וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבולות: התינוקת בכתה והדיילות ביקשו מהאמא "להדביק את המסיכה לפנים שלה"

"אני מעוניינת שדבר כזה לא יקרה לאף הורה במהלך טיסה", סיפרה הנוסעת. חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס: "כל הלקוחות מתוזכרים שוב ושוב באשר לחובת חבישת המסיכה"

נוסעת בחברת הלואו-קוסט האמריקאית סאות'ווסט איירליינס (Southwestern Airlines), שעשתה את דרכה מאורלנדו שבפלורידה לנורפולק שבווירג'יניה, טוענת כי הדיילות הציעו לה להדביק את המסיכה על פניה של בתה בת השנתיים, שבכתה במהלך הטיסה. הנוסעת, אלי קליק, טסה עם בעלה ושני ילדיה, בתה הפעוטה ובנה בן הארבע.

קליק שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את השתלשלות האירוע וסיפרה כי בתה, דרו, בכתה במשך זמן רב. "דרו נוהגת למצוץ את האגודל שלה. זו הדרך היחידה שהיא מצליחה להרגיע את עצמה. וכמעט בלתי אפשרי לעשות זאת כאשר חובשים מסיכה", היא כתבה.

"ובכן, שתי דיילות עמדו מעליי, בעוד אנו מנסים לחבוש שוב ושוב את המסיכה לילדה הבוכה. ואז זה קרה: הדיילת אמרה לי שני דברים: 1. אנחנו יכולים לחתוך את המסיכה ולעשות בה חור (היא אמרה זאת בסרקזם מגוחך ומכעיס). 2. נוכל להדביק את המכסה על פניה".

קליק ציינה כי לשמע הדברים הללו, היא החלה לרעוד. לאחר מכן, ציינה בפניה הדיילת כי חבישת מסיכה במהלך הטיסה היא חובה. "אני מכבדת את התקנה הזו, אבל בשלב מסוים, עלינו להיות בעלי הגינות אנושית וחמלה. באמת שאין לי מילים. אני עדיין רועדת. אני מתפללת שאף אחד לא יעמוד במצב כזה".

"הורים לא צריכים לאחוז בילד הקטן שלהם בכוח"

ב"דיילי סטאר" דווח כי בתגובה לדברים, נשלחה הצהרה לעיתונות מטעם חברת התעופה. בתגובה נכתב כי "חובת חבישת מסכות בכל זמן הטיסה עדיין נמצא בתוקף ומחייבת את כל הנוסעים בני שנתיים ויותר. אנו מעריכים את שיתוף הפעולה המתמשך של לקוחותינו ופועלים יחדיו במטרה למלא אחר ההנחיות, כדי לשמור על בריאותם של הנוסעים שלנו במהלך מגפת הקורונה, כמו גם על הנוחות שלהם".

עוד מסרה החברה כי "כל הלקוחות מתוזכרים שוב ושוב באשר לחובת חבישת המסיכה, גם בעת הזמנת כרטיסי הטיסה והן במהלך מילוי טופס הבריאות הנדרש לקראת הטיסה וכן במעמד הצ'ק-אין".

בהצהרה זו לא נמסר תיאור של המקרה הספציפי, אך קליק מספרת כי קיבלה שיחת טלפון מחברת התעופה, בה הובעה התנצלות על המקרה. "הם אמרו שהם ידברו על כך עם צוות הטיסה", היא סיפרה.

"אני מקווה שבחברה דנים במקרה הזה כדי לדעת כיצד להתנהל במקרים דומים", היא הוסיפה. "אני מעוניינת שדבר כזה לא יקרה לאף הורה במהלך טיסה. הורים לא צריכים לאחוז בילד הקטן שלהם בכוח כדי לחבוש לו מסיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully