וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתארגנים למסיבת סילבסטר בלתי נשכחת?

וואלה! תיירות בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 15:54

חגיגות הסילבסטר ו-2022 כבר ממש מעבר לפינה ובג'יימס ריצ'רדסון מחכים לכם מבצעים מיוחדים על המותגים הכי שווים במחלקות הקוסמטיקה, השוקולד והאלכוהול, כדי שתקבלו את השנה החדשה בסטייל. הנה כל הפרטים

ג'יימס ריצ'רדסון מבצעי סוף שנה. יח"צ,
קוסמטיקה, שוקולד, אלכוהול - כל המבצעים הכי שווים/יח"צ

חגי השופינג של נובמבר אומנם מאחורינו, אבל זה אומר שהגענו לדצמבר או במילים אחרות - סוף השנה מתקרב וזו הזדמנות מצוינת להתכונן לחגיגות הסילבסטר ולקבל את 2022 עם משהו חדש ושווה במיוחד.

ואם אתם בדרך לחו"ל במהלך החודש הזה, ועד ה-2 בינואר, ה-מקום לעצור בו בדיוטי פרי זה כמובן ג'יימס ריצ'רדסון, שם מחכים לכם עשרות מותגים ומוצרים מובחרים בהנחות ומבצעי סוף שנה מדהימים במיוחד.

אז מה מחכה במחלקות הקוסמטיקה, האלכוהול והשוקולד למי שמתכננים מסיבת סוף שנה או רוצים להיכנס לשנה החדשה בסטייל?

ג'יימס ריצ'רדסון מבצעי סוף שנה. יח"צ,
מה מחכה לכם בדרך למטוס?/יח"צ

בין מותגי הקוסמטיקה המובילים תמצאו במבצע 1+1 ענק מוצרים של דונה קארן, אזארו, לקוסט, דיזל, קשארל, טומי, מייקל קורס, רוברטו קוואלי וקליניק. בנוסף, יש מבצע 2+1 משתלם ביותר על המותגים רבלון, essie, ג'ייד, Kenzo ו-MAC.

ב-20% הנחה אפשר ליהנות מסרום Pola Liftup שבא יחד עם Cupping Glass Treatment, מבשמי Viktor & Rolf Flowerbomb - גם Nectar Eau de Perfum וגם Edp Spray.

רוצים עוד? ב-50% (!) הנחה תוכלו להתחדש עם מוצרי קוסמטיקה כמו Viktor & Rolf Spicebomb ו-Bonbon Edp Spray, בושם Elizabeth Arden White Tea ו-White Tea Vanilla Orchid, בשמי דולצ'ה וגבאנה לגברים ונשים ומוצרים של Ysl Kouros ו-Thierry Mulger.

ג'יימס ריצ'רדסון מבצעי סוף שנה. יח"צ,
סוף השנה כבר כאן!/יח"צ

וכאמור, כדי להשלים את המסיבה הגדולה הזו של סוף השנה, ממתינים לכם בג'יימס ריצ'רדסון גם מבצעים על שוקולדים - השני ב-50% הנחה על Max Brenner Nuts Chocolate, Buena Vista Minions Talker, שקית שוקולד של Quality Street וחבילת קיט קט שוקולד מריר.

ומה לגבי האלכוהול? שם תהנו מ-25% הנחה על משקאות כמו על למעלה מ-40 משקאות, כולל וויסקי Famous Grouse, וודקה אבסולוט בחמישה טעמים, וודקה ואן גוך, גלנפידיך Mix Cask Collection, יינות אדומים, לבנים ומבעבעים, שיבאס, ג'וני ווקר, ג'ק דניאלס ועוד. ב-40% הנחה (!) תמצאו יין Alexander Classico, וויסקי Akashi, ברבן של Makers Mark, רום Zacapa Centenario ויין לבן של טיו פפה.

אל תשכחו! את כל מאות המוצרים שנכללים במבצעי סוף השנה של ג'יימס ריצ'רדסון אפשר להזמין כבר מהבית ולאסוף ביום הטיסה בחנות הדיוטי, או כמובן לקנות בעזרת המומחים במחלקות השונות כשאתם מגיעים לפני הטיסה. כדי שהנופש יתחיל בסטייל, וכך גם השנה החדשה.

החלטתם מה בא לכם? היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו לפני הטיסה>>

וואלה! תיירות בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully