וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהירה לתאילנד בתקופת החגים? האיים קופנגן וקו-סאמוי נפתחו לתיירים

אחרי הצלחת הפיילוט בפוקט, שלטונות תאילנד אישרו את הרחבת יעדי הביקור המותרים לתיירות בינלאומית, וביניהם האיים המועדפים על התייר הישראלי. כמה זמן צריך לשהות בפוקט לפני כן וכמה בדיקות קורונה צריך לעשות?

קופנגן תאילנד/באדיבות משפחת רוזנטל - OLO - Only Live Once

שלטונות תאילנד אישרו את הרחבת יעדי הביקור המותרים לתיירות בינלאומית במדינה, אחרי שהוגבלה עד כה לאי פוקט בלבד בגלל משבר הקורונה. רק מבקרים מחוסנים הורשו להיכנס לפוקט במסגרת תוכנית Phuket Sandbox, ומאז תחילת יישומה ב-1 ביולי נכנסו לאי מעל 22 אלף תיירים. מתוכם, רק 62 בני אדם נמצאו חיוביים לקורונה (0.3 אחוזים מהנכנסים) ואף אחד מהם לא מישראל.

לאור הצלחת הפיילוט, כעת החליטו בתאילנד לאפשר כניסה לאזורי תיירות פופולריים נוספים בדרום המדינה, וזאת לאחר שהייה בת שבוע בפוקט. היעדים הם מהאהובים ביותר על הקהל הישראלי: קופנגן, קו-סאמוי, קו-טאו, קראבי, קו-פי-פי וקאו לאק.

על פי הודעת משרד התיירות של תאילנד, התיירים יוכלו לעבור לאחד מהיעדים הנוספים לאחר קבלת תוצאת בדיקת קורונה שלילית שנייה, ביום השישי שלאחר הנחיתה בפוקט, ובאמצעות אמצעי תחבורה מוגדרים שקיבלו אישור מיוחד לכך. המעבר לאי קו-סאמוי והאיים הקרובים אליו מותר בטיסת פנים מפוקט בלבד. כמו כן, קיימת דרישה שהשהייה בבית המלון ביעד הנוסף תהיה מוזמנת ומשולמת מראש, וכך גם בדיקת קורונה שלישית ביום ה-12 לשהייה בתאילנד.

תאילנד, האי קופנגן, אישה משתזפת בחוף,. Paula Bronstein, GettyImages
המעבר לקופנגן רק לאחר שישה ימים בפוקט ובדיקת קורונה שלילית שנייה/GettyImages, Paula Bronstein

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל: "ההודעה על פתיחת האזורים החדשים בתאילנד רלוונטית במיוחד עבור התייר הישראלי. בשנים 2016-2019, היה האי קופנגן היעד השני המבוקש ביותר על ידי ישראלים (בנגקוק הייתה היעד הראשון, פוקט היעד החמישי). אנו בטוחים שבעקבות ההחלטה ישראלים רבים יותר יחליטו לבלות את חופשת החגים והסתיו בפוקט ובקופנגן.

"הודות לטיסות הישירות של אל על, ישראל הגיעה למקום השלישי בעולם במספר התיירים הנכנסים לפוקט - אל האי הגיעו יותר תיירים מאשר מרוסיה, צרפת, אוסטריה והולנד יחדיו. ההקלה הנוספת בהגבלות הטיול במדינה תעזור לנו לשמור על מקום מכובד זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully