וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדר פרות תוקפני גרם לסגירת חופים באי קורסיקה

הפרות יצאו לחופשי אחרי שנת סגר וגרמו לנזק רב באי הים תיכוני. אדם נפצע בצווארו בחוף לוצי, אישה נפגעה בזמן שתלתה כביסה וברחוב מרכזי שעטו פרות לעבר קבוצת תיירים: "זה עלול להיגמר במוות"

בווידאו: צרפת פותחת ברים ומסעדות/צילום: רויטרס

יש חופים שנסגרים בגלל משבר הקורונה ויש חופים שנסגרים בגלל... פרות.

כן, באי קורסיקה השביתו בשבוע האחרון כמה מהחופים הומי האדם שלהם בעקבות פלישה של עדר פרות ופרים תוקפני, שגם החל לפגוע בנופשים שרק רצו לתפוס פיסה של שמש וחול באי הים תיכוני ששייך לצרפת.

אדם אחד פונה לבית החולים לאחר שנפגע בצווארו בחוף בלוטו, ובמקרה אחר עדר פרות שעט אחרי תיירים ברחוב פופולרי. בנוסף, מהכפר ההררי לוצי פונתה במסוק לבית החולים אישה בת 70 שהותקפה בעת שתלתה את הכביסה וסבלה מפציעת רגל קשה. "הפגיעה של הגברת הייתה שני סנטימטרים מעורק הירך", אמר ראש העירייה פרנסואה אקוואביבה לתקשורת המקומית. "אם זה יימשך, יהיו כאן מקרי מוות".

בחלקו הדרומי של האי, סמוך לעיר אז'קסיו, החופים נסגרו לאחר שעדר בקר פגע במכוניות, הרס רכש פרטי והחריב פיקניקים. "תיירים צוחקים על התופעה ומצטלמים עם הפרות ברקע, אבל הם לא מבינים שזה באמת יכול להזיק"

פרות על החוף, קורסיקה. PASCAL POCHARD-CASABIANCA, GettyImages
פולקלור מסוכן/GettyImages, PASCAL POCHARD-CASABIANCA

בזכות חופי הים שלה והאקלים הנוח, קורסיקה נחשבת לאתר בילוי פופולרי בכל קיץ, במיוחד בקרב תושבי צרפת, ועיקר כלכלת האי מתבססת למעשה על תיירות.

על פי ההערכות, בקורסיקה יש מעל 15 אלף פרות שהפכו פראיות יותר בעקבות הסגר המתמשך, ואחד מאנשי הצלת בעלי החיים המליץ לתושבים: "כשאתם רואים את הפרות נעות לכיוון מסוים, הכי טוב לתת להן זכות קדימה ולהתרחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully