וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לאבו דאבי? יש הנחיות חדשות והחל מיום שישי גם תו ירוק

מחוסנים מישראל נדרשים לבצע בדיקה עם הנחיתה ואחת נוספת ביום השישי לשהות בבירת איחוד האמירויות. התו הירוק יאפשר למחוסנים להיכנס למקומות ציבוריים

בווידאו: אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: ירדנה עבודי פוקס

אבו דאבי הפכה לאחד היעדים המועדפים על התייר הישראלי בשנה האחרונה, מאז הסכם השלום עם איחוד האמירויות וגם בעיצומו של משבר הקורונה, וכעת יש שם הנחיות חדשות למבקרים. על פי ועדת שירותי החירום של אבו דאבי, החל מאתמול (ראשון) על כל תייר מחוסן שמגיע לבירת איחוד האמירויות ממדינה ירוקה, לבצע בדיקת קורונה עם נחיתתו (ללא צורך בבידוד) ולערוך בדיקה נוספת ביום השישי.

ישראל נמצאת ברשימת המדינות הירוקות מבחינת אבו דאבי, כך שההנחיה הזו תקפה כרגע. מי שלא מחוסן ומגיע לאבו דאבי ממדינה ירוקה, צריך לבצע בדיקת קורונה עם הנחיתה, אחת נוספת ביום השישי ועוד אחת ביום התשיעי.

לעומת זאת, תיירים מחוסנים ממדינות שאינן ירוקות נדרשים לבידוד של שבעה ימים מרגע הנחיתה, בתוספת לבדיקות.

פארק המים של אבו דאבי. יח"צ חו"ל,
רוצים להיכנס לפארק המים? רק עם תו ירוק/יח"צ חו"ל

בנוסף, החל מיום שישי (20 באוגוסט) ייכנס לתוקפו התו הירוק באבו דאבי ויאפשר רק למחוסנים להיכנס למקומות ציבוריים. תייר מחוסן יוכל להעלות את תעודת המתחסן שלו לאפליקציה הייעודית (אל חוסן) ושם גם תופיע בדיקת הקורונה השלילית לאחר הנחיתה ותיתן לו תו ירוק למשך חודש.

התו הירוק תקף לגבי קניונים, מסעדות, בתי קפה וגם חדרי כושר, מתקני ספורט, מועדוני בריאות, ספא, מוזיאונים, מרכזי תרבות ופרקי שעשועים.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו דאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully