וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיול המושלם למשפחות שאוהבות אקשן ואקסטרים

וואלה! תיירות בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 12:52

לפלנד הלבנה מציעה חוויות מיוחדות לכל הגילאים ובכל המהירויות: מקרטינג על הקרח, דרך מזחלות איילים וכלבי האסקי, אתרי סקי וסנואובורד ועד שחייה במי קרחונים ורכיבה על אופנוע שלג אל הזוהר הצפוני. המשפחה שלכם אוהבת אקשן ייחודי? זה הטיול שחיפשתם

קרטינג שלג - לפלנד. ShutterStock
אקשן לכל המשפחה - קרטינג שלג בלפלנד/ShutterStock

יש כל מיני סוגי משפחות. יש כאלו שאוהבות נופש רגוע בחוף הים, יש אחרות שנהנות מטיולים רגליים בערים המרתקות ביותר בעולם ויש משפחות - שמחפשות את האקסטרים, אותו, אפשר למצוא בלפלנד.

חבל הארץ הגדול ביותר מבין 19 אזורי-פינלנד שוכן בקצה הצפוני של המדינה ובו עובר החוג הארקטי, המגדיר את הקוטב הצפוני, וכאשר השלג מכסה את לפלנד, היא הופכת לחוויה אחת גדולה, שמתאימה בדיוק למשפחות אמיצות ונמרצות.

לפלנד לא קטנה ומלאה באפשרויות לבילויי שלג וקרח וכמובן, בסיפורים ובפולקלור, שמחכים לכם בכל פינה אליה תגיעו. אז כדי לא ללכת לאיבוד, מומלץ להצטרף לטיול מאורגן, עם מדריך שמכיר את המדינה היטב, ושיוביל אתכם מאטרקציה אחת לשנייה ויוודא שאתם תמיד מצוידים היטב כדי להתמודד עם טמפרטורות שאנחנו ממש לא מכירים.... נשמע לכם מושלם? הנה כמה אופציות לאטרקציות פעילות במיוחד בלפלנד, שיעזרו להצית לכם עוד קצת את הדמיון לפני הנסיעה שלכם לשם.

טיול מאורגן ללפלנד - ספארי חורף - מידע באתר פגסוס

לפלנד. ShutterStock
מזחלות איילי הצפון מחכות לכם/ShutterStock

רכיבה במזחלות איילים

לפלנד התקבעה כביתו של סנטה קלאוס האחד והיחיד וכיאה לכך, תמצאו בה אינספור מקומות שמציעים להצטרף לרכיבה בסגנון האיש עם החליפה האדומה והזקן הלבן. למעשה, רכיבת איילים היא חוויה "לאפית" מסורתית ואיילי הצפון הפרוסים ברחבי המדינה מהווים חלק בלתי נפרד מהכלכלה ומחיי היומיום של המקומיים. הרכיבה לא מהירה מדי, אז היא מעולה לכל המשפחה והיא גם דרך טובה "להתחמם", תרתי משמע, לקראת החוויות הבאות.

רכיבה על אופנועי שלג

מעלים הילוך ועוברים לאחת מדרכי התחבורה הבולטות בלפלנד. במקום להיתקע בכבישים חסומים, הלאפים משייטים להם באופנועי שלג וגם לכם אסור לפספס את החוויה הזו, שלוקחת אתכם במהירות בין יערות מחט עוצרי נשימה, נהרות קפואים ועוד. ישנה אפשרות גם לרכיבת לילה, כל הדרך אל הזוהר הצפוני בתקופות בהן ניתן לראות אותו היטב. רק שימו לב - הנהיגה מותרת רק לבעלי רישיון נהיגה לרכב מנועי ואתם גם חייבים לעשות ביטוח לפני שאתם עולים על האופנוע, אז הורים או מבוגרים יכולים להסיע את הצעירים ברכב קטן נלווה, ובזהירות!

סקי וסנואובורד

אחד הדברים שכמובן כיף לעשות בלפלנד, כיאה למדינה מושלגת, זה סקי וסנואובורד ולא חסרים אתרים איכותיים לכך - Levi נחשב לטוב מכולם, Yllas מציע למעלה מ-55 ק"מ של מדרונים שונים ו-Pallas מתנשא לגובה 780 מטרים. כל אלו ואתרי גלישה נוספים יספקו לכם חוויית סקי שונה מכל מה שהכרתם, בזכות נופים יפהפיים ומדרונות אתגריים במיוחד. בין אם אתם מסתדרים עם המגלשיים, או מעדיפים את הסנואובורד, אין ספק שזו דרך מצוינת להזניק את האדרנלין לשמיים ולחזור הביתה עם תמונות מעולות לכל הגילאים.

אופנועי שלג לפלנד. ShutterStock
לאמיצים - אופנועי שלג/ShutterStock

רכיבה במזחלת כלבי האסקי

התחלנו עם הרכיבה הרגועה מאחורי איילי הצפון וכעת אנחנו מעלים הילוך עם ההאסקים החברותיים. גם כאן לא מדובר במאות קמ"ש, אלא בנסיעה מהנה שכל המשפחה תהנה ממנה מאוד. הכלבים ייקחו אתכם לטיול בין היערות, באווירה שמחזירה אותנו מאות ואולי אפילו אלפי שנים לאחור. עבור טיולי ההאסקים הקימו המקומיים שבילים בתוך השלג והיתרון הגדול הוא שלפני ובעיקר אחרי שהתחברתם לכלבים המקסימים, תוכלו גם לשחק איתם ולראות היכן הם גדלים בחווה המיוחדת בה מטפלים בהם באהבה ובה ניתן ליהנות גם מהגורים הקטנים והחמודים שגדלים כדי לשמש כ"דור הבא" של רכבי השלג הללו.

קרטינג על הקרח

רובנו השתעשענו מתישהו בקרטינג כנראה. זה לא מסובך - נכנסים למכונית קטנטנה ונוהגים סביב המסלול בכמה הקפות מהירות, תוך ניסיונות לא להתנגש בשוליים או ברכבים אחרים ולהגיע ראשונים לקו הסיום. אבל מה אם כל זה קורה על הקרח? Ice Carting היא חוויה לאפית אדירה, שגם ילדים לא ישכחו רגע ממנה. הרכבים מותאמים מן הסתם לנסיעה על השלג והקרח, אבל עדיין מדובר באתגר רציני ובניסיון להשתלט על צמיגים ותנועות שאנחנו בכלל לא חולמים עליהן כשאנחנו נוהגים על כביש רגיל. כנראה שברגע שתקפצו למכונית הקרח שלכם, יצר התחרות יתעורר ותרצו להיות הנהג/ת המנצחים.

שחייה במים קפואים

לסיום - אמבטיות קרח אתם מכירים, נכון? אבל מה לגבי השתכשכות במים קפואים? בלפלנד יש ספינות מיוחדות שיכולות לשבור את הקרח במסען דרך הים הקפוא ולהביא אתכם לעומקו. השייט ב"שוברת הקרח" והדרך שהיא עוברת הם חוויה מהנה בפני עצמה לכל המשפחה, וכשמגיעים לנקודת העגינה בלב ים, ההרפתקנים מביניכם יכולים לקבל חליפות ציפה אטומות מיוחדות ו"לקפוץ למים". טוב, אולי לא ממש כדאי לקפוץ, אבל בהחלט לנסות להירגע מעט כשאתם צפים על המים הקפואים ושברי קרחונים צפים סביבכם מכל עבר והחליפות שומרות עליכם היטב.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

פגסוס טיולים מאורגנים - https://pegasusisrael.co.il

וואלה! תיירות בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully