וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לנופש באילת? יש רק דרך אחת ששווה לנסוע בה

וואלה! תיירות בשיתוף אגד

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 10:39

בעבר, ישראלים רבים טסו לעיר הדרומית. אך בין סגירת שדות התעופה לקורונה, זה כבר פשוט לא שווה את זה ובכל מקרה, יש פתרון הרבה יותר מוצלח, שהופך את החוויה בדרך למרגיעה וטובה: הכירו את אוטובוס הפרימיום של אגד, שילוב מנצח של מחיר, זמן ונוחות נסיעה

אוטובוס אגד פרימיום אילת. יח"צ,
ככה מגיעים לאילת היום/יח"צ

ישראלים תמיד אהבו לנפוש באילת ועל כך יעידו כמות המלונות והאטרקציות הקיימות בעיר הדרומית בישראל. אלא שבשנה וחצי האחרונות, בשעה שהשמיים נסגרו שוב ושוב בגלל הקורונה והעיר הפכה ל"אי ירוק" ולפופולרית מתמיד. מה שלא השתנה זו השאלה הגדולה שתמיד הייתה קיימת בנוגע לאילת: איך מגיעים אליה?

כמובן שנסיעה ברכב זו אפשרות, אבל בואו נודה באמת - לא פשוט לנהוג 4-6 שעות (לא כולל עצירות התרעננות) ממרכז הארץ. זה הוביל לכך שאופציה קורצת נוספת, לאורך לא מעט שנים, הייתה טיסה. פעם היינו עולים על מטוס בשדה דב בתל אביב, נוחתים באילת ומשם, הולכים ברגל למלון. פעם. היום, אין יותר שדה דב (אז צריך להגיע לנתב"ג), אין יותר שדה תעופה באילת (אז צריך לנסוע עוד מינימום חצי שעה מרמון, ולשלם על אוטובוס או מונית) וכמובן, חובה להגיע מוקדם ולהציג את בדיקת הקורונה השלילית שעשיתם. בקיצור, גם טיסה הפכה פתאום לחוויה מייגעת, לא זולה בכלל ולא ממש מקצרת את הזמן בדרכים.

אז מה הפתרון? אוטובוס כמובן, ולא סתם אוטובוס - אוטובוס פרימיום חדיש ומשוכלל. זה בדיוק מה שאגד מעמידה כיום עבור הנוסעים לאילת וממנה, אל תל אביב, ירושלים וחיפה: צי של 20 אוטובוסי פרימיום משודרגים, הכוללים כסאות מרווחים שאפשר להישען איתם אחורה ולנוח בכיף, המון מרחב לרגליים, מקום להניח את הסמארטפון למי שרוצה להשלים בדרך את הסדרה שהוא אוהב, WiFi, חיבור ל-USB ובגדול - חוויית נסיעה שונה מכל מה שהכרתם.

לאילת מגיעים רק עם אגד. להזמנת מקומות>>

אוטובוס אגד פרימיום אילת. יח"צ,
20 אוטובוסי פרימיום/יח"צ

והמחיר - משתלם במיוחד. במקום להוציא 250-300 ש"ח (וזה עוד לפני כל האקסטרות) על טיסה לאילת, שכאמור, לא באמת תחסוך לכם זמן, אפשר לעשות את הדרך בקלות, נוחות וכיף באוטובוסים החדשים של אגד ב-70 ש"ח בלבד לכל כיוון (יש אפילו 50 אחוז הנחה לאזרחים ותיקים) ולהגיע או לצאת מהתחנה המרכזית של אילת, שקרובה למלונות ואפשר להגיע אליה ברגל מרובם.

על הנסיעה באוטובוס תוכלו לשלם עם הרב-קו שלכם וגם בעיר עצמה שווה להתנייד בקלות בתחבורה ציבורית, במחירים זולים במיוחד. את כרטיסי הנסיעה אפשר להזמין דרך מרכז שירות הלקוחות של אגד, באפליקציה, באתר או בקופות התחנה, אבל הנה משהו שכדאי שתיקחו בחשבון, במיוחד בתקופה הזו של השנה:

ביולי-אוגוסט ובתקופת החגים, אגד מוציאה לאילת הרבה יותר אוטובוסים מהרגיל, כדי לענות על הביקוש. לכן, ככל שתקדימו להזמין ולשמור את המקום שלכם באוטובוס, כך יגדל הסיכוי שתהיו על אחד מאוטובוסי הפרימיום. הם הראשונים שמתמלאים ואחריהם מתווספים אוטובוסים נוספים, בהתאם לביקוש של אותה השעה. היתרון למי שמאורגן על עצמו? אפשר להזמין את כרטיסי האוטובוס שלכם עד שבועיים (!) לפני הנסיעה - ללא עלות נוספת.

אוטובוס אגד פרימיום אילת. יח"צ,
הקדימו להזמין ותהנו/יח"צ

בחודשי הקיץ גם תמצאו יעדים חדשים לאוטובוסים שנוסעים לאילת וממנה. מלבד תל אביב, חיפה וירושלים, אפשר לעלות ולרדת גם בעפולה, כרמיאל, צומת רעננה, חדרה, נתניה, ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, אשדוד, אשקלון, באר שבע, דימונה ועוד. בכל ימות השבוע מפעילה אגד עשרות נסיעות, לכל אורך היום, כולל בחצות למי שרוצים להגיע לאילת או לחזור ממנה על הבוקר ולהרוויח ככה את כל היום. באוטובוס פרימיום, שאפשר להישען בו אחורה ולישון, זה בונוס שמשדרג את כל החופשה ונותן לכם אקסטרה יום שלם.

אז קדימה, תתארגנו על כרטיסים לאוטובוס, תארזו תיק או מזוודה ותתחילו לדמיין את הבריכה, הים והכיף שרק באילת אפשר למצוא.

לאילת מגיעים רק עם אגד. להזמנת מקומות>>

וואלה! תיירות בשיתוף אגד
  • עוד באותו נושא:
  • אגד
  • אילת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully