וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפכו פסולת בניין בטבע, ואחרי מעקב של חודש נתפסו על חם. צפו

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 18:47

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על משאיות אשפה שמגיעות מאזור המרכז עם פסולת בניין ומשליכות אותה במחצבה בהרי יהודה, נתפסו אמש שתי משאיות פול טריילר, מחפרון ורכב פרטי, ונעצרו שני חשודים בחשד לזיהום סביבתי

שפכו פסולת בניין בהרי יהודה ונעצרו/צילום: רשות הטבע והגנים

מבצע אכיפה משולב של הסיירת הירוקה ברשות הטבע והגנים בשיתוף מג"ב וקק"ל הוביל הלילה לתפיסת שני חשודים בעבירות השלכת פסולת בניין בהיקפים נרחבים בשטח מחצבה שבאחריות רשות מקרקעי ישראל בגן הלאומי הרי יהודה, סמוך ליישוב מסילת ציון.

המבצע החל בפעילות סמויה לפני כשבועיים, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על משאיות אשפה שמגיעות מאזור המרכז עם פסולת בניין ומשליכות אותה במחצבה. בעקבות זאת, בוצעו מעקבים בשטח לרבות תיעוד של העבירות.

אתמול בלילה (ראשון), לאחר איסוף החומרים והראיות, המבצע הגלוי יצא לדרך במסגרתו נתפסו בשעת מעשה שתי משאיות פול טריילר, מחפרון ורכב פרטי של החשוד בהפעלת האתר הפיראטי. בנוסף, נעצרו שני חשודים שהועברו לחקירת משטרת ישראל והמשך טיפול במשטרת ישראל והמשטרה הירוקה.

עבריינים שפכו פסולת בניין בהרי יהודה ונעצרו. עזרא חדד, רשות הטבע והגנים
הפסולת בניין שהושלכה בגן לאומי הרי יהודה/רשות הטבע והגנים, עזרא חדד

צפו בהסבר על תפיסת העבריינים

הסבר על תפיסת העבריינים ששפכו פסולת בניין בהרי יהודה/צילום: רשות הטבע והגנים
עבריינים שפכו פסולת בניין בהרי יהודה ונעצרו. עזרא חדד, רשות הטבע והגנים
העבריינים שפכו פסולת מספר פעמים החודש, עד שנתפסו/רשות הטבע והגנים, עזרא חדד

העבריינים השתמשו בתצפיתן

"בשבועיים האחרונים פקחי הסיירת הירוקה איתרו את השפיכה ועשו פעולה סמויה כדי לתעד מספר פעמים את שופכי הפסולת", אמר הלל עזרן מנהל מרחב מרכז בסיירת הירוקה רשות הטבע והגנים. "הלילה הגענו לשלב שיש מספיק ראיות כדי לתפוס אותם ובפעילות משותפת ביחד עם מג"ב מטה יהודה וקק"ל, יצאנו למבצע אתמול בלילה. נתפסו בשטח ותועדו על חם בזמן ששופכים את הפסולת שתי משאיות פול טריילר ועוד שופל שעסק בהטמנה של הפסולת. כמו כן, נתפס חשוד בסיוע, תצפיתן, ששמר עליהם כדי שאנחנו לא נבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully