וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר זול ממלון בישראל: 5 איים פרטיים בפחות מ-400 דולר ללילה

עודכן לאחרונה: 17.9.2021 / 9:41

עיסוי על החוף בפיליפינים, לינה מבודדת מול ונציה, בקתה טרופית בבליז או וילה בלב אגם פסטורלי באירלנד. מסתבר שאפשר ללון באי פרטי במחיר מצחיק. ויש אפילו ב-80 דולר ללילה

האי ברת'ר שבפיליפינים/Alfred Lee, יוטיוב

אין ספק כי מגפת הקורונה השפיעה על כל פינה בעולם, אך למרות כל זאת מסתבר שישנן עוד כמה נקודות מבודדות שאליהן אפשר לברוח מהמציאות. אנחנו מדברים על איים פרטיים שתוכלו לשכור במחיר סביר, לעתים אפילו מגוחך. בתמורה, תקבלו בדידות מזהרת, רצועות חופיות בראשיתיות ולעתים גם שוניות אלמוגים ונופים טרופיים.

מגזין Insider ממליץ על חמישה איים פרטיים שבהם ניתן לשכור יחידת Airbnb, במחיר של פחות מ-400 דולרים, אז אם טרם הזמנתם את החופשה היקרה שלכם לסוכות בארץ - הנה כמה לוקיישנים הרבה יותר משתלמים וזולים.

האי פלקונרה: מרחק צעקה מוונציה

באזור קבאלינו (Cavallino) שבלגונת ונציה, שוכן אי פרטי העונה לשם פלקונרה (Falconera). יש בו וילה שבה יכולים להתארח עד 16 אורחים, בשבעה חדרי שינה. וילת האירוח צבועה בגוון ורדרד ומעוצבת במיטב המסורת הכפרית האיטלקית. כל זאת, הרחק מההמונים הפוקדים את העיר ונציה הסמוכה. ויתרון נוסף: קל מאוד לשוט בין האי לחוף הסמוך.

מחיר: 80 דולר ללילה.
לאתר

"אי הארנב": כפריות בסגנון אירי

עד שבעה אורחים מוזמנים ללון בבית אירוח כפרי זה, שבו חמישה חדרי שינה, במחוז גלווי (Galway) שבאירלנד. האי ראביט (Rabbit Island, "אי הארנב") הוא אולי לא מה שמדמיינים כאשר חושבים על אי פרטי, עם לוק קריבי טרופי, אבל הוא בהחלט מגלם בחובו את הקסם הכפרי האירי. האי שוכן באגם פסטורלי, והמארחים יספקו לכם סירה שעמה תוכלו להגיע לגדות האגם, בשיט הנמשך חמש דקות בלבד.

מחיר: 248 דולר ללילה.
לאתר

האי ראביט באירלנד. Airbnb, אתר רשמי
האי ראביט באירלנד/אתר רשמי, Airbnb

האי ברות'ר: גן עדן בפיליפינים

האי ברות'ר (Brother), באזור אל נידו (El Nido) שבפיליפינים, יכול לארח 16 אורחים (בשבעה חדרי שינה), שיתענגו על חופים לבנים בוהקים, יער טרופי ירוק וגם בית נופש מפואר ומפנק במיוחד. בין השאר, תוכלו להזמין ארוחות בסגנון פיליפיני ולהזמין עיסוי שנערך על חוף הים.

מחיר: 399 דולר ללילה.
לאתר

האי ברות'ר, הפיליפינים

האי קריבוקה: פינוק בסגנון הונדורס

החוף הפרטי קריבוקה (Cariboka) השוכן בהונדורס, נחשב לאחד הסודות השמורים בקרב חובבי איים פרטיים. הוא משתרע על פני שטח עצום של 160 דונם, אל מול חופי רואטן (Roatan), ובו יכולים לשהות עד 16 אורחים. את היום שלכם תוכלו להעביר ברביצה על החולות הלבנים או בערסלים שבמרפסת, מול הים. ואם כל זה לא מספיק לכם, תוכלו להצטרף לפעילויות ספורט ימי המוצעות באזור.

מחיר: 250 דולר ללילה.
לאתר

חוף פרטי קריבוקה בהונדורס. Airbnb, אתר רשמי
הבית על החוף הפרטי קריבוקה בהונדורס/אתר רשמי, Airbnb

אי לזוג: חוויה טרופית בבליז

האי המכונה Hideaway Caye מציע חופשה רומנטית להפליא, הרחק מההמון, המיועדת לזוג בלבד. עם זאת, האי המצוי במחוז סטאן קריק (Stann Creek) שבבליז, אינו מיועד לאורחים מפונקים או כאלו שמחפשים יוקרה, אלא למי שמבקשים לעצמם הרפתקת טבע טרופית בלתי אמצעית. הלינה היא בבקתה, ובאי יש בר ומסעדה המגישים ארוחות (כלולות במחיר).

מחיר: 365 דולר ללילה.
לאתר

האי Hideaway Caye בבליז. Airbnb, אתר רשמי
האי Hideaway Caye בבליז/אתר רשמי, Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully