וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה לתיירים: לאטרקציה החדשה הזו יגיעו סוטים

רגע לפני פתיחתה הרשמית של מרפסת תצפית בגורד שחקים, מישהו שם לב שרצפות הזכוכית ושפע המראות מאפשר למי שמביט מלמטה לראות הכל. וזה אומר ה-כ-ל. בכל זאת הגעתן בחצאית או בשמלה? גם לזה יש פתרון

קומת התצפית בבניין One Vanderbilt בניו יורק/@one_vanderbilt

אטרקציות פופולריות רבות בעולם, במיוחד כאלו שקשורות אל עולם הדת, מחייבים לעתים כניסה בקוד לבוש מסוג מסוים. כך, יש צורך לעתים לעטות כיסוי ראש (או מאידך, להסיר אותו), להימנע מבגד חושפני מדי ועוד. מקומות כגון אלו מוכרים לכולנו - ממכה והוותיקן ועד הכותל המערבי. ישנן, כידוע, מדינות במזרח התיכון שבהן קוד הלבוש אף מחייב את הנשים במרחב הציבורי כולו.

עם זאת, בארצות הברית המצב בהחלט שונה, וישנם רק מקומות מעטים שבהם מתחייב קוד לבוש. כך למשל, מסעדות מסוימות. כעת, אטרקציה חדשה בניו יורק אמנם לא דורשת קוד לבוש ספציפי, אבל היא בהחלט מעודדת אותה.

זהו אתר שנפתח בשבוע שעבר ועונה לשם SUMMIT One Vanderbilt. מדובר בגורד שחקים מרשים, המתנשא לגובה של 93 קומות, בפינת רחוב 42 ושדרת ונדרבילט שבמרכז העיר. רוב הבניין משמש משרדים, אך תוכננה בו מרפסת תצפית חדשה, המשתרעת מקומה 91 ועד קומה 93. אתר התיירות Your Mileage May Vary מדווח כי מרפסת התצפית מכוסה ברובה במראות ובמשטחי זכוכית, ועיצובה הייחודי גורם לכך שמי שעומדים עליה, נראים היטב מלמטה על ידי צופים שירימו את ראשם מעלה.

תצפית בבניין One Vanderbilt בניו יורק. Eduardo Munoz TPX, רויטרס
מרפסת התצפית מכוסה ברובה במראות ובמשטחי זכוכית. בניין One Vanderbilt בניו יורק/רויטרס, Eduardo Munoz TPX

שימו לב לאותיות הקטנות

ובדיוק בשל סיבה זו, מפעילי האתר ממליצים בחום לנשים המבקרות במקום שלא ללבוש חצאיות או שמלות. ואם אתם גברים, אז גם חצאית סקוטית לא תבוא בחשבון...

עניין זה נחשף (שימו לב למשחק המילים) בעת שקבוצה של קבוצת מיקוד ביקרה במרפסת התצפית, זמן קצר לפני פתיחתה הרשמית לקהל הרחב. מישהו מבין חברי הקבוצה, התריע בפני מנהלי המקום על עניין ההצצות הפוטנציאליות. מסיבה זו, הוחלט להוסיף באתר האינטרנט של האטרקציה את המשפט הבא: "אנא התלבשו כראוי כדי להימנע מחשיפה לא רצויה, בשל הימצאות רצפות המראה והזכוכיות. אנו ממליצים ללבוש מכנסיים או גרביונים, במידת האפשר".

ובעבור מי שהגיעו לבקר ולא שמו לב לאותיות הקטנות המופיעות באתר האינטרנט, טוב לדעת שבמקום מציעים למבקרות לקבל מכנסונים שחורים. בכל מקרה, אם אתם מגיעים בקרוב לניו יורק, כדאי לדעת כי הכניסה למקום עולה 39 דולר (או 49 דולר בזמן השקיעה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully