וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות חופשיים, באמת: איפה קופצים מהמקום הכי גבוה בארץ למקום הכי נמוך?

בשיתוף GoJump

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 17:20

מועדון הצניחה החופשית GoJump מציעה חוויה מדהימה באזור מצדה וים המלח: קופצים מהמטוס עם מדריך הצניחה ושוכחים מכל דבר אחר בחיים, בזמן שהיופי נשקף לנגד עיניכם. מה האפשרויות ואיך מזמינים? כל הפרטים בפנים

בווידיאו: צניחה חופשית במועדון GoJump/יח"צ

ישראל היא אומנם מדינה קטנה, אבל איך עוברים את כולה "בבת אחת"? התשובה - קופצים מהמקום הכי גבוה בארץ למקום הכי נמוך. איפה עושים את זה? ב-GoJump כמובן.

מועדון הצניחה החופשית GoJump מציע לכם צניחה בלתי נשכחת ומדהימה במיוחד באזור מצדה וים המלח. עולים על מטוס (עם מדריך צניחה בכיר, לא לדאוג) לטיסת חוויה נהדרת וממשיכים לצניחה חופשית "טנדם", שתתן לכם הזדמנות לראות את ישראל, ותכלס את העולם כולו, מזווית מעט שונה.

מצדה מצד אחד, ים המלח מנגד, מדבר יהודה הנפרש לנגד עיניכם והגבול עם ירדן - כל אלו יחכו לכם במהלך הצניחה החופשית והמדריך יוודא שאתם לא שוכחים את החוויה הזו, עם הסברים מלאים על הצניחה החופשית, שלכם ובכלל והדרכה כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם עושים בזמן שאתם מתעופפים בין שמיים לארץ.

הפעילות, שמתחילה ומסתיימת במנחת בר-יהודה הסמוך לצומת מצדה מתאימה לגילאי 12 ומעלה וכמובן, לאלו שחיים על אדרנלין ואקסטרים. את הצניחות תוכלו לעשות בתיאום מראש, בימי חמישי, שישי ושבת והחבר'ה מ-GoJump ישמחו להציע לכם את שלוש החבילות השוות שלהם:

* צניחה חופשית מ-11 אלף רגל, כולל עד 15 דקות טיסה, עד 50 שניות נפילה ועד 8 דקות רחיפה איטית - ב-800 ש"ח בלבד

* צניחה וסלפי כפול - צניחה מ-11 אלף רגל, עד 15 דקות טיסה, עד 50 שניות נפילה ועד 8 דקות רחיפה איטית וצילום תמונות + וידיאו סלפי על ידי המדריך - ב-1,299 ש"ח בלבד

* צניחה פרו - צלם: צניחה מ-11 אלף רגל, עד 15 דקות טיסה, עד 50 שניות נפילה ועד 8 דקות רחיפה איטית, בתוספת צילום תמונות + וידיאו על ידי צלם צניחה מקצועי - ב-1,599 ש"ח בלבד

אם אתם רוצים לשדרג, אפשר גם לעלות לגובה 15 אלף רגל ובכל מקרה, אל תשכחו להזמין את החברים והמשפחה לצפות בכם צונחים בנפילה חופשית ללא מצנח במשך כמעט דקה במהירות 200 קמ"ש, חוויה שתגרום לכם לצרוח ולשכוח מכל דבר אחר. חופשי, על באמת.

לפרטים לחצו כאן>>

טלפון: 08-3006590

בשיתוף GoJump

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully