וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו ספארי, רק בחורף: החוויה המטורפת שאתם חייבים לנסות

בשיתוף פגסוס

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 12:59

שחייה במים קפואים, מפגש עם סנטה קלאוס והאיילים שלו, ארמון שלג ועוד - את כל אלו תוכלו למצוא רק בלפלנד, שמציעה חוויה מדהימה לחודשים הקרים של השנה, בהם האזור כולו מתכסה במעטפת לבנה וקסומה

לפלנד. ShutterStock
כן, זו תמונה אמיתית/ShutterStock

כשאנחנו חושבים על "ספארי", כנראה עולים לנו בראש שני אימג'ים: גן החיות המקסים ברמת גן או טיולי ג'יפים מרתקים בטנזניה, קניה ואחרות. אבל מה אתם יודעים לגבי "ספארי חורף"?

כן, כן, ספארי חורף, בחוג הקוטב הצפוני, הוא עולם שונה לחלוטין וכמובן, מדהים לא פחות. כשלפלנד, חבל הארץ הקסום השוכן בצפון סקנדינביה, הופכת ללבנה בחסות השלג, זה ה-רגע להצטרף למדריך וטיול מאורגן ולהכיר את כל האטרקציות שמרכיבות את הספארי חורף, כאלו שבאמת לא תמצאו בשום מקום אחר.

טיול מאורגן ללפלנד - ספארי חורף - מידע באתר פגסוס

בתים מקושטים בכפר הסמוך לעיר רובניימי הנחשב לכפרו של סנטה קלאוס, פינלנד. ShutterStock
מרגע הנחיתה ברור שהגענו לעולם אחר/ShutterStock

כבר כשנוחתים בעיר הפינית רובניימי, בירת מחוז לפלנד, אי אפשר לפספס את העובדה שהכל שונה. יערות המחטים, השלג וכמובן, הקור שמחייב בחודשי החורף ביגוד טרמי מלא (כולל נעליים, גרביים, כפפות ואפילו סרבל מיוחד).

כדי "להתחמם", תרתי משמע, כדאי להתחיל את הביקור ברובניימי בסיור במוזיאון הארקטיקום, שם תוכלו ללמוד גם על הסביבה הייחודית של לפלנד וגם על בני האדם שהתחילו ליישב את המקום לפני שנים רבות.

מרובניימי אפשר לצאת לכיוון הגבול בין פינלנד לשבדיה, שם תמצאו שייט יוצא דופן, בספינות "שוברות קרח" שעברו הסבה כדי להתאים למבקרים נלהבים, שמקבלים חליפות הגנה מיוחדות ויכולים לבחון את עצמם מול המים הקפואים. סמוך לשייט שוכן ארמון השלג, שנבנה מחדש בכל שנה ומחליף את צורתו וסגנונו, כך שגם הוא שווה עצירה.

בשמורת הטבע קורואמה ישנם מפלים קפואים, בהם המים פשוט עוצרים מלכת בחודשי החורף, במה שנראה כמו אפקט קולנועי מרהיב. ממנה, התחנה הבאה היא הכפר של סנטה קלאוס, מלכודת תיירים כיפית במיוחד, בה אפשר ללמוד הכל על האיש המגודל בחליפה האדומה והזקן, לקנות מזכרות, ליהנות מהפעלות ואפילו לשלוח לסנטה מכתב וכמובן - לפגוש אותו.

המשרד של סנטה קלאוס סמוך לעיר רובניימי, לפלנד. ShutterStock
בואו לפגוש את סנטה!/ShutterStock

חוץ מסנטה קלאוס, כדאי לכם לנצל את הטיול בלפלנד כדי להכיר גם את החיות האופייניות לה, כמו איילי הצפון, החברים הכי טובים של סנטה. כמוהו, תוכלו לרכב במזחלה אותה האיילים מובילים ומשם לבדוק את הכישורים שלכם גם בדייג לאפי באגם קפוא, לפגוש את כלבי ההאסקי היפהפיים ולבקר בפארק החיות ראנואה.

לקראת סיום, ואחרי שאולי הצלחתם לתפוס באחד הלילות גם את הזוהר הצפוני המפורסם, נסו את מזלכם גם ב"קארטינג קרח" (כמו הגרסה המוכרת, רק... על הקרח. בהצלחה!) ואל תוותרו גם על חוויה מלאה באדרנלין - רכיבה בין היערות והנהרות הקפואים על אופנועי שלג.

לפלנד תמיד מציעה חוויה מעניינת וייחודית, בטח ובטח בחודשים הקרים, בהם ספארי החורף הופך את המקום כולו לקסום.

הכתבה בחסות פגסוס טיולים מאורגנים - כחלק ממטרתה לקידום ההיכרות עם תרבויות העולם והעשרת הידע.

פגסוס טיולים מאורגנים - pegasusisrael.co.il

בשיתוף פגסוס
  • עוד באותו נושא:
  • לפלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully