים מ-1 ועד 18 בדצמבר (יום שבת).

מדובר בממוצע יומי של 5,114 אורחים שמגיעים בממוצע לשבעה ימים. מדובר בעלייה של 99.3 אחוזים לעומת דצמבר אשתקד, בעיצומו של משבר הקורונה, ואפילו בעלייה קלה של 2.4 אחוזים לעומת דצמבר 2019, כאשר העולם עדיין לא הכיר את הנגיף.

גם אם בסיכום הכללי יש ירידה של 22.9 אחוזים בתיירות השנתית לעומת 2019, במלדיביים מתקרבים לממוצע השנתי שלהם שעומד על 1.3 מיליון תיירים בשנה. באיים מקווים שבדצמבר יישבר גם השיא החודשי שנקבע בחודש שעבר (144,725 תיירים) והמגמה תימשך גם ב-2022, אז יציינו 50 שנה לייסוד תעשיית התיירות במלדיביים.

מי שבכל זאת רוצה לטוס לחו"ל כעת, בזמן שרשימת המדינות האדומות המוכרזות בישראל רק הולכת ומתרחבת, יכול לסמן את האיים המלדיביים כיעד. נכון לעכשיו, האיים לא ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully