וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ריקודי העם של ישראל: בואו לרקוד ולחתום על כרטיס אדי

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 15:38

פסטיבל "קמפ בתנועה", בשיתוף רשת מלונות ישרוטל, נפתח אתמול בערב בעיר אילת ולמשך ארבעה ימי מחול יתקיימו הרקדות מיוחדות, אירועי שירה בציבור, מסיבות בריכה וערבי תוכן. הפסטיבל יצר שיתוף מיוחד עם המרכז הלאומי להשתלות איברים לעידוד החתימה על כרטיס אדי

קמפ בתנועה מתקיים מדי שנה בשיתוף עם רשת מלונות ישרוטל באילת ובניהולו האמנותי של המרקיד והכוריאוגרף גדי ביטון, ממובילי ריקודי העם בישראל ובעולם. הפסטיבל מוקדש לתרבות הישראלית בכלל ולריקודי העם והזמר העברי בפרט. השנה הגיעו לפסטיבל למעלה מ- 2,000 רוקדים, רקדנים ואורחים.

טקס הפתיחה נערך אמש (רביעי) במעמד שר התרבות, מר חילי טרופר, וראש עיריית אילת, מר אלי לנקרי. הפסטיבל מתקיים במשך ארבעה ימים ולילות של הרקדות ריקודי עם ומגוון אירועים שונים: הרקדות מיוחדות המחולקות למסלולים שונים: "מתחילים מהצעד הראשון", "בינוניים", "מתקדמים", "נוסטלגיה", "נשים בלבד" (ייעודי למגזר הדתי) ו- "מתגלגלים" - עבור רוקדים בכסאות גלגלים.

בנוסף לפעילויות המחול השונות ייהנו משתתפי הפסטיבל מהופעות של מיטב האמנים בישראל.
הקמפ יכלול מגוון פעילויות נוספות: "שירים אחולל": מופע הצדעה לריקוד ההורה, הכולל מופע להקות מחול, תכנים ואורחים מפתיעים בסיפורה של ההורה מאז ועד היום; אירועי שירה בציבור בהנחיית מובילי הזמר העברי בארץ; מסיבות בריכה וערבי תוכן.

חילי טרופר וגדי ביטון יוזם ומארגן קמפ בתנועה. אליסה וולסניקוב,
רוקדים וחותמים. חילי טרופר וגדי ביטון יוזם ומארגן "קמפ בתנועה"/אליסה וולסניקוב

קמפ בתנועה מזמין אליו קהל גדול ומגוון מכל רחבי הארץ והעולם אשר המשותף לו הוא אהבת ריקודי העם. תחום ריקודי העם הישראליים משלב שימור הפולקלור הארץ-ישראלי לצד יצירה של ריקודים חדשים המתפתחים לצידה של המוזיקה הישראלית כולה ובכך הופך לתרבות ייחודית שאין שני לה בעולם - תרבות של אהבת אדם, ערכיות ומורשת.

מתוך תפיסה זו, הפסטיבל יוצר שיתוף מיוחד עם המרכז הלאומי להשתלות איברים של משרד הבריאות, לעידוד החתימה על כרטיס אדי. מתחמי ההרקדה כולם היו ממותגות עם כרטיס אדי באמצעות מסכי ענק ושילטי חוצות. משתתפי הפסטיבל קיבלו מסרון עם לינק לחתימה דיגיטלית ישירה על כרטיס אדי
וחיזוק המסר בנוכחותו של שר התרבות והספורט מר חילי טרופר, אשר נתן את ברכתו ושיבח את הקשר של הקמפ עם נושא עידוד החתימה על כרטיס אדי.

דבורה שרר מהמרכז הלאומי להשתלות: "אני נרגשת כל פעם מחדש לפגוש את אלה מהרוקדים אשר זכו לקבל תרומת איברים וחייהם ניצלו והם חזרו לשיגרת החיים וממשיכים לפקוד את רחבת הריקודים".

  • עוד באותו נושא:
  • כרטיס אדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully