וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה אלף מילים: התמונה שבחרתם כ"חביבת הקהל" בצפרתון קק"ל

וואלה! תיירות בשיתוף קק"ל

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 16:47

הצלם דניאל ברקוביץ', שצילם חרטומית ביצות צדה חסרי חוליות בבריכות עין המפרץ, זכה בתואר "חביב הקהל" של גולשי וואלה! במסגרת תחרות אירועי הצפרתון של הקרן הקיימת לישראל, במהלכה התחרו צלמים וצלמות בכל הארץ בצילום ציפורים במשך 48 שעות

25 צילומים עלו לגמר תחרות צילומי ציפורים של הקרן הקימת לישראל במסגרת אירועי הצרפתון שנערכו בחול המועד סוכות. המשתתפים והמשתתפות תיעדו במהלך 48 שעות ציפורים בטבע המקומי.

עשרות אלפי גולשים הצביעו באתר וואלה וקק"ל עבור הצילומים האהובים עליהם ובמקום הראשון זכה הצלם דניאל ברקוביץ', שצילם חרטומית ביצות.

ברקוביץ', חוקר ציפורים ודוקטורנט באוניברסיטת תל אביב בבית הספר לזואולוגיה, מתגורר בטל אל בגליל, מצלם ציפורים וטבע מזה כ-13 שנה.

חביב הקהל: חרטומית ביצות | דניאל ברקוביץ'

חרטומית ביצות. דניאל ברקוביץ',
חרטומית ביצות/דניאל ברקוביץ'

החרטומית צולמה בבריכות עין המפרץ ולדברי ברקוביץ', "רציתי להראות את אחת התכונות המופלאות ביותר של החרטומית. מלבד המקור הארוך באופן יוצא דופן, חלקו העליון גם גמיש", הוא מסביר. "הגמישות הזו עוזרת לחרטומית לגשש בבוץ בעזרת נוירונים (חישנים עצביים) בקצה לאורך המקור, אחר חסרי חוליות ושאר שרצים המתחבאים בבוץ".

במקום השני זכה מיכאל נווה עם צילום של כוס חורבות על גזע עץ. 25 התמונות שעלו לתחרות חביב הקהל תוצגנה בתערוכה שתפתח בחנוכה הקרוב במרכז המבקרים של אגמון החולה- קק"ל. באירוע הפתיחה של התערוכה יחולקו גם הפרסים לזוכים בכל המקצים בתחרות הצילום בצפרתון קק"ל 2021.

בתחרות צילום הציפורים עצמה, בחר חבר השופטים בצילום של דורון הופמן, שצילם חופיות קטנות (קטגוריית מקצוענים), במקום השני באותה קטגוריה, זכה משה כהן שצילם חרמשון קטן ובמקום השלישי, זכה שרגא אלון שצילם דאה שחורת כתף.

וואלה! תיירות בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully