וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיתי עיר: 3 פעילויות לחג האורות בעיר האורות

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 12:14

עיר האורות, הלא היא ירושלים, מארחת מגוון אירועים לכבוד חנוכה, אז בחרנו להאיר עם זרקור שלושה מהמיוחדים שבהם: פארק השעשועים מאג'יק קאס, מופע האורות Winter Lights וה-מקום לראות בו הצגות - בתיאטרון הקרון

בווידאו: סיור בגן הבוטני בירושלים/רוני כנפו

חג החנוכה עמוס אירועים ופעילויות, ובירושלים, הלא היא "עיר האורות" מתקיימים אירועים רבים. בחרנו להמליץ לכם על שלושה מקומות שבהם יתקיימו לאורך החג פעילויות יומיות מגוונות - מפארק השעשועים החדש, דרך מופע אורות בגן בוטני וכלה בהצגות לכל המשפחה, כי זהו לא חג, בעצם, בלי הצגה.

לכל אירועי חנוכה בישראל - לחצו כאן.

פארק השעשועים מאג'יק קאס, מעלה אדומים

בפארק השעשועים החדש מאג'יק קאס ובמתחם העיצוב דיסיטי (DCITY) - שניהם ממוקמים במרחק נגיעה בפארק ישראל מעלה אדומים - מבטיחים בחנוכה פסטיבל אורות מרהיב בדיסיטי ואירועים מסביב לשעון יחד עם מתקני אקסטרים במג'יק קאס.

לפני חודשים בודדים, נפתח בפארק ישראל-מעלה אדומים נפתח ה-DCITY, מתחם ענק לעיצוב הבית עם 100,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל עם כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית ומתחם מסעדות מקורה יפהפה, ה"פיאצה" - עם תקרת שמים מלאכותית בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס. בנסיעה קצרה משם, נפתח בסוכות האחרון פארק השעשועים המקורה הגדול במזרח התיכון עם מתקני אקסטרים ייחודיים ומופעים. במתחם מתקיים פסטיבל אורות כל יום מ-16:00, עם עשרות מיצגי אור מרהיבים, מופע לייזרים מתחלפים על ההר, תיאטרון רחוב מלווה בנגנים, תפאורות ותלבושות מדהימות, מתחם פעילות אתגרי ענק לילדים (בתשלום סמלי). בנוסף, תתקיים סדנת ריקוד פתוח לקהל הרחב של סטודיו JULIART והדלקת נרות חגיגית. בין 18:00 ל-20:00 יתקיים מופע "וירטואוז" מרהיב הכולל הולוגרמות, תיפוף אש וקרקס. ביום שלישי 30/11 בשעה 20:00: הופעה של להקת "אפטר מידנייט" עם קלאסיקות רוק עברי ולועזי משנות ה60-70, ביום שישי 03.12 בין השעות: 09:00-14:00:
תיאטרון רחוב מלווה בנגנים, תפאורות ותלבושות מדהימות, מתחם פעילות אתגרי ענק לילדים ואטרקציית מציאות מדומה (בתשלום סמלי) ומופע "שישי שמח" עם ירון אילן ואמנים אורחים "ספיישל איציק קלה". במוצ"ש 4/11 בשעה 20:30: רועי אדרי מ"THE VOICE" ולהקתו עם מגוון קאברים מכל הזמנים.

בנוסף למתקני אקסטרים, המג'יק קאס יציע במהלך חג החנוכה לא פחות מארבעה מופעים שונים - כל אחד עם אפקטים ואלמנטים חדשניים שטרם נראו בארץ ונותנים מענה למגוון של קהלים: קודם כל המופע המרכזי של חנוכה- MAGIC OF KASS, מופע לכל המשפחה עם שילוב תאורה, אפקטים מיוחדים, תפאורות ותלבושות מרהיבות. מדובר במופע אינטראקטיבי שהופק על ידי אריק עורי, המספר על קוסם שיוצא למסע ברחבי העולם כדי למצוא את הקסם המושלם שיעזור לו להיות הקוסם הגדול של פארק השעשועים. במהלך המופע הקוסם יבקר במגוון עולמות ותרבויות, מהמזרח הרחוק ועד אפריקה ואף ייכנס לתוך מרחב העולם הדיגיטלי.

בנוסף למופע המרכזי, יוצגו מספר הופעות "על גג המג'יק": המנטאליסט ואומן החושים הבינלאומי שחר ליבנה יציג מופע המשלב טלפתיה וקסמים, סנסציית הרשת לצעירים ונוער ליאל אלי תופיע במופע קומי קורע מצחוק ויהיה גם מופע של כוכבי הנוער והטיקטוק איב בראונשטיין וקים בן שמעון.

כמה: 100 שקלים לכרטיס שמספק כניסה חופשית לפארק השעשועים (פתוח מ-09:00 עד 21:00), כולל המתקנים החדשים: ה-LOOPER, לולאת ענק המתנשאת לגובה 22 מטר ושולחת קרונות לסיבוב מלא של 360 מעלות ובראשית - רכבת הרים עם צלחת מעופפת גדולה היוצאת מגבולות המתחם, במסלול אקסטרים. לקטנים יותר כניסה חופשית לג'ימבורי ענק ומושקע. בנוסף, הכרטיס כולל כניסה למופע המרכזי המתאים לכל המשפחה "MAGIC OF KASS" וכניסה למופע נוסף מתוך מופעי החג ( ניתן גם לרכוש כרטיסים לפארק, כולל הג'ימבורי, ללא מופעים בעלות של 99 שקלים לכרטיס).
איפה: רחוב דקלה 6, מעלה אדומים
לפרטים: 02-5441919

מאג'יק קאס. צילום מסך, אתר רשמי
מאג'יק קאס/אתר רשמי, צילום מסך

Winter Lights, הגן הבוטני

הגן הבוטני, הגדול במזרח התיכון, פותח מסלול מיוחד לרגל הפסטיבל באורך של כ-700 מטר, המתפרש על שטח של 14 דונם, בו תהנו מתאורה יפה שמוצגת על העצים, השיחים והאגם, ממוזיקה מתנגנת של התזמורת הסימפונית ירושלים, ממפגש עם שחקנים ואמנים מחופשים, מדוכני אוכל ופוד טראקס עם מזון ברוח התקופה ביניהם ערמונים קלויים, תפוחי אדמה ברטבים, קרפ צרפתי, נקניקיות, שתיה חמה, סנגריה, סופגניות ועוד.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי, גנני ומחקרי ובו אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הוא מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות ואומנות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות פריחות מרהיבות לאורך כל השנה.

מתי: לאורך חופשת חנוכה ועד 31 בדצמבר 2021, ימים א-ה בשעות 17:00-21:30, מוצ"ש 18:00-21:30.
כמה: מבוגר 40 שקלים, לילד ( מגיל 5- 12) 25 שקלים, ילדים עד גיל 5 - חינם
איפה: הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים
לפרטים: 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק של הגן

Winter Lights, הגן הבוטני בירושלים. תום עמית,
Winter Lights בגן הבוטני בירושלים/תום עמית

מיני פסטיבל חנוכה בתיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון, חוגג ארבעים שנה ומתחיל עשור חדש במתיחת פנים עכשווית, מקרון רכבת קטן, לבית חדש, מרכז תרבות מקצועי לילדים, עם שני אולמות, חדרי סדנאות, תערוכות, מיצגים, חוגים והכשרות. הבית החדש נמצא בגן הפעמון בתוך מרחבי הדשא ,צמוד לסקייט-פארק ושאר מתקני הספורט שגן הפעמון מציע.

בחנוכה, תיאטרון הקרון מזמין את כל תושבי העיר ירושלים וסביבתה, וכן קהל המגיע מכל רחבי הארץ לבוא ולהנות מחופשת חנוכה איכותית, בה בכל יום תהיה תוכנית מלאה שתכלול, שתי הצגות לגילאים שונים, סדנת יצירה מופעי חוצות וכן, יהיו גם סופגניות ושירי חנוכה.

בנוסף להצגות היומיות, יתקיימו מדי יום סדנאות יצירה בחינם לרוכשים כרטיס להצגה או במחיר סמלי לאלו שלא. כמו כן, אירועי חוצות ללא תשלום יתקיימו כל יום בין השעות 09:30 עד 12:30 - ברחבת התיאטרון - עם דמויות שטח מרהיבות, מוסיקה, תיבת נגינה, מופעי ליצנות ועוד.

מבין ההצגות: ים קטן, חכמים בלילה - אגדת חלם, תהיה בריא מוריס מגי, ציפור הגשם - אגדת נייר, המסע אל ממלכת פעמון - סיור תיאטרוני, הכתר שהלך לאיבוד, הגשם של סבא אהרון, האוסף הכי הכי, אחותי הגדולה מכולם, איפה גברת גבאי - תיאטרון סמטאות בשכונת ימין משה, אמא אווזה, העיר המזמרת, מוסטאש החתול, נקודת אור ועוד.

מתי: 30 לנובמבר עד 6 בדצמבר
כמה: בהתאם לפעילות
איפה: תיאטרון הקרון, גן הפעמון ירושלים
לפרטים: https://www.traintheater.co.il

הצגה "הגשם של סבא אהרון". ז'ראר אלון,
הצגה "הגשם של סבא אהרון"/ז'ראר אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully