וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזה לארה"ב בימי הקורונה

בשיתוף: ליברטי ויזה לארה"ב

22.7.2021 / 8:09

הכניסה לארה"ב עבור ישראלים מחויבת בויזה אך האם התנאים השתנו בעקבות נגיף הקורונה?

כל מי שניסה להוציא ויזה לארה"ב בשנה האחרונה (או יותר נכון החל מפברואר 2020 - תחילת תקופת הקורונה), גילה על בשרו שמדובר בפעולה לא פשוטה. בכדי לסבר את האוזן, כל מי שניסה לקבוע תור לראיון בקונסוליה - אשר מהווה כחובה בדרך לקבלת ויזה לארצות הברית, קיבל זימון רק לשנת 2022 - כלומר, התור נקבע לעוד יותר משנה. כך שמי שתכנן להגיע לארצות הברית פרק זמן קצר לאחר הגשת הבקשה לקבלת הוויזה, נאלץ לגלות שהתכנון הזה עתיד (ככל הנראה) לעלות בתוהו.

הסיבה לכך טמונה בעובדה כי שגרירות ארה"ב בישראל נסגרה בעקבות הקורונה לקבלת קהל, החל מחודש מרץ 2020 ונפתחה באופן חלקי רק שנה מאוחר יותר במרץ 2021 - גם אחרי הפתיחה השגרירות נתנה העדפה לאזרחים אמריקאים, מה שהשאיר מספר מינימאלי של תורים עבור אותם ישראלים המבקשים להוציא ויזה לארה"ב.

דגל ארצות הברית. pixabay,
דגל ארצות הברית/pixabay

אז מה עושים?

כמובן, שמי שנתקל בסיפורים על הקושי שבהוצאת ויזה יכול להתמלא בייאוש - בעיקר אם המטרה שלו היא לטוס לארצות הברית בתקופה הקרובה. יחד עם זאת, חשוב מאוד שהסיפורים הללו לא יהוו כמה שיגרום לו להרים ידיים ולוותר על הטיסה ועל הביקור בארצות הברית.

כיום, יש לא מעט חברות מקצועיות ומנוסות אשר התפקיד שלהן הוא לבצע עבור לקוחותיהם את כל הפעולות הנדרשות בדרך להוצאת ויזה לארצות הברית. חברות שכאלו יחזיקו בידע המקצועי, בניסיון ובקשרים הנדרשים בכדי לייעל ולקצר תהליכים ובכדי לדאוג שהלקוחות שלהם יקבלו את הוויזה המיוחלת בפרק הזמן הקצר האפשרי. חשוב לציין, שחברות מקצועיות ומנוסות יודעות כמובן מה לעשות ואיך צריך לפעול גם בתקופת הקורונה (הלא פשוטה), כך שכל לקוח יכול להיות רגוע בידיעה שהוא עתיד לקבל את הוויזה בתוך פרק הזמן הקצר ביותר בניתן.

מעוניינים להוציא ויזה לארה"ב?

בין אם אתם מעוניינים להוציא ויזה לארה"ב ובין אם אתם מעוניינים לנקוט בצעדים בדרך להוצאת אזרחות אמריקאית, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה ביותר עבור המטרה - וזה נכון גם לגבי התקופה בה אנו מצויים כרגע - תקופת הקורונה הלא פשוטה. חברת ליברטי הינה חברה מקצועית ומנוסה, אשר מרכזת תחת שרביטה, אנשי מקצוע מומחים ומנוסים אשר מחזיקים בידע ובכלים המאפשרים להם לבצע עבור הלקוחות, את כל אותן הפעולות הנדרשות בדרך להוצאת ויזה לארה"ב.

מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם החברה ולעשות את הצעד הראשון בדרך לקבלת הוויזה המיוחלת בצורה המהירה ביותר האפשרית.

בשיתוף: ליברטי ויזה לארה"ב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully