וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת "בלאק פריידי" מתחילה עוד לפני שעולים למטוס

וואלה! תיירות בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 11:13

נובמבר מזוהה עם יום הקניות העצום ולכבודו, בג'יימס ריצ'רדסון מציעים לכם מבצעים מדהימים על מיטב המוצרים במחלקות הקוסמטיקה, השוקולד והאלכוהול, כדי שהכיף יתחיל כבר מהדיוטי. כל הפרטים בפנים

בלאק פריידי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
בלאק פריידי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

כשאנחנו חושבים על חו"ל בחודש נובמבר, הדבר הראשון שכנראה עולה לרובנו לראש הוא חגיגת ה"בלאק פריידי" הענקית, יום הקניות המפורסם ביותר בעולם, בו עשרות מותגים ומוצרים מקצצים במחירים ויוצאים בסיילים מטורפים.

אלא שמסתבר שבנובמבר הזה, עוד לפני שעולים למטוס בדרך ליעד שלכם אפשר להתחיל בשופינג וליהנות מהמבצעים של ג'יימס ריצ'רדסון, שם תמצאו בין ה-1 ל-28 בנובמבר מגוון נרחב של המוצרים הטובים ביותר, במחירים חלומיים, בכל מחלקות הקוסמטיקה, השוקולד והאלכוהול - כדי שהחגיגה הזו תהיה אמיתית.

חגיגת נובמבר מגיעה לג'יימס ריצ'רדסון>>

אז מה מחכה לכם במסגרת מבצעי "בלאק פריידי" של ג'יימס ריצ'רדסון? תהיו איתנו, כי הרשימה ארוכה:

שלל מוצרים ב-25% הנחה, כולל בושם Dolce & Gabbana Light Edt ב-63.75$ בלבד, פולה קרם טיפוח לפנים ב-32.25$, סרום לוריאל פריס ב-19.5$, בושם פאקו רבן Xs ב-40.5$, קפסולות סרום אליזבט ארדן ב-69$ ועוד המון.

ב-50% (!) הנחה אפשר למצוא בושם נרסיסו רודריגז ב-49.95$ בלבד, בושם Flora Gard Edt Gardenia ב-54.95$, מסיכת פנים של אסתי לאודר ב-72$, קרם טיפולי עיניים שיסיידו ב-37.5$, אייליינר שחור של מאק ב-14$ ועשרות מוצרים נוספים.

בלאק פריידי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
כל מה שבא לכם במחלקות הקוסמטיקה, השוקולד והאלכוהול/יח"צ

בג'יימס ריצ'רדסון יציעו לכם גם מבחר מוצרים ב-9$ דולר, כולל של המותגים מאק, גלאם גלו, אליזבט ארדן, לוריאל, מייבלין, ריטואלס, נוקס, bath&body works ואחרים וב-29$ דולר, שם תוכלו ליהנות מהמיטב של קליניק, אסתי לאודר, קלרינס, אליזבט ארדן, ריטואלס, לאוקסיטן, שיסיידו, מאק, דולצ'ה וגבנה, קרסטס ועוד ועוד.

במחלקת האלכוהול, אפשר למצוא וויסקי אקאשי, קורווזייה, שיבס, ג'יימסון, גלנליווט, מרטל, בלוגה, פלאם ועוד המון משקאות נוספים ב-25 וב-50 אחוזי הנחה ועל השוקולדים יש מבצעים מיוחדים ב-5$ וב-10$.

בלאק פריידי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
זה הזמן להתפנק/יח"צ

את כל מאות המוצרים שנכללים במבצע "בלאק פריידי" הגדול של ג'יימס ריצ'רדסון אפשר להזמין כבר מהבית ולאסוף ביום הטיסה בחנות הדיוטי, או כמובן לקנות בעזרת המומחים במחלקות השונות כשאתם מגיעים לפני הטיסה. כדי שהנופש יתחיל בסטייל, ועם חגיגת "בלאק פריידי" כמו שצריך.

החלטתם מה בא לכם? היכנסו עכשיו לאתר ג'יימס ריצ'רדסון, הזמינו ותאספו לפני הטיסה>>

וואלה! תיירות בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully