וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: כריש ארב לאליגטור תקף אותו בהפתעה ונגס ברגלו

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 18:59

מה קורה כשטורף על פוגש טורף על ומנסה לטרוף אותו? מסתבר שלא הרבה. תייר תיעד רגע נדיר בו אליגטור הותקף במפתיע על ידי כריש שחג סביבו וניסה לנגוס בו - אולם נראה שהניסיון שלו כשל

תייר שצילם אליגטור בדרום קרוליינה, הצליח לתעד רגע נדיר בו כריש שחה לעבר הזוחל ונגס בכף רגלו. התייר, קורי קונלון, סיפר שהוא צילם את האליגטור נהנה מהשמש ליד רציף באי הילטון הד כאשר הכריש החל להסתובב סביבו וחג מתחתיו .

בשלב הזה מספר תיירים החלו לזרוק אוכל לעברו של האליגטור. הזוחל לא התעניין במזון, אבל הכריש דווקא כן והתקרב לפני המים כשהוא מקיף את האליגטור. בסרטון נראה הרגע בו הכריש מזנק לעבר האליגטור ונושך אותו ברגלו. האליגטור זינק בקפיצה מבוהלת, אך לא נראה שהוא נפצע. תחילה נראה שהאליגטור מנסה לתקוף חזרה, אבל בסופו של דבר הוא חזר להשתזף בשמש והכריש המשיך לשחות מתחתיו במעגלים.

ככה זה נראה

"הופתעתי לראות את זה אז צילמתי את זה עם הטלפון שלי כדי להראות למשפחה ולחברים", סיפר קורי קונלון, שצילם את הסרטון והודה כי אינו יודע באיזה סוג כריש מדובר, אולם האזור ידוע כבית גידול למספר סוגים ביניהם כרישי פטיש, כרישים קצרי גף, וכרישי פטישן טיבורו.

ההתקפה של הכריש את האליגטור שנראית בסרטון היא אולי מפתיעה, אך אין זה נדיר לחלוטין ששני טורפי העל האלה נפגשים ותוקפים זה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully